Skocz do zawartości

JacooA4

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O JacooA4

Informacje

  • Imię
    Jacek
  • Miasto
    Ostrów Wielkopolski

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia JacooA4

0

Reputacja

  1. Łącznik jest niezaślepiony. Sprawdzę 003 jak tylko będę mieć okazję. Możliwe, że ciśnienie z turbo podnosi grzybka i wpycha spaliny w dolot? Wtedy cała koncepcja ze zdjęciem wężyka w celu odłączenie EGR'a leży... Ale co mają do tego zjawiska te otworki pod grzybkiem EGR'a? --- Temat wydaje się być wyjaśniony, czytałem ten wątek milion razy a ten post teraz dopiero zauważyłem... wstyd.
  2. Panowie, a co powiecie na coś takiego... bo przeczytałem chyba wszystkie możliwe wątki na różnych forach i znalazłem tylko 2 posty, że ktoś miał podobnie... ale bez sensownego wytłumaczenia. Wężyk podciśnienia z EGR zdjęty, zaślepiony. Otwór po wężyku w EGR zaślepiony. Dwa otwory pod grzybkiem EGR zaślepione. Przez parę kilometrów ok, później co zmiana biegów brak mocy, w końcu kompletny brak mocy i max 100km/h. Auto przyspiesza jedynie na 1 biegu tak naprawdę. Odetkałem jedną dziurkę pod grzybkiem i auto idzie już normalnie. Komp nie pokazał żadnych błędów, auto sprawne, wtryski sprawne itd. Czy aby na pewno te dziurki to tylko i wyłącznie odpowietrzenie membrany grzybka EGR? Liczę na konkretne odpowiedzi, co może być przyczyną takiej sytuacji
×
×
  • Dodaj nową pozycję...