
Mar90p
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
11 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Mar90p

Informacje
-
Imię
Mariusz
-
Miasto
PL
Auto
-
Model
A5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2015
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CGLC
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
340 wyświetleń profilu
-
Zrobiłem tak jak napisałeś ale nie pomogło.
-
Tak. Kiedyś mogłem wejść w tą opcję. Któregoś dnia po prostu przestało działać tak samo z siebie.
-
Komputer nie wykazał błędów.Czujniki parkowania działają bez żadnych problemów. Tylko nie mogę wejść w ich ustawienia.
-
Witam. W Audi A5 2015 gdy próbuję wejść w ustawienie System kontroli parkowania wyświetla się komunikat że wybrany system jest chwilowo niedostępny. Na wyposażeniu mam tylko czujniki parkowania z tyłu. Wcześniej opcja działa bez zarzutu aż nagle przestała.Nic nie mieszałem w zielonym menu. Wrzucam zdjęcia jak to wygląda.
-
Czy to oryginalny rotor od Audi? Pozna ktoś po zdjęciu?. Cena trochę niska? Czy mi się wydaję. https://www.olx.pl/d/oferta/kola-audi-rotor-19-cali-z-oponami-bridgestone-CID5-IDRrpr2.html
-
Witam pojawiają mi się 4 błedy 3 z nich są od sond: p114 Sonda lambda (rzad 1, czujnik 2 ) Za duża rezystancja p0140 Sonda lambda (rzad 1, czujnik 2) Brak sygnału p0130 Sonda lambda (rzad 1, czujnik 1) Usterka w obwodzie prądowym p0011 Opoźnienie wałka rozrzadu (rzad 1) Nie uzyskano wartosci wymaganej Ten bład powoduje zapalenie check. Po jakimś czasie sam gasnie by ponownie sie zapialić, a4 b7 1.8 T 163km. Podczas jazdy nie ma zadnych problemów. Silnik pracuje normalnie. Macie jakies propozycje jak rozwiazac te problemy?
-
Nie wiem nie znam się na tym ;/ możesz powiedziec jak mam to zrobic?
-
Nie wiem czemu ale kontrolka sama zgasła... Tyle czasu był problem a tu nagle gaśnie.Pewnie zapalenie jej to kwestia czasu. Spisałem dane z komputera.O coś takiego Tobie chodziło? [1] 720/min 77 C 0.0% 10110110 [2] 720/ min 18.8 % 2.1 ms 2.7 g/s [32] 0.0% 0.0% [33] -3.9 % 1.560 V
-
Tak, sondy działają prawidłowo.Kilka osób sprawdzało ich prace i jest OK. Silnik nagrzewa się normalnie.Dość szybko uzyskuje odpowiednią temperaturę.Nie ma sie do czego przyczepić. Brakuję już pomysłów.
-
Zapala się mi "check engine". Problemem jest bogata mieszanka.Wskazuje go pierwsza sonda, przed katalizatorem. Sonda została sprawdzona i działa prawidłowo więc można wykluczyć jej wadę. Układ dolotowy został sprawdzony i jest szczelny.Nigdzie nie dmucha powietrzem.Komputer pokazuję odpowiednią temperature silnika, więc nie ma żadnych przekłamań.Filtry były wymienione kilka miesięcy temu. Po wykasowaniu błędu kontrolka zapala się po przejechaniu około 100 km i tak w kółko.Oprócz tego z samochodem nic się nie dzieje.. Silnik pracuje równo zarówno na zimno i ciepło.Na mocy również nie traci.Nie ma żadnych niepokojących objawów. Silnik 1.8 T 163 sama benzyna.Cały czas tankuję PB 98. Spotkał się ktoś z takim przypadkiem ? Gdzie szukać przyczyny? Za każdą pomoc z góry dzięki.