Skocz do zawartości

MarcinK_WZ

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MarcinK_WZ

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Pruszków/Ożarów Mazowiecki

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    3.2 FSI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia MarcinK_WZ

1

Reputacja

  1. Jeżeli części używane to ceny wg alledrogo... Co do robocizny to za wymianę słupka najmarniej 500 zł, jeżeli ma to być zrobione dobrze to trzeba polakierować cały bok żeby uniknąć różnić w odcieniu lakieru, a więc u przyzwoitego lakiernika od ok 300-400 zł za element. Pozdrawiam
  2. Kolego, Nie zależny Rzeczoznawca to też koszt nawet 500 zł, nikt Ci tego nie zrobi za darmo.Jeżeli włożyłeś w auto w ostatnim czasie to pozbieraj rachunki za wykonane usługi, załącz i wyślij w formie odwołania. Wartości auta nie podniesiesz o 2 000, ale na pewno coś zyskasz. Teraz pytanie kolejne, czy zamierzasz tym samochodem jeździć dalej czy nie. Jeżeli tak to jako poszkodowany z OC sprawcy może naprawiać pojazd do wartości rynkowej. Do tego musisz znaleźć warsztat, który wykona wycenę i rozliczy się z ubezpieczycielem w Twoim imieniu. Z tego co napisałeś to chyba nie było dramatu i auto było jeżdżące, skoro jeszcze coś "puknąłeś" przodem Nie da rady tego naprawić na oryginałach, bo zwyczajnie zabraknie wartości pojazdu. To odnośnie samej naprawy, pamiętaj że z OC należy Ci się również pojazd zastępczy a w jeżeli odniosłeś jakieś obrażenia to również roszczenie osobowe wchodzi w grę. Co do firm odszkodowawczych to pamiętaj że to też nie są instytucje charytatywne i swoją prowizję również pobiorą. Natomiast wpisy o tym ile to się na szkodzie nie zarobi pozostawię bez komentarza. P.S. to jest praktyczny punkt widzenia poparty praktyką Pozdrawiam M
  3. Dzięki za pomoc i pomysły kolego, ale temat okazał się bardziej banalny niż się wydawało Otóż wymieniony czujnik sprzęgła był uszkodzony... Założyłem drugi, skasowałem błędy i "Potwór" znów zdrów Pozdrawiam M
  4. Witajcie, Mam pytanie czy spotkał się ktoś z następującą sytuacją: Pacjent to 3,2 FSI Quattro sedan AUK z końca 2006 1) zapaliła się kontrolka EPC 2) diagnostyka Gutmannem pokazała czujnik położenia pedału sprzęgła 3) wymienione zostały dwa czujniki - niebieski na dole i biały na górze, obok czujnika świateł stopu 4) po skasowaniu błędów kontrolka EPC zgasła na około 10 minut 5) obecnie gaśnie w na wciśniętym pedale, a na puszczonym pali się 6) brak innych błędów 7) brak jakichkolwiek objawów niesprawności silnika, obroty nie falują, silnik ma moc, przyśpiesza, spalanie jest w normie Ma ktoś pomysł co to może być lub przerabiał podobny temat? Z góry dzięki za pomoc. M
×
×
  • Dodaj nową pozycję...