Skocz do zawartości

ZORRO79

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ZORRO79

Informacje

  • Imię
    KONRAD
  • Miasto
    ŻARY

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.4 V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia ZORRO79

0

Reputacja

  1. ZORRO79

    Drgania samochodu..

    MAM IDENTYCZNY PROBLEM,FELGI PROSTE ,MECHANIK SPRAWDZIŁ CAŁE ZAWIESZENIE I NIC A OD 140 DO 180 KM/H CAŁA KAROCY DRŻY. NIE WIEM SMA CO MAM ROBIĆ. JAK ZNAJDZIESZ JAKIEŚ ROZWIĄZANIE TO DAJ ZNAĆ
  2. Konrad... Przestań pisać z CAPSem Imbus 10 to kontrolny a "Gwiazdka" to upustowy. Są obok siebie. Dziękuje za odpowiedź.
  3. Dlaczego klikając na niektóre zdjęcia podglądowe wklejane przez forumowiczów nie można nic zobaczyć ,tylko jakaś żabka sie pokazuje?Pytam gdyż chciałem obejrzeć zdjęcie które ukazuje ,który korek jest do zlewania oleju a który do napełniania skrzyni. Wiem ,że jeden jest z boku(jakby trochę wyżej ,pod fotelem kierowcy),ale który jest do czego? Konrad... Przestań pisać z CAPSem
  4. PYTAM,GDYŻ CHCE SIE JUŻ PRZYGOTOWAĆ NA KOSZTA.BYĆ MOŻE RZECZYWIŚCIE POMYLIŁEM SIE CO DO CENY FILTRA WEWNĘTRZNEGO,ALE WYDAJE MI SIE ,ŻE GDZIEŚ PRZECZYTAŁEM TAKĄ CENĘ.SKRZYNIA DO PRZEDOSTATNIEGO TYGODNIA SPISYWAŁA SIE IDEALNIE, ALE PEWNEGO DNIA PO ODPALENIU SILNIKA ZACZĘŁY MIGAĆ NA CZERWONO WSZYSTKIE BIEGI ,ANI DO PRZODU ANI DO TYŁU. OBROTY ROSNĄ A AUTO STOI,PO JAKIMŚ CZASIE ZACZYNA PEŁZAĆ Z SZARPANIEM I TO DOŚĆ MOCNYM.SKRZYNIA MA JUŻ NALATANE PONAD 270 TYŚ ,WIĘC MYŚLE ŻE TO JUŻ JEJ KONIEC STĄD MOJE PYTANIA ODNOŚNIE CZĘSCI. NA MOJĄ NIEKORZYŚĆ JESTEM 1000 KM OD KOLEGI BARTA(praca w niemczech). A Z TEGO CO WYCZYTAŁEM TO TYLKO DO NIEGO DAŁBYM AUTO DO NAPRAWY ,GDYŻ W OKOLICACH GDZIE MIESZKAM W POLSCE(koło Zielonej Góry), NIKT NIE CHCE SIE PODJĄC NAPRAWY TEJ SKRZYNI.CO PRAWDA ODŁĄCZYŁEM AKU NA 2h I ŻADNYM BŁĘDÓW NIE BYŁO I AUTO PRZEJECHAŁO 2 km BEZ PROBLEMU ,ALE MYŚLE ŻE TO TYLKO CHWILOWE .JEDYNE CO MI POZOSTAJE TO ZNALEŚĆ JAKĄŚ NIEDROGĄ LAWETĘ I SPROWADZIĆ AUTO DO POLSKI I UMÓWIĆ SIE DO BARTA NA NAPRAWĘ.MAM BENZYNĘ 2.4 W MULTITRONICU STĄD MOŻE TAK WYSOKO PRZEBIEG BEZ NAPRAW,BYNAJMNIEJ TAKĄ INFORMACJĘ DOSTAŁEM OD KOLEGI BARTA.NO CÓŻ,DZIĘKUJE WSZYSTKIM ZA POMOCNE ODPOWIEDZI.
  5. WITAM PANOWIE. CZY MA KTOŚ MOŻE DOSTĘP DO TAŃSZYCH FILTRÓW (wewnętrznego i zewnętrznego)WYSTEPUJĄCYCH W MULTITRONIC? CHODZI MI O TO ABY NIE PŁACIĆ CHORENDALNYCH CEN W ASO? BYĆ MOŻE SĄ JAKIEŚ ZAMIENNIKI ,BO PRZECIEŻ CO JEST TAKIEGO W TYM FILTRZE WEWNĘTRZNYM ,ŻE KOSZTUJE ON PONAD 1000 ZŁ ? EWENTUALNIE NAMIAR NA KOGOŚ KTO SPRZEDAJE TEŻ INNE CZĘŚCI TO MULTI jak np ŁAŃCUCH ,OLEJ ATF itp. DZIĘKUJE ZA ODPOWIEDŹ.
  6. Dziękuje za odpowiedź.Czy jest możliwe ,że ta skrzynia (w teorii wadliwa) przy takim przebiegu jak mam ,czyli ponad 270 tyś mogła działać bez żadnej naprawy przez tak długi czas ? Czy raczej była już robiona przez helmuta w niemczech?Czy wiadomo kto robi olej dla ATF? I dlaczego tak wiele ludzi odradza olej firmy Febi skoro jest o tej samej specyfikacji a z drugiej strony nie jest to firma "krzak" tylko pożądna firma.Dzięki raz jeszcze za odpowiedź.
  7. Witam,jestem nowy na tym forum i chciałem zapytać bardziej doświadczonych kolegów o pewne sprawy.Zadałem pytania Bartowi jako specowi ,ale może nie ma zbyt wiele czasu ,więc może ktoś inny odpowie mi na moje pytania. W zeszłym roku styczniu ,kupiłem w niemczech AUDI A4 model B6 `02 2.4 V6 170 PS (oczywiście multitronic) ,przebieg 270 000 .Skrzynia sprawiała sie idealnie do momentu wymiany przez pseudomechanika oleju w skrzyni (polecił mi go kolega/niby spec od automatów). Nie mogę nażekać gdż skrzynia dalej pracuje prawie,że idealnie ALE miesiąc po tej wymianie ,zauważyłem ,że na wstecznym biegu czasami (3-4 razy w miesiącu) przy puszczeniu pedału hamulca auto szarpie i do tego jest tak silne uderzenie od strony skrzyn biegów jak by koń kopnął. Auto nie gaśnie ale tak być nie powinno, to szarpanie jest na prawdę mocnę.Zaznaczam,że tylko na wstecznym biegu.Niewiem czy ma to jakieś znaczenie ,ale często odłączam aku na noc gdyż coś jest nie tak chyba z elektryką . Mm już drugi nowy akumulator w krótkim czasie i gdy auto postoi nieuzywane przez 3 dni to akumulator jest już totalnie wyładowany. ELEKTRYK SPRAWDZAŁ i powiedział ,że ładowanie jest w normie (MOŻE KTOŚ SIE JUŻ Z WAS SPOTKAŁ Z TAKIM PRZYPADKIEM I MA POMYSŁ ,CO MOŻE TAK WYSYSAĆ AKU?) I teraz pytanie ,czy wymiana oleju przez mechanika ma coś wspólnego z tym szarpaniem czy jest to po prosty zbieg okoliczności i skrzynia zaczyna sie już sypać? Wiem,że olej który zalewał mechanior to FEBI o kolorze słomkowym ,mówił że to zamiennik ATF o tych samych parametrach. Chce wymienic znowu olej i natrafiłem na takie oleje na niemieckim ebay. I teraz pytanie ,gdyż w opisie jest dokładna informacja ,że wszystkie są do skrzyni MULTITRONIC CVT. Czy one wszystkie nadają sie do tej skrzyni? Jeśli nie to jak jest między nimi różnica? G 052 180 A2 G 052 182 A2 G 052 516 A2 Muszę dodać,że jeżdże całe życie automatami ,ale do tej pory nie miałem tak komfortowej skrzyni,jest to po prostu megapoezja.Miałem merca w automacie ,żona ma DSG w Passacie ,ale obje skrzynie sie chowają jesli chodzi o komfort pracy i przełożeń w porównaniu z Multitronic. Czy w przypadku mojego auta jest sens/możliwość wymiany sprzęgła na 7 lameli,jaki to koszt? Czy bez podłączenia VAGA można po moim roczniku auta jednoznacznie powiedzięć czy mam w miarę dobry sterownik i soft? Dziękuje za odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...