-
Postów
9 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O kanarios
Osiągnięcia kanarios
0
Reputacja
-
wszystko się naprawiło po odłączeniu i ponownym podłączeniu akumulatora oraz wymianie bezpiecznika zapalniczki. Dziękuję wszystkim za pomoc. Można zamykać.
-
Witam. Dzisiaj rano cofając zauważyłem brak dźwięku czujników przy cofaniu. Pierwszy raz spotkałem się z takim problemem i nawet nie wiem gdzie szukać przyczyny. Bezpieczniki ? Nie wiem czy ma to jakiś związek ale również przestało działać gniazdo zapalniczki. Cała reszta wydaję się być sprawna. Zastanawiam się czy jest sens udać się z tym do jakiegoś "fachowca" elektryka bo być może sam mogę to naprawić. Proszę o jakieś podpowiedzi/pomysły. Pozdrawiam
-
Faktycznie pompa, wymieniona i jak ręką odjął Dzięki jeszcze raz wszystkim za pomoc. Można zamykać
-
A więc tak, logi zrobione + sprawdzone ciśnienie paliwa które oscyluję w granicy 2.0 bar maksymalnie. Na podstawie tego odczytu mechanik podaje 3 możliwe przyczyny - spadek napięcia na pompie paliwa, uszkodzone przewody paliwowe lub sama pompa paliwa padnięta. Na dniach czeka mnie wizyta speca i grzebanie w baku, dobrze że mam dodatkowo jeszcze 2 oryginalne pompy od 1.8tq bo wsadzony zamiennik raczej nie zdał egzaminu. Dzięki wielkie wszystkim za pomoc, poinformuję o efektach po przeprowadzonych naprawach.
-
Witam Problem dotyczy AUDI A4 B6 1.8TQ BFB Jakiś czas temu zaczęła mi wyć lekko pompa paliwa. Po wizycie u mechanika stwierdził że trzeba wymienić na nową. Kupiłem używaną, nadal wyła, kupiłem "zamiennik" - wyła dalej. Po jakimś czasie "ogarnięty" mechanik stwierdził że to jednak nie pompa a przewód paliwowy został uszkodzony. Przewód został naprawiony, filtr paliwa wymieniony, zamiennik pompy postanowił zostawić jako że jest nowy i podobno tak będzie lepiej. Przez jakiś miesiąc wszystko było ok, samochód śmigał jak zły i nie było jakichkolwiek problemów. Teraz wywala mi kontrolkę - Check engine. Auto ma problem z porannym odpalaniem, szczególnie jak zapali się kontrolka paliwa. Robiąc ostatnio trasę około 400km zauważyłem że mając zapaloną kontrolkę paliwa czyli jakieś 50-60km do zrobienia autko ma problem z przekroczeniem 100km/h. Wydaję mi się że jest to wina najprawdopodobniej tej "lipnej" pompy zamiennika nawet z tego względu że miała trochę inne sitko pod pompą ( inny kształt oraz wielkość). Błąd kasowałem 2x ale nadal wraca. Auto często ma problem z odpalaniem oraz często też odczuwalny jest wyraźny spadek mocy tak między 2500-4000 obr. Jednego dnia chodzi ok innym razem już szarpie i ma problem z wejściem w obroty. Błąd jaki wyskoczył już 2x to: -P1128 Multiplikacyjna korekcja mieszanki 1 Układ za ubogi- Dodam że autko bez lpg, świece ostatnio wymienione. Może ktoś spotkał się z podobnym problemem lub podpowie potencjalne przyczyny. Bo po wizytach u kilku mechaników każdy twierdzi coś innego, a to sonda lambda, a to innym razem katalizator, a może cewki. Głowa już boli od tych nieudolnych diagnoz pseudo fachowców. Ewentualnie podeśle jakiś adresik dobrego speca w okolicach Siedlec woj.mazowieckie. Pozdrawiam
-
tu można sprawdzić POMPA PALIWA ELEKTRYCZNA Akumulatory Wrocław oleje przeplywomierze ,akumulatory żelowe ,Bosch, Varta ,Centra Wrocław
-
ok więc dalej szukam, może ma ktoś jeszcze jakieś info w temacie ? znalazłem tylko w Inter Cars ale cena mocno kiepska
-
wielkie dzięki
-
Witam poszukuję pompy paliwa do A4 B6 1.8TQ BFB i teraz pytanie, czy trzeba konkretnie wymienić tylko i wyłącznie na taką do tego modelu silnika (BFB] czy może być inna ? A jak tak to jakich szukać ?? Moja niestety od kilku dni głośno wyje więc boję się że to już jej ostatnie dni.