Skocz do zawartości

KubaM97

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O KubaM97

Informacje

  • Imię
    Kuba
  • Miasto
    Lubuskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

310 wyświetleń profilu

Osiągnięcia KubaM97

0

Reputacja

  1. Oto logi, wszystko poza tym kanałem było okej, tu widzę odchylenie od normy na 3 pompowtrysku, ale nie sądzę, że to to. Auto bardzo mocno buja podczas jazdy z równą prędkością na łuku w prawo. Myślę, że masz rację z tymi przgubami wew. wymienię na razie jeden lewy i zobaczymy czy coś pomoże.
  2. Witam od kilku dobrych miesięcy posiadam A4 B6 AWX i wystąpiła u mnie pierwsza poważna (tak mi się wydaje) usterka. Mianowicie, gdy auto nabierze już temperatury i silnik się rozgrzeje. Zaczynają występować dziwne drgania na nadwoziu. Dzieje sie to tylko przy delikatnym przyspieszaniu, gdy lekko dosłownie dotknę gaz. Nie umiem znaleźć w tym zależności, chwilami jest dobrze, a chwilami buja całym autem jakby miało się zaraz rozsypać. Auto zawsze lekko drżało przy przyspieszaniu, ale to jest już przesada, strach jest tak jeździć. Mam nadzieję, że ktoś będzie znał przyczynę tego problemu, z góry dziękuję za pomoc. Dodam jeszcze to, że zauważyłem, że auto najbardziej zaczyna bujać gdy na łuku w prawo zaczynam przyspieszać, a łożysko zostało wymienione miesiąc temu.
  3. Witam, mam problem z moją A4 B6, praktycznie odkąd ją kupiłem. Mianowicie, od czasu do czasu podczas hamowania całkowicie odcina mi ABS i ESP, zapalają się kontrolki, a auto od chwili zgaszenia do ponownego odpalenia nie odzyskuje już owych systemów bezpieczeństwa. Nie mogę doszukać się, żadnej zależności z tym błędem. Bywają długie tygodnie, kiedy niemalże zapominam o tym błędzie i wcale on się nie pojawia, a bywają dni, że przydarzy mi się to nawet z 4 razy. Dodam, że ABS i ESP działają bez najmniejszego zastrzeżenia, gdy ten błąd się nie pojawia. ABS, reaguje gdy gwałtownie hamuje, a ESP nie daje mi gwałtownie przyspieszyć, gdy np. nawierzchnia jest mokra. Jedyną rzeczą, którą mogę z tym powiązać jest to, że błąd pojawia się gdy np. delikatnie zaczynam hamować dojeżdżając do skrzyżowania. Ogólnie nie przejmowałem się tym dopóki nie przyszły mrozy. Podczas hamowania na oblodzonej drodze nagle odcięło mi wszystkie te systemy kontrolne i auto "popłynęło" sobie do przodu. Na szczęście nie jechałem szybko. W załączniku dodaje zdjęcie z kodami błędów, które odczytał VAG, podczas gdy palą się owe kontrolki. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnika, błędy znikają. Dodam jeszcze, że jak kupiłem te auto to poprzedni właściciel mówił mi, że do wymiany jest regulator napięcia, lecz jak wymieniałem olej zauważyłem, że od owego regulatora wypięta jest kostka. Założyłem, że po prostu się zsunęła, wpiąłem ją więc tam gdzie powinna być i zakładałem, że będzie wszystko okej. Nie wiem czy to ma coś z tym wspólnego. Bardzo proszę o pomoc w naprawie tej usterki i z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi. PS nie wiem czy umieściłem ten post w odpowiednim dziale, obstawiałem jeszcze "układ elektryczny", ale de facto ABS i ESP są ściśle związane z układem hamulcowym
  4. Witam. Zwracam się z prośbą o pomoc w zakodowaniu pilota do auta. Posiadam Audi A4 B5 po liftingu (1999r.). Pilot rozkodowałem podłączając samochód pod komputer i nieumiejętną "zabawą" w ustawieniach zamka centralnego. Po przypadkowym zatwierdzeniu jednej (nie pamiętam jakiej) opcji, światła awaryjne zaczęły przez chwilę mrugać, po czym samochodu nie dało się otworzyć już z poziomu pilota. Z tego co czytałem w internecie pilot trzeba zakodować manualnie, nie przez komputer. Następnym problemem okazał się uszkodzony zamek od kierowcy (po włożeniu kluczyka kręcił się w koło). Postanowiłem go wymienić, co wiąże się z tym, że teraz mam dwa kluczyki do samochodu, co cholernie mi nie odpowiada. Chciałbym móc otwierać auta z pilota, ale podczas prób kodowania manualnego, które znalazłem w internecie auto po prostu nie reaguje. Bardzo proszę o pomoc i wytłumaczenie mi co miałbym w tej sytuacji zrobić krok po kroku. Z góry dziękuję za pomoc
  5. Wszystkie będą pasować tak?
  6. KubaM97

    Centralny z pilota.

    Witam. Posiadam Audi A4 B5 po lifcie z 1999 roku. Podczas wczorajszego grzebania w komputerze auta, a dokładnie w zamku centralnym przestał działać mi zamek z pilota. Obawiam się, że usunąłem moje "scyzoryki" z modułu. Dodam, że gdy przypadkowo kliknąłem jakąś funkcje to światła awaryjne zaczęły migać przez ok. 10 sekund. Znalazłem na internecie instrukcje dodania kluczyka, lecz tu pojawia się kolejny problem, bo mam zniszczony zamek kierowcy po włamaniu, zamek kręci się w lewo i w prawo bez jakiejkolwiek reakcji, więc dodanie pilota w ten sposób odpada. Proszę o pomoc i jakieś rady :/
  7. Witam. Ostatnio miałem nieprzyjemną "wizytę" w rowie, po czym podczas wyciągania mojej Audi pękł magiel. Posiadam Audi A4 B5 po lifcie z 1999 roku w wersji AVANT. Chciałbym wiedzieć jaką maglownice kupić ponieważ, nie jestem pewien czy wersje z "przed lifta" będą pasować. Bardzo bym prosił o dokładny numer części magla, który będzie pasować do moje A4 B5. Z góry dziękuję i pozdrawiam
  8. KubaM97

    Benzyna w dieslu...

    Bardzo dziękuję za wszelkie porady. Jutro zaciągnę auto do kolegi mechanika na warsztat i zrobimy wszystko co trzeba.
  9. KubaM97

    Benzyna w dieslu...

    Witam. Dziś miałem pewną niemiłą przygodę. Mianowicie, pożyczyłem swój samochód mamuśce. Mama przyzwyczajona do swojego silnika benzynowego, nalała benzyny również mi i tu zaczyna się problem, ponieważ ja posiadam silnik wysokoprężny. Mój motor ma pojemności 1.9, 110 koni mechanicznych oraz jest to jeszcze ta wersja bez pompowtryskiwaczy. Czyli pompa i wtryski osobno, co w tym przypadku wpływa na moją korzyść. Samochód miał wlane ok. 8-10 litrów ropy (tak przed rezerwą) i zostało dolane mu jeszcze ok. 10 litrów benzyny bezołowiowej 95. Mamuśka przyjechała ok. 100 km (gdzie jak mówi samochód nie dawał niepokojących oznak) i zgasiła go. Owy problem jest w tym, że teraz samochód nie chce odpalić. Drodzy internauci, co robić? Czy wymieniać na własną rękę filtr paliwowy, zalewając go ropą oraz wlewając po sam korek w baku paliwa? Oczywiście tym razem już ropy. Czy od razu holować go na warsztat? Z góry dziękuję za każde pomocne odpowiedzi.
  10. KubaM97

    Co to za część?

    Dziękuję za pomoc
  11. KubaM97

    Co to za część?

    Chciałbym dowiedzieć się jak nazywa się ten wąż. Ostatnio zauważyłem na nim pęknięcie i chciałbym go wymienić. Prosiłbym o podanie nazwy tej części, bądź aukcji na np. allegro bym mógł ją zakupić. Z góry dziękuję za pomoc http://www.directupload.net/file/d/4087/9r9ioqxw_jpg.htm- LINK ZE ZDJĘCIEM
  12. Witam. Tak jak w temacie proszę o pomoc lub podesłanie instrukcji jak samemu wymienić olej w skrzyni biegów. Posiadam zwykłego automata, nie żade Tipronic, S-Tronic. Proszę również o wskazówki jak zachować ową skrzynie w dobrej kondycji. Z góry dziękuję za każde odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...