Jump to content

discopolo2

Pasjonat
  • Content Count

    67
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

27

About discopolo2

Informacje

  • First name
    paweł
  • Location
    połaniec

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Limuzyna
  • Year of production
    2008
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CAGA
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

1,290 profile views
  1. to ja Ci pokaze za ta kwote pozadna sztuke z dobrym wypasem
  2. no to chlopie przy kazdy audi wyglada wizualnie blado, ale tu sie porobilo widze ze b8 zaczynaja beszczescic co do ich wygladu, gdzie wizualnie akurat klada poprzednie modele.
  3. wlasciciele b7 tak beda mowic ze ladniejsze, ja jak jezdzilem b7 to i tak badziej b8 mi sie podobalo
  4. no to jak ma cieszyc oko to skoro odpada b8 to jak b7 moze je cieszyc gdzie pod wzgledem wizualnym i jest poprostu brzydsze i starszej wygladajace i w sumie ni jakie, b6 bylo ladniejsze tak szczerze
  5. w Twoim budzecie to Ci sprzedam b8 w stanie jak z fabryki z nowym rozrzadem, napedem pompy, nowymi hamulcami, wymienionym sprzeglem i wyposazeniem po uszy
  6. nastepny co kij w mrowisko bedzie wkladal
  7. Napisze drugi raz moze zatrybi koles " Pakiet SLINE jest elementem wyposazenia" !!! A teraz by miec to przed oczami to tak: masz kase na nowe auto, wiec idziesz do salonu sobie zamowic i tam Ci pan wymienia co chcesz np. fotele grzane, climatrony 5 stref, ledy, alu 20 cali, wiec Ty ziomek masz hajs i mowisz ze chcesz wszystko nawet szklana kule od wrozbity Macieja jesli tylko wystepuje, a koles wyskakuje Ci z pytankiem a chce pan ktorys z pakietow SLINE czyli te inne zderzaczki, progi, dyferki, stolki, sufity. Inaczej nie moglem tego opisac.
  8. "KAZDY SILNIK SPALINOWY MOZE POBIERAC OLEJ" do jednego litra na 10 000 nie widzialbym problemu
  9. on bardzo dobrze napisal bo pakiet S jest elementem wyposazenia
  10. discopolo2

    Audi A4 B6 1.8t

    chlop pier**li bzdety bo chce blysnac na tym forum. On kupowalem swoje b7 w salonie ma wszystko nowe i wszystko wie najlepiej, wiec ziomki pozamykac mordeczki bo sie nie znamy.
  11. kurna gdzie co jak bo slepy jestes ? ziomek to alcantara i tak to sie uklada i taki wyglad ma
  12. Wyglada bardzo dobrze po zdjeciach, wiec mozna jechac i sprawdzac, tych naszych forumowych prywatnych specow fury tak nie wygladaja
  13. Piszesz o bixenonie a brak spryskiwaczy to i zapewne poziomowania tez, jak widac mocno dopasione jest, nie oszczedzales nic na nim.
×
×
  • Create New...