JacooA4
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O JacooA4
Informacje
-
Imię
Jacek
-
Miasto
Ostrów Wielkopolski
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia JacooA4
0
Reputacja
-
Łącznik jest niezaślepiony. Sprawdzę 003 jak tylko będę mieć okazję. Możliwe, że ciśnienie z turbo podnosi grzybka i wpycha spaliny w dolot? Wtedy cała koncepcja ze zdjęciem wężyka w celu odłączenie EGR'a leży... Ale co mają do tego zjawiska te otworki pod grzybkiem EGR'a? --- Temat wydaje się być wyjaśniony, czytałem ten wątek milion razy a ten post teraz dopiero zauważyłem... wstyd.
-
Panowie, a co powiecie na coś takiego... bo przeczytałem chyba wszystkie możliwe wątki na różnych forach i znalazłem tylko 2 posty, że ktoś miał podobnie... ale bez sensownego wytłumaczenia. Wężyk podciśnienia z EGR zdjęty, zaślepiony. Otwór po wężyku w EGR zaślepiony. Dwa otwory pod grzybkiem EGR zaślepione. Przez parę kilometrów ok, później co zmiana biegów brak mocy, w końcu kompletny brak mocy i max 100km/h. Auto przyspiesza jedynie na 1 biegu tak naprawdę. Odetkałem jedną dziurkę pod grzybkiem i auto idzie już normalnie. Komp nie pokazał żadnych błędów, auto sprawne, wtryski sprawne itd. Czy aby na pewno te dziurki to tylko i wyłącznie odpowietrzenie membrany grzybka EGR? Liczę na konkretne odpowiedzi, co może być przyczyną takiej sytuacji