MaRaS Ryba
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O MaRaS Ryba
Informacje
-
Imię
Marek
-
Miasto
Opolskie
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AHU
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia MaRaS Ryba
0
Reputacja
-
Falujące/spadające obroty na biegu jałowym - luzie filmik
MaRaS Ryba odpowiedział(a) na MaRaS Ryba temat w 1.6
Niestety jeszcze nie, dam znać jeśli znajdę panaceum na tą sytuację. Być może po świętach wyczyści się przepustnicę jak sugerują panowie wyżej. -
Falujące/spadające obroty na biegu jałowym - luzie filmik
MaRaS Ryba odpowiedział(a) na MaRaS Ryba temat w 1.6
Tak jak się spodziewałem, niestety ten nieco kuriozalny zabieg nie pomógł :/ Czy ktoś ma jakiekolwiek inne pomysły, sugestie? Gdzie tkwi sęk takiego dziwnego zachowania silnika? -
Czołem! Panowie, proszę Was o sugestie, co może być przyczyną poniższej sytuacji. Znajomy blacharz nie ma pomysłu co to może być dokładnie, natomiast być może samemu mógłbym zaradzić. Dodam, że dzieje się tak tylko na biegu jałowym, tzw. luzie, natomiast podczas jazdy na biegach nie ma żadnego szarpania, przerywania, falowania, spadania obrotów itd. https://www.youtube.com/watch?v=MHtb6VDdutI
-
Czołem Panowie, podpinam się pod temat z filmikiem. Co może być powodem sytuacji zaistniałej na załączonym wideo? Jest tak tylko na luzie, podczas jazdy na biegach samochód ani nie gaśnie, ani nie szarpie podczas przyśpieszania/ruszania. https://www.youtube.com/watch?v=MHtb6VDdutI
-
[B5 AFN] Wymiana przekładni kierowniczej (maglownicy) - fotostory
MaRaS Ryba odpowiedział(a) na krzysiek23 temat w Audi A4 B5
Podczepiam się, ponieważ mój magiel właśnie dokonał żywota. Regenerowana od Argo Częstochowa pochodziła 5 i pół roku, więc myślę, że firma solidna godna polecenia. Może pochodziłaby i dłużej, gdyby nie lewa gumowa osłona, która się rozleciała i dzięki temu wszelka wilgoć, woda i brud mogły się pchać do przekładni niewiadomo jak długo - efekt mógł być jeden Droga zabawa te przekładnie, nawet regenerowane. Z drugiej strony ich znaczący koszt niweluje fakt, że to jedyna tak kosztowna inwestycja w Audi na przestrzeni dekady.