Skocz do zawartości

alberto1233

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O alberto1233

Informacje

  • Imię
    albert
  • Miasto
    konin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia alberto1233

0

Reputacja

  1. oględziny już zrobiłem i wszystko niby w pożądku . obstawiam dwumase ;/ lecz z dwumasą jest tak ze gdy wciskamy sprzegło to hałas zanika a u mnie czy sprzegło wciśniete czy nie to ten hałas itak jest .
  2. witam od niedawna mam problem z silnikiem 1.9 tdi AVB . Mianowicie. odgłos podobny do tego jakby drżenia blachy dotykającej np o wydech. jakby coś wpadało w rezonans. Lecz dzieje sie to podczas przyspieszania w zakresie obrotów 1500 do 2300. Oczywiscie tak mniej wiecej ten zakres obr. na postoju silnik pracuje cicho lecz gdy gwałtownie trące nogą gaz tak do 1500 obr. to dzwiek sie pojawia i po chwili zanika . taki dziwny terkot . co mi radzicie. dzwiek pojawia się tylko podczas jazdy oraz postoju po gwałtownym dodaniu gazu lecz po paru sek. zanika . co to może byc ? dodam jeszcze że dzwięk ten po dodaniu gazu nie znika odrazu lecz po około 6 sekundach. może to rozrząd lub jakiś napinacz kończy żywot . rozrząd wymieniony przed 60 tyś km. proszę o pomoc . pozdrawiam Albert
  3. wiec tak . wyważyłem koła i bicie zniknęło . felgi są proste. nie ma oznak uszkodzeń ani od srodka ani na piastach przy aucie. problem sie rozwiązał auto nie trzesie kiera chodzi płynnie w zakretach . problem pozostał mi tylko z napinaczem paska wielorowkowego . mianowicie drży i wydaje denerwujacy odgłos ;/;/ obiło mi sie o uszy ze moze to byc wina łożyska w alternatorze czy to prawda?
  4. Jeśli chodzi o pierścienie to o których mowa ? O tych na piascie?
  5. Właśnie dziś mam zamiar jechać na wyważenie . Owszem mam trochę szersze opony. Pewien znajomy mechanik powiedział mi ze może to być też element zawieszenia ze bije. Oraz ściąga auto Właśnie dziś mam zamiar jechać na wyważenie . Owszem mam trochę szersze opony. Pewien znajomy mechanik powiedział mi ze może to być też element zawieszenia ze bije. Oraz ściąga auto
  6. Witam wszystkich . Chciałbym prosić o pomoc w temacie. Mianowicie. Mam kilka problemów. Wszystkie pojawiły się po zmianie opon na letnie. Wcześniej jeździłem na tych samych letnich i wszystko było ok. Problem pojawił się gdy po zimie znów zmieniłem na letnie. Mam kilka problemów. 1 przy prędkości powyżej 120 auto zaczyna bic. A raczej kierownica oraz czuć je nawet na pedale gazu. (Oraz czuć je na całym aucie) 2 podczas prostowania ze skrętu w zakręcie kierownica nie chodzi płynnie. Raczej są to słynne przeskoki. Takie jakby bicie podczas prostowania. . Jeszcze drży mi naciąg paska od pompy wspomagania. Czy jest on do wymiany ? Przy skręcie kierownica działa ona nieco ciężej oraz pasek od pompy piszczy . Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam
  7. I jak wymieniłeś? Bo ja mam taki sam problem, jak skręcam w lewo to prawe kolo ma tendencje to przeskakiwania, tak jakby koło nie miało przyczepności i dodam że zawieszenie było sprawdzane i wszystkie parametry są prawidłowe i nie ma luzów radzę odwiedzić inna stację diagnostyczną ;/ niestety ta na której byłem 1 raz gdzie zapewniano mnie że nie musze nic wymieniać ;/ a do wymiany był prawy przegób (czego mógł nie zauwazyc) lecz lyzy na gumie wachacza (dolnej) to raczej powinien zobaczyc . pojechałem na inna stacje i owszem . potwierdzono moje przepuszczenia ze przegub do wymiany oraz guma wachacza . teraz jest juz wszystko ok (dodatkowo zrobiłem geometrie kół . teraz wszystko jest ok .
  8. Byłem na diagnostyce . I diagnsta pow ze jest lekki luz na gumie wahacza ale dodal ze jest tak mały ze można jeździć. Co wy na to. Jeździć czy wymieniać ? Czy
  9. Witam mam problem . kupiłem auto jakies 4 miesiace temu . jest to audi a4 b6 . podczas skrecania 1 obrót kierownicy lub wiecej ( prawie do oporu) z przedniej czesci auta wydobywaja sie odgłosy stukania , przeskakiwania itp . Z poczatku stawiałem na przegub. lecz oprócz przeskakiwania przód auta lekko telepie . nie jest to jakies szarpanie itp lecz takie nieprzyjemne kołysanie przodem auta . aby zwizualizowac problem podczas skrętu i ruszania auto skreca np w prawo oraz minimalnie sciaga w przód ( jakby tylnie koła pchały auto . ) całosc sie powtarza czyli sciaga auto w przód i w bok przód i w bok. w dodatku słychac jakby opony niewłasciwie tarły o nawierzchnie . nie wiem jak to dokładnie opisać . brakuje mi fachowego słownictwa ale chyba w miarć dobrze to opisałem . czekam na porady w tym temacie Pozdrawiam Albert
×
×
  • Dodaj nową pozycję...