Skocz do zawartości

alisg

Pasjonat
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O alisg

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia alisg

1

Reputacja

  1. czytałem trochę na szybko,wolę się upewnić, jak zlokalizować tą sztangę?? vag odżył...skasowałem błędy po odłączeniu przepływki i wężyków podciśnienia, dalej to samo, max 4500, jutro przymierze się do logów, jeszcze nie robiłem, statyczne?dynamiczne?na których adresach? dzięki :-)
  2. Witam, auto a4 b5 1.9 AJM tiptronic, od 2dni strasznie muli,kręci normalnie do ok. 2800 obrotów i jakby odcinało turbo (prawie nie jedzie) Na wolnych wchodzi jedynie do 4500. Turbina 6 miesięcy temu była wymieniana na regenerowaną, wtedy zakopcił i się posypała. Aktualnie ma przebłyski i na chwilę odżyje... (na wolnych wejdzie normalnie do 5500 i ma normalne przyspieszenie) po odpięciu przepływki żadnej różnicy, dalej muli. Wyłączenie i włączenie silnika już nie pomaga...Vag Com na adresie 2, component AG5 01Y 1.9I - PD RdW 3737 pokazuje błąd 18265 = load signal error mesage from ECU P1857 - 35-00-- z tym, że nie jestem pewien, czy ten błąd nie był już wcześniej, od dłuższego czasu jeżdżę bez sterownika (abs,eds,esp) innych błędów w silniku nie pokazuje. Może miał ktoś podobne objawy, prosze o jakieś wskazówki, z góry dzięki za jakiekolwiek sugestie. Obecnie nie mam możliwości podpięcia vaga,pokazuje, że kompatybilny i zaraz się zwiesza...
  3. dzięki za sugestie,prosiłbym jeszcze o odpowiedz,kogoś,kto po prostu jest pewien co i jak...pozdr
  4. witam,niefortunnie odbiłem się od drzewa,tylne lewe koło jakby wbiło się do środka, (miałem jeszcze do wymiany tuleje belki na czw,ale nie dojechałem)jeszcze nie wiem czy na piaście skrzywiło??jest to w ogóle możliwe??czy na belce (wizualnie wygląda ok) Moje pytanie i prośba jak ktoś się orientuje jaka tylna belka będzie pasować do a4 b5 1.9tdi avant (2000r lift) Czy od sedana podejdzie??pojemność,benzyna,czy diesel też rzutuje?? z góry dzięki za pomoc
  5. dzięki za podpowiedzi,w sb sprawdzę te koła (alusy),ale szczerze wątpię,dwie opony na przodzie, na wakacje były zmieniane i wyważane,może jeszcze jakieś sugestie??
  6. Witam,jak w temacie,ogólnie odczuwalne drgania podczas jazdy(bez różnicy,czy gaz wciśnięty),w każdym zakresie(na postoju,ok,nie trzęsie),ale w przedziale 80/100km/h to już prawdziwy hardcore,cała buda chodzi,odczuwalne jakby wibracja przychodziła z tyłu nadwozia, w tym przedziale nie ma jazdy,po przekroczeniu 100km drgania znacznie zanikają,są odczuwalne ale idzie jechać. Jest to a4 avant z 2000 1.9 tiptronic (robiony 2tys km temu). Ostatnio wymieniona kompletna zawiecha,drążek, mcphersony przód i tył, zbieżność,ciśnienie w oponach ok,mam do wymiany tuleje tylnej belki, czy to możliwe,że one powodują aż tak potężne drgania??czy nawet się nie łudzić i szukać gdzie indziej??na wymianę tulei jestem umówiony dopiero na 17.10
  7. regulator wymieniony (rolka na alternatorze i paski),czerwona kontrolka akumulatora dalej świeci,czy to znaczy że cały alternator walnięty??teraz jak odpalam,wskazówka jest na 12v,nawet przygazowanie nie pomaga,podczas jazdy zauważyłem,że jak odpuszczam gaz to wskakuje na 14v,jak wciskam znowu poniżej 12v,co to może być??
  8. dzięki za podpowiedzi,będę działał z tym regulatorem,też go obstawiałem,aktualnie dalej po odpaleniu mam niecałe 12v,przygazuje 14v,kontrolka dalej nie gaśnie,czy to znaczy,że nie mam w ogóle ładowania w aucie i jest szansa,że się rozładuje po drodze i nigdzie nie dojadę??co może się wydarzyć z padniętym regulatorem??aktualnie jestem na wiosce,20km od miasta,gdzie sklepy i mechanik,także będę próbował przejechać ten dystans.... ---------- Post dopisany at 10:03 ---------- Poprzedni post napisany at 08:20 ---------- regulator zakupiony,nowy bosch 135pln, stary również bosch serii F 00M145237 , czy ktoś się orientuje,czy żeby go wymienić muszę demontować alternator???
  9. regulator wymieniony (rolka na alternatorze i paski),czerwona kontrolka akumulatora dalej świeci,czy to znaczy że cały alternator walnięty??teraz jak odpalam,wskazówka jest na 12v,nawet przygazowanie nie pomaga,podczas jazdy zauważyłem,że jak odpuszczam gaz to wskakuje na 14v,jak wciskam znowu poniżej 12v,co to może być?? witam,wczoraj jak jechałem do pracy zapaliła mi sie czerwona kontrolka akumulatora,za parę km zgasła,niestety na powrocie zapaliła się na dobre...dodam,że przy odpalaniu auta od dłuższego czasy miałem na zegarach niecałe 12v,dopiero po przygazowaniu do ponad dwóch tysięcy,wskazówka wskakiwała na 14v ,w tym momencie dostawał prądu bo i światła mocniej świeciły i podświetlenie zegarów,czy to będzie wina regulatora napięcia??czy jeszcze cos przy alternatorze jest odpowiedzialne za takie objawyrolka z paskiem na altku wymieniona,proszę o pomoc,pozdr
  10. amorki jeszcze chyba oryginały....sachs czerwone z oznaczeniem BE
  11. bedzie na kilka razy wd przed odkreceniem,co by później szopka nie wyszła...pozdro
  12. nie no,aż tyle siły to nie mam:decayed:ściągacze są,czyli generalnie do tych moich sachsów czerwonych BE są inne sprężyny niż te w standardowym zawieszeniu??
  13. dzięki za rady,teraz powinno pójść elegancko,pozdr
  14. witam,ostatnio na mrozach moje b5 AJM ciężko odpala, a więc czas na wymianę świec żarowych,które z w/w polecacie??nie chcę kupić jakiegoś chłamu... ewentualnie prosiłbym o konkretny model świec ps. wymieniał ktoś w ajm, może jakis link?fotostory? ostatnią zasłania filtr paliwa,czy jest konieczność jego demontażu?? w wyszukiwarce nie znalazłem nic konkretnego,pozdr
  15. sprężyny chciałem wymienić,ponieważ z jednej strony (prawej) mam pękniętą,kupiłem sprężyny,ale chyba standardowe,bo za chiny nie moge wcisnąć ich do tych amorków
×
×
  • Dodaj nową pozycję...