Skocz do zawartości

milo5h

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O milo5h

Informacje

  • Imię
    Miłosz
  • Miasto
    Venlo

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia milo5h

0

Reputacja

  1. Witam, szukam jakich dobrych klocków + tarcze na TYŁ. Audi a4b6 8E2 2001 silnik alt 2.0 benzyna moc km 96 kw 130. Bardzo proszę o pomoc, gdyż jestem totalnie zielony i nie potrafię sobie z tym poradzić. http://allegro.pl/245-tarcze-ate-klocki-tyl-audi-a4-b6-b7-1-9-2-0-oe-i5771626022.html proszę o opinie czy będą pasować i czy nadadzą się
  2. Witam serdecznie, sprawa wygląda tak kupiłem nowy akumulator do auta, pech chciał (lub raczej głupota...), że kupiłem o 3cm wyższy niż poprzednik. Co za tym idzie grzybki do których przypina się klemry oraz same klemry wystają poza cały ten plastikowy pas. Wygląda to okropnie, ale już pal licho w to. Problemem jest iz odkąd podłączyłem ten aku to pali mi się cały czas na FIS'ie, że klapa jest otwarta, a tak nie jest. I teraz do celu. czy to że klemry wystają może powodować zwarcie iż dotykają maski a on np. jest podpięta pod minus do masy czy to nie ma totalnie znaczenia? Jeśli to nie zwarcie to czy możliwe jest aby zbiegiem okoliczności było iż czujnik mi się zepsuł akurat w trakcie wymiany? A jeśli tak to czy samo odłączenie go tymczasowo załatwi sprawę? Dziękuję i pozdrawiam,
  3. Co do kierunkowskazów to prawdopodobnie żarówki są w pożądku. Autko stało kolejne kilka dni u mechanika i napewno było podłanczane pod komputer -> zresetowana data i godzina. Myślę, że jednak to jakiś błęde ustawienie, lecz sprawdzę. Przewody były sprawdzane, są sczelne. Po kilku minutowej jeździe przewód od zbiorniczka wyrwnawczego jest gorący, od chłodnicy również, ten do silnika też. Tylko jeden z dwóch przy akumulatorze jest zimny, ten który jest wyżej. Dodam jeszcze, że temepratura robocza silnika zachowuje się normalnie równo 90stopni. Dzięki:)
  4. Witam, jest to mój pierwszy post, lecz nie jestem członkiem od 5 minut. Od jakiegoś czasu skrupulatnie redaguje forum, które jest swoistą studnią wiedzy:). Piszę ponieważ mam bardzo poważny problem, tak jak w temacie grzanie w moim autko uzależnione jest od obrotów silnika. Im wyższe tym lepiej grzeje. W trakcie postoju, oborty spadają oraz analogicznie temperatura. Najczęściej zaczyna fajnie grzać w okolicy 2,000 plus. Krótka historia biegu zdarzeń: 2 miesiące temu sprowadziłem Audi A4 B6 2001 2,0 Benzyna ALT (tak teraz już wiem, że to najgorszy z możliwych silników). Na początku było wszystko dobrze. Autko grzało, pięknie jezdziło. Po 2 tysiącach jednach okazało się, że coś jest nie tak, więc pojechałem do mechanika. Okazało się, że niemiec sprzedał mi pęknięta głowicę. Głowica została wyciągnięta, sprawdzona i pospawana + nowa uszczelka. Przy okazji rozbebeszonego silnika wymieniłem kompletny rozrząd oraz wyremontowałem pierścienie, by wyeliminować, bądź bardziej zminimalizować ilość pobieranego oleju. Wymienione płyny, olej i filtry. Wszystko miało pięknie działać, lecz niestety problem wrócił. Pojechałem znów do mechanika, odpowietrzył, przedmuchał i kazał jechać. Jednak dalej to samo. Wymienił korek, przedmuchał przewody, dalej nic. Wreszcie doszedł do wniosku, że jednak głowica musi dalej mieć jakieś małe pęknięcie, więc została wymieniona na nową plus do tego termostat. Dziś autko dostałem z powrotem i jak się pewnie domyślacie, dalej sytuacja się powtarza, Jeździłem pół dnia i wszystko w miare działało jednak wieczorem jakby za dotknięciem zaczarowanej różdżki temperatura jest zależna od obrotów. Na mój (niewykwalifikowany) rozum wygląda to tak, jakby gdzieś w obiegu dostawało się powietrze, ponieważ po odpowietrzeniu, autko grzeje pięknie kilka godzin, ale później dalej problem powraca. Jestem bardzo ciekaw Waszej opini i może jakiś pomysłów ponieważ ani ja ani mój mechanik ich nie mamy. Problem z kierunkowskazem rozwiązany, słaba żarówka, która wreszcie się spaliła powodowała zwarcie i z tąd szybsze pikanie. Kolega radzio49aa miał rację, Dzięki:).Z góry dziekuję za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...