-
Postów
16 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Jah1

Informacje
-
Imię
Jan
-
Miasto
Katowice
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
Długo pracująca pompka zamka centralnego podczas otwierania
Jah1 odpowiedział(a) na nauka250E temat w Audi A4 B5
Dokładnie jest tak jak kolega Marcin pisał. Z klapką trzeba uważać. Trzeba ją lekko podgiąć na boku bez wpustów i przesunąć. -
Jest taki temat. Radio szumi po włączeniu ogrzewania ale tylko jak jet mokro lub wilgotno. Jak jest sucho jest tralala. Moduł? Czy coś nie wiem z uziemieniem?
-
Moim zdaniem problem jest w silniczku wskazówki. Mam dokładnie ten sam problem, z tym że u mnie najpierw "padła" wskazówka temperatury, a jakiś czas po niej wskazówka paliwa. Ktoś wie czy da się to jakoś naprawić bez wymiany silniczka?
-
Cześć. Ktos wie jak wymontowac ten element? Probowalem juz zdjac boczek drzwi, znalazlem srube pod gabka ale mimo jej odkrecenia dalej nie moglem tego wyjac. Ruszalo sie lekko w gore i w dol i tyle. Pozdrawiam Wysłane z mojego One przy użyciu Tapatalka Hej. Naprawde nikt nie wie?
-
Pokrecił, pokrecił i odpalił Dzięki! Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
-
Cześć. Dałem d... i dopuściłem do braku paliwa. Auto zgasło przed robotą. Mam już kupiony baniaczek z ropą. Powiedzcie czy dam rade coś zrobić bez narzędzi? Do odpowietrzenia układu potrzebuję narzędzi a mam tylko zestaw wkrętaków ze sobą. Jak doleje i spróbuję odpalić to udupię pompę? Dzięki z góry za pomoc. Pozdrawiam Janek
-
Podlaczyłem. Ale nie pomogło niestety, pozostaje przegląd instalacjiWysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
-
Podepnę się. Też mam problem ze słabą anteną. Ta sama wersja nadwozia. Tylko że jak włącze ogrzewanie tylnej szyby to już całkiem zaczyna szumieć i nic nie słychać prawie. Szukać przyczyny też w słupku?
-
Cześć. Od od około dwóch tygodni mam taki problem, że po uruchomieniu samochodu i starcie nawiewu czuć smród spalenizny, jakiś kabel, izolacja czy coś takiego. Po jakiejś chwili smród znika. Szukając źródła smrodu wyłączyłem nawiew wogóle na ok 2 dni. Po włączeniu smród spalenizny wrócił mocniejszy i od razu mi zaparowały szyby. To wydmuchane powietrze było tak wilgotne. Dodam że wentylator nigdy nie chodził cicho, słychać było zawsze takie lekkie terkotanie. Czy to wentyl się kończy? I skąd ta wilgoć? Pomóżcie.
-
Poszukaj w necie jest stronka naprawalicznikow.pl czy coś podobnego. Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
-
Jah1 obserwuje zawartość Audi A4 B5
-
Zrobiłem test zegarów. Wskazówka z temp stoi na 100 zamiast w pionie na 90. Temp z czujnika G2 (na zimnym silniku) wynosi 16 stopni (grupa 7 w blokach silnika) i 30 stopni na zegarach (grupa 3 w blokach). Jest sens jeszcze grzebać się z tym czujnikiem?
-
Panowie w czym rzecz? Po przekręceniu kluczyka na zegarach wskazówka temperatury od razu skacze na 70 stopni. Oczywiście na zimnym silniku. Po nagrzaniu do temperatury "roboczej" wskazówka zatrzymuje się na 100 stopniach. Zaczeło się to dziać ok 2 tyg temu. Termostat i czujnik temperatury wymieniany 4 miechy temu. Nie jestem w stanie od mechanika wyciągnąć informacji jaki czujnik wsadził, nie pamięta. Powiedzcie czujnik czy zegary? Co sprawdzić żeby dojść do tego co jest grane? Dzięki z góry za porady. Pozdro
-
Mam ten sam problem. Mój mechanik powiedział że to jest wina alternatora. Czujnik jest do niego bezpośrednio podłączony. Alternator ma jakiś układ w środku który trzeba "zregenerować". Ktoś słyszał o czymś takim?
-
Ok dzięki. Wziąłem ori pod silnik i skrzynke za 80 zł i tralala Pozdrawiam !
-
Z tego co oglądam to te oryginalne też nie mają już tego fabrycznego wygłuszenia. Chodzi o to że oryginalny plastik lepiej wygłusza?