Skocz do zawartości

marek04

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O marek04

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    Żywiec

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

106 wyświetleń profilu
  1. Witam! Nic na ciepłym ani zimnym nie stuka puka, napinacz i łańcuch jest ok. Dzisiaj zmieniłem czujnik G40 i nic to nie dało, błąd jak był tak jest nadal. Jeszcze przychodzi mi do głowy taki pomysł - napinacz być może został kiedyś tam zmieniony na ten zwykły czyli obecny, ale nie widzę wtyczki która by mogła być wolna w miejscu montażu napinacza. Jest tam co prawda wolna wtyczka dwupinowa ale ona chyba ma być od czujnika temperatury tego drugiego dla klimy, jednakże ja mam mieć tylko jeden czujnik tem. ten czteropinowy, więc szara wtyczka dwupinowa musi być wolna. Pozdrawiam, może jeszcze jakieś pomysły?
  2. Witam! Czy może jest na forum ktoś z okolic Żywca, chodzi o udostępnienie na moment czujnika halla , wolałbym najpierw sprawdzić niż kupować w ciemno. Pozdrawiam Marek.
  3. Stronka ross-techa w drugiej kolejności przy tym błędzie wskazuje g40 czyli czujnik halla. Auto sprawuje się normalnie nie ma jakiś dziwnych objawów, z mocą w dolnych zakresach poradziłem sobie - uszkodzony był zespół napędu regulacji w kolektorze ssącym, dźwigienka uszkodzona, teraz jest już ok. Odłączyłem czujnik halla, a silnik nie zauważył różnicy, vag pokazał błąd 515 (wiadomo dlaczego). Z czego jeszcze jest podawany sygnał zapłonowy? I dlaczego silnik nie zaczął wariować? Natomiast błąd 17936 pojawił się w tym samym momencie co 515, czy to może wskazywać na jakiś inny kierunek niż czujnik halla? Oj! Wygląda na to że temat trochę trudny. Naprawę nikt nic więcej nie wie?
  4. Dziękuję wszystkim. Wygląda na to że czujnik zwariował, odczyt temperatury (-20) stopni na rozgrzanym silniku. Natomiast wskaźnik na desce pokazuje równe 90. Pozdrawiam Marek Czujnik wymieniony na nowy i wszystko ok . Dzięki wszystkim, zamykam temat.
  5. To jest czujnik halla, tak?
  6. Ponownie witam! Teraz z kolei zajmuję się błędem 17936-cramshaft timing adj. bank1(n205): open circuit p1528 - 35-00. wygląda na to że obwód otwarty czujnika n205, ten czujnik znajduje się w napinaczu hydraulicznym łańcucha i ma za zadanie sterować napinaczem dla zmiennych faz, ale mogę się mylić ponieważ mój silnik nie ma właśnie tego napinacza ze sterowaniem zewnętrznym, ma napinacz tylko hydrauliczny. Z kąt ten błąd w takim razie. Nawet gdyby to był jakiś zamiennik to pozostała by jakaś wtyczka, a takowej nigdzie nie widać. Silnik pracuje równo, przyśpiesza chyba całkiem normalnie, nie mam porównania, no może trochę w dołach mało żwawy, od 3700 czuć trochę więcej mocy, spalanie na poziomie 8-10 litrów. O co chodzi z tym błędem i czego w takim razie dotyczy? Dzięki z góry. Pozdrawiam Marek
  7. Podczas badania vagiem pojawił się błąd 16500 (ogólnie wiem co oznacza), natomiast przy oględzinach silnika po prawej str. czujnika z czterema pinami jest zaślepione miejsce oraz wolna wtyczka dwupinowa (patrząc od przodu samochodu). Pytanie: 1. Co tam powinno być? 2. Jeżeli tam powinien być jakiś drugi czujnik tem. silnika to czy ten błąd może być właśnie z powodu braku tego czujnika? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Marek
  8. Serdecznie witam Szanownych Forumowiczów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...