Skocz do zawartości

Blaackk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Blaackk

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Zawiercie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

241 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Blaackk

0

Reputacja

  1. Blaackk

    Jak korzystac z mocy ?

    Dokładnie. Takich obrotowców jest mnóstwo. Kiedyś próbowałem przetłumaczyć wlascicielowi bmw że nie ma sensu kręcic do końca skoro moc maksymalna jest podana przy konkretnych obrotach i przeważnie nie na czerwonym polu. Ale nie przetłumaczysz - "po to jest czerwone żeby tam kręcić" - masakra
  2. Wymieniłem poduszki i klocki i póki co od tygodnia cichutko.
  3. Wymieniłem dziś przepływke i póki co auto śmiga jak z fabryki. Jeśli coś by się zmieniło to dam znać ( oby nie ) Pozdrawiam
  4. Witam mam pytanie czy jeśli na podłączonym przepływomierzu auto chodzi słabo nie ma mocy zbytnio i czasem szarpie a po odłaczeniu chodzi idealnie jak powinno to jest przeplywka do wymiany czy to jakis "haczyk"i co innego jest zepsute.
  5. Witam mam takie szybkie pytanie czy sprawdzenie przepływomierza tylko na biegu jałowym jest miarodajne czy koniecznie trzeba sprawdzić na obciążeniu ?( podczas jazdy )
  6. temat do zamkniecia. Czujnik temperatury
  7. Witam mam problem z moim autem, Na gazie pracuje ok a na benzynie szarpie przy przyspieszaniu. Gdy przejade na samej benzynie 40, 50 km to chodzi jak nowy na benzynie. Jednak gdy wróce znowu do jazdy na gazie to potem benzyna znowu szarpie i tak w kółko. Już nie mam pomysłu. Gaziarz regulował itd, mapy się zgrywają wszystko niby ok. Wygląda to tak jakby gaz rozwalał benzyne. Temat do zamkniecia. Okazało się ze sterownik gazu siadł i powodował wariacje
  8. więc będe działał z cewkami. Zastanawia mnie tylko dlaczego na komputerze nie podaje wypadania zapłonu. Nie chodzi mi tu o checka jako takiego tylko o sam bład chocby sporadyczny. EDYTUJE co zaobserwowałem dalej jeszcze przed zabawa z cewkami. Pojezdziłem znowu troche na samej benzynie i szarpanie na benzynie ustało. Auto idzie jak złe płynnie itd, ale na gazie szarpie i muli. U gazownika z którym mam sie spotkać w tym tygodniu jeszcze wyszedł na komputerze błąd wtryskiwacza gazu nr 4 którego nie da się usunąć co bardzo gazownika zdziwiło gdyż czasy wtrysku tego wtryskiwacza są w porządku, Ma ktos pomysł o co może chodzić ? moze byc tak ze dopiero pod obciążeniem on zaczyna szwankować ? Temat do zamkniecia. Siadł sterownik od gazu na szczescie na gwarancji. Po wymianie na nowy wszystko smiga jak nowe
  9. zaobserwowałem jeszcze jedną rzecz. Objawy szarpania duzo bardziej odczuwalne sa na gazie ( auto jest w gazie jesli nie wspominalem ) zrobiłem test półgodzinny. Mianowicie jechałem na benzynie 4 bieg 2000 obrotów i but w podłoge - auto płynnie przyspiesząło do przodu, czasem tylko delikatnie szarpnelo. Następnie jechałem na gazie i to samo 4 bieg 2000 obr i but w podłoge - auto jedzie jakby mialo 100 koni i szarpie bardziej niz na benzynie. Z tego co kojarze to problemy z zapłinem typu włąsnie cewka czy swiece są duzo bardziej odczuwalne na lpg. Więc moze to jednak to.
  10. Wszystkie filtry wymienione świezo wiec napewno nie filtry. Ale uważacie że cewki mogą dawac taki efekt ? czemu nie ma checka ? ogólnie to zaobserwowałem dzisiaj że chyba jednak szaleje na wszystkich biegach. Aha i jeszcze jedno. Komputer ( nie vag ) nie stwierdził wypadania zapłonu
  11. Witam mam taki problem z moim audi ( nie jeden w sumie ale ten najbardziej uciążliwy ). Mianowicie auto przerywa przy przyspieszaniu na 4 i 5 biegu od około 2000 obrotów do 2600 różnie. 1 2 3 raczej wszystko okej. Na zasadzie że wrzucam 4 bieg mam 2100 obrotów but w podłoge a on szarpie i tak jakby nie ma pełnej mocy. Na wyzszych obrotach to ustaje. Wymienione wszystkie filtry, sonda lambda, zawór n75, świece. Nie mam już powoli cierpliwości do niego. Nie chce nic sugerować ale może to byc zawór kombinowany ? ma on jakis zwiazek z tym ? zaznaczam ze na nizszych biegach jest wszyskto ok dopiero na 4 i 5 cos takiego wystepuje.
  12. Wyszło że mam poduszki silnika do wymiany bo obydwie wylały ale jeszcze jestem przed zabiegiem także cierpliwości. Nie wiem czy to akurat bedzie przyczyną
  13. Bosch. Ale z tyłu też zakładałem boscha 3 miesiące temu i wszystko ekstra. Dodam że tył był zmieniany u innego mechanika
  14. Witam. Mam dziwny problem w mojej A4. Tydzien temu wymieniałem klocki hamulcowe z przodu. Przez 5 dni wszystko było ok. Jednak wczoraj zauważyłem że przy wciskaniu pedału hamulca pojawia się jedno pojedyncze stuknięcie. Nie dzieje się tak za każdym razem tylko na zasadzie "jak jej się umyśli". Problem pojawia sie po kilkunastu minutach jazdy jak hamulce już się rozgrzeją. Pan mechanik stwierdził że hamulce są ok a to tylko niewielki luz na półosi. Niby ok ale dzwięk który wydaje półoś jest całkiem inny. To co ja słyszę, dochodzi ewidentnie z koła i jest to jakby stukanie metalu o metal. Dzwięk pojawia się tylko przy hamowaniu. Żadne szarpanie, gwałtowne ruszanie itd go nie powoduje. Miał ktoś coś podobnego ? Z góry dzięki za odpowiedź.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...