Skocz do zawartości

JohnyBI

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O JohnyBI

Osiągnięcia JohnyBI

0

Reputacja

  1. JohnyBI

    ABS i ESP

    Nie twierdzę żes głupi tylko są to dwa inne urządenia ale współpracują ze sobą, przy rozbieraniu trzeba tak taśmę uwinąć co by wykonać dwa pełne obroty do strzałki na czujniku skrętu a u mnie nikt tego nie rozbierał. Taśma przecież odpowiada za poduchę a nie za esp i abs prawda?
  2. JohnyBI

    ABS i ESP

    Nic nie rozbierane w kolumnie kierowniczej. Adaptacja-dziw nad dziwy by to był, ale sprawdzę. Co do geometrii to wiem że trzeba ustawić jak się jeździ a ja narazie chcę usunąć usterki. [ Dodano: 14-03-2007, 19:46 ] PS. Czujnik skrętu to nie taśma tlko ślimak skokowy z oczkiem i strzałką że kierownica ma dość i zaraz urwiesz taśmę. Jest to dwuwarstwowe urządzonko.
  3. JohnyBI

    ABS i ESP

    Po wymianie maglownicy, zaczęły się jaja. Zapalasz jest ok, zaczynasz jechać sama maszyna hamuje i wszystko pulsuje. Zatrzymujesz sie jest ok, skręcasz kierownicą w prawo do oporu zapala sie ABS i ESP i można jechać-bez systemów. Kod błędu mówi uszkodzony czujnik skrętu kierownicy- ale nie było nic tam ruszane Czyżby to była wina nie ustawionej zbieżności???
  4. Dzięki bardzo! Już się zasysa. Pozdro.
  5. Szukam książki napraw 2,7 Biturbo s4/s6 obojętne. Jeśli macie jakieś pomysły dajcie znać. Z góry dzięki Pozdrawiam.
  6. Witam Kiedyś ledwo udało mi się przelecieć auto banie ze strykowa do poznania 179 km. Bolało ale w 48 min.
  7. Kwestia jazdy -miasto 17l PB 20l LPG -trasa 13l PB 15l LPG
  8. Biturbo w kolektorze to max 0,8 BARA po wejściu w tryb awaryjny 0,3-0,4 BARA. Pamiętajmy iż doładowania schodzą się w kolektorze. Więc pytanie: -czy gaśnie jedna turbina czy mulą sie dwie? -jakie urządzenie (jedno oczywiście np. dziwny czujnik ciśnienia) odpowiada za dwie turbiny? -a może to przepływka(bo takie stwierdzenie też usłyszałem)
  9. Jak masz przyjaciół to pozazdrościć, niestety ja nie.Też boli że trzeba mieć ziomków co by coś dobrze i w miarę tanio zrobić.Szkoda, ale to przecież POLSKA. Jak zauważyliście podałem kod błędu i niestety nikt go nie omówił w kwestii praktycznej.Dziwne. [ Dodano: 09-01-2007, 11:34 ] A tak po za problemem to zamontowałem ICOM JTG. Całkiem całkiem.
  10. Poziek ja też nie chciałem być bezpośredni dlatego nie bywam u nich. Wybieram swojego brata jak narazie mnie nie zawiódł, co do biturbo to jescze sie nie uwzielismy, na ten problem.
  11. Witam! Mam paru znajomków co ma złe zdanie o VTG. Narazie zbieram info i wnioski. Z takim problemem da się jeździć ale czasami nerwuję. Co do VTG to ja nie mam opini bo z ich usług nie korzystałem. Ale napewno nie są tani.Co też wpływa na decyzję co dalej.
  12. No właśnie podejrzewałem Pana Grzybka , ale tego w turbinie.Dzięki
  13. Witam. Jestem nowym "klubowiczem" i mam mały problem. Otóż turbina jedna, prawdopodobnie lewa, gaśnie po jakimś czasie m/w 30 sec, czasami 1 min. Jak zapalę motor i ciągne go na prawie maxa to przelecę 100 km i jest ok.Wystarczy mu odpuścić i obroty zejdą poniżej 2200-2500 i turbo już nie ładuje. edit by wojtas-audi : Skoro jestes nowy to zapraszam do przeczytania REGULAMINU a wtedy do NEWBIE [ Dodano: 03-01-2007, 22:28 ] Dzięki. Ale co masz na myśli. :?: [ Dodano: 03-01-2007, 22:29 ] ok chyba załapałem. [ Dodano: 03-01-2007, 22:50 ] KOD BŁęDU: 17965 - Ciśnienie doładowania, przekroczona granica regulacji, brak osprzętu(nie związane ze sprzętem) Może ktoś pomoże. :?:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...