-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O gg13737075

Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
W?grów
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
2.0 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
Dzięki
-
Panowie jak w temacie czy do wymiany napinacza trzeba zdjąć pas przedni? Dodam że silnik bpw 140km
-
To jest w Gdyni a tamta firma jest w Rumii ale to właśnie o to chodzi więc najlepiej jest wysłać całą pompę i masz na nią 2 lata gwarancji
-
Nie kupisz tylko musisz przerobić swój wałek mechanik musi go wyjąć i musisz wysłać do firmy która się tym zajmuje ja jeszcze sam tego nie robiłem ale mam zamiar a firmy są na allegro do których możesz wysłać całą pompę a oni ci przyślą drugą albo jak będziesz chciał to zrobią ci twoją. Z tego co wiem to w Rumii jest dobra firma więc ja bym ci proponował na Google poszukać tej firmy
-
U ciebie jest na zębatke Źle zrozumiałeś co napisałem tu na zdjęciu masz pokazane co się psuje po prawej jest imbus i gniazdo wyrobione a po lewej jak przerobić żeby mieć spokój dożywotnio
-
Imbus jest w każdym czyli ołówek. Mechanizm może być na łańcuch albo na koła zębate i tu jest ta różnica o którą pytasz. Zębatka jest nie awaryjna łańcuch tak ale w każdym do 2010roku jest wadliwy imbus Ja mam 2007 rok bpw i jest na koła zębate ty na 99% tez masz koła wiec ja przy 280 tys wymieniłem sam imbus za 13 złotych z serwisu długość 77mm. Na twoim miejscu wyjął bym pompę i przerobiłbym imbus i gniazdo za około 500złotych i masz spokój na następne 200tys
-
Audi a4 b7 bpw seria 140km hamownia do oceny
gg13737075 odpowiedział(a) na gg13737075 temat w Audi A4 B6/B7
może trochę lepiej widać... -
gg13737075 obserwuje zawartość 2.0TDI
-
Wiatam panowie byłem na hamowni i mam taki wykres. Co sądzicie o nim?
-
Likwidacja wałków wyrównoważających z silnika 2.0 TDI czyli SWAP pompy oleju
gg13737075 odpowiedział(a) na jaro4444 temat w 2.0TDI
Kolego stary zabierak ma delikatne ślady zużycia i nie wiem czy gniazdo walka się nie wyrabia? Po drugie mechanik miał delikatny problem wyjąć stary zabierak tak jak by się sklinowal , byłem przy tym i żeby nie otwór w zabieraku to nie wyjął by jego. Wkręcal wkręty i dopiero z całą siłą go wyjmował przez godzinę. Miał ktoś podobny problem? Powiem jeszcze że z włożeniem nowego nie było problemu. -
Likwidacja wałków wyrównoważających z silnika 2.0 TDI czyli SWAP pompy oleju
gg13737075 odpowiedział(a) na jaro4444 temat w 2.0TDI
Nie rozbierałem bo jest na kołach zębatych -
Likwidacja wałków wyrównoważających z silnika 2.0 TDI czyli SWAP pompy oleju
gg13737075 odpowiedział(a) na jaro4444 temat w 2.0TDI
Panowie w serwisie po numerze Win dali mi zapierak 100mm a okazało się że faktycznie jest 77mm a jak włożyłem nowy zabierak to luzu nie czuć ale zabierak jest wytarty tak po 0,5 mm. Moje pytanie ile kilometrów mogę zrobić na nowym zabieraku zanim zregeneruje pompę aktualny przebieg to 280kkm i to była pierwsza wymiana zabieraka? Zrobił bym teraz pompę ale auto mi potrzebne i chce to przełożyć na jakieś 20kkm -
Likwidacja wałków wyrównoważających z silnika 2.0 TDI czyli SWAP pompy oleju
gg13737075 odpowiedział(a) na jaro4444 temat w 2.0TDI
Tak wiem że imbus siada ale podobno jak ma 100mm a nie 77mm to problem jest mniejszy bo ten imbus wkładali dopiero w b8 po 2009 roku jak to jest z tym dłuższym imbusem? -
Likwidacja wałków wyrównoważających z silnika 2.0 TDI czyli SWAP pompy oleju
gg13737075 odpowiedział(a) na jaro4444 temat w 2.0TDI
Będę robił teraz kontrolę zabieraka i kupiłem zabierak w serwisie po vinie dali mi 100mm a czytałem że były stosowane po 2009 roku mam 280kkm i nigdy pompa nie była robiona. Jak to jest że piszą ze pompy siadają miedź 130-200kkm? -
Likwidacja wałków wyrównoważających z silnika 2.0 TDI czyli SWAP pompy oleju
gg13737075 odpowiedział(a) na jaro4444 temat w 2.0TDI
przerabiają jeśli moduł jest na łańcuchu: blb lub bpwJa mam BPW i nie mam na łańcuchu -
Mam to samo w 2 tdi 140 km ale jeszcze nic z tym nie robiłem...