Skocz do zawartości

pantadeuszz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pantadeuszz

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Bolesławiec

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

224 wyświetleń profilu

Osiągnięcia pantadeuszz

0

Reputacja

  1. dzięki za pomoc, zajadę w poniedziałek i spytam gościa co jest grane. czemu "nie wciska w fotele" jak ma to miejsce przy jeździe na PB. Spytam czemu zastosowane są akurat te wtryski i czy instalacja jest dobrze nastrojona, bo auto to 50% tego co na PB.
  2. Sprawdzałem i listwa wtryskowa jest srebrna ( bez BFC) . Czy możliwe by przez to samochód aż tak bardzo tracił na mocy ? Czy jest różcnica w spalaniu pomiędzy oboma rodzajami wtrysków? Kiedyś miałem w starym aucie instalację jednopunktową i różnica mocy między jazdą na PB i LPG była prawie nieodczuwalna, natomiast teraz jest to bardzo znacząca.
  3. Właśnie założyłem instalację gazową Stag 200 gofast do 1.8 T AWT. Czy ktoś posiada taką instalację lub wie czy ona jest w pełni wystatrczajna do tego silnika? Odnoszę wrażenie że samochód znacząco stracił na mocy. Reduktor AC-R01 (150E lub 250E), listwa wtryskowa AC W-01. Instalacja została wykonana w autoryzowanym serwisie STAGA
  4. ok, dzięki bardzo za pomoc, jak coś ustalę z mechanikiem po waszych wskazówkach to dam znać. Jestem laikiem jeżeli chodzi o te logi. W moim poprzednim ferrari ( opel astra 92r. ) nie było komputera
  5. Nie ma instalacji LPG. Zrobię jak mówisz (logi dynamiczne). Zdaję sobie sprawę ,że ciężko jest powiedzieć coś w ciemno, ale czy możliwe jest by było coś nie tak z katalizatorem lub sondą? Nie jestem nawet w stanie stwierdzić , czy samochód stracił coś na mocy, ponieważ wczoraj go zakupiłem. Sprzedawca stwierdził ,że on z tym jeździł i nic z tym nie robił.
  6. ten drugi błąd związany z napięciem też może być związany z pompą paliwa ? Jeżeli to byłoby przyczyną tych błędów to jest to droga naprawa ? (tak pi razy drzwi)
  7. Witam. Posiadam A4 B5 1.8t AWT. Może mi ktoś powiedzieć co należy sprawdzić , gdy świeci się kontrolka check engine. Po wykasowaniu błędów pojawia się ponownie po kilku odpaleniech silnika. Wyświetla mi błądy: P1128 "multiplikacyjna korekta mieszanki rząd 1, układ za ubogi " oraz dodatkowo P1602 "zasilanie napięciem, za niski". Czy są to błędy związane z katalizatorem, pompą paliwa, przepływką? Ma/miał ktoś z Was podobne problemy ?
  8. pantadeuszz

    P1128 Brak mocy

    Jaki jest średni koszt wymiany pompy paliwa ? (1.8t avant ). Wyświetla mi ten sam błąd P1128 "multiplikacyjna korekta mieszanki rząd 1, układ za ubogi " oraz dodatkowo P1602 "zasilanie napięciem, za niski" , a także wyświetla się kontrolka check engine. Czy to może być podobny przypadek jak powyżej ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...