Skocz do zawartości

LordSpooky

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O LordSpooky

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Dolnośląskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

302 wyświetleń profilu

Osiągnięcia LordSpooky

0

Reputacja

  1. Szukam b7 bo Volvo co miałem już brać poszło :/
  2. Jak sprawdzę głowicę?:)
  3. Znalazłem zestawy naprawcze do pompy oleju za 610 zł. Czy takie coś załatwi sprawę?
  4. Hey, Mam pytanie. Mam na oku BRD w Q i chciałem je kupić. Załóżmy, że właściciel nic przy niej nie robił. Co muszę w niej wymienić na starcie aby ten BRD był teoretycznie bezawaryjny (nie chodzi mi o rozrząd, turbo, koło dwu masowe)? Wiem, że są tematy na forum, ale traktują o pojedynczych czynnościach serwisowych. Chcę aby ktoś mi wskazał CO mam zrobić a nie jak i jaki jest mniej więcej tego koszt. Pozdro.
  5. Cześć, Auto nie jedzie do 2 tys obrotów. Gdy osiągnie 2 tys przyśpiesza normalnie. I ciągnie już do końca (190 km/h). Dzisiaj podłączyłem wakuometr by sprawdzić ciśnienie. Jest ok. VAG przy 1450 obrotów pokazał ładowanie na poziomie 950 jednostek . Przy takim zakresie powinno już być ponad 1000 jednostek. Sztanga od turbiny przy włączeniu silnika nie wstaje. Co robić? Regeneracja turbiny czy bawić się w zaworki - n75, podciśnienia...?
  6. Ok:) Może jeszcze ktoś coś dopisze.
  7. Witam wszystkich bardzo serdecznie, Mam taki trochę typowy/nietypowy problem. Auto Audi A4 AWX. Auto szarpie. Dokładnie dzieje się to w momencie hamowania biegami, np z 3 na 2 tj. mniej więcej na wysokości polowy puszczania pedału sprzęgła czuć ze trzy, cztery lekkie szarpnięcia. Jak auto się rozgrzeje to takie szarpnięcia występują również przy ruszaniu. Zastanawiam się co to może być, bo nie chce wchodzić w dodatkowe koszta: - auto na jałowym nie telepie, no może minimalnie drży, ale to chyba tak ma być (zwłaszcza że zima), - po wciśnięciu sprzęgła nie słychać żadnych dziwnych dźwięków, - sprzęgło się nie ślizga, - przeguby ok, - auto równo przyśpiesza, nie ma w trakcie żadnych dziwnych drgań na z 60km/h na piątce. Pierwsze co pomyślałem, to że dwumasa pada lub docisk. Tak najprościej i oczywiście można to zrobić, ale fajnie byłoby najpierw zasięgnąć porady i mieć w portfelu te 1800zł.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...