Witam.
Niedawno kupiłem swoje audi po długich poszukiwaniach, finalnie zdecydowałem się na benzynę (wkalkulowałem w koszty STAGE2) ze względu na to, iż będę nim robił jakieś 15-20tys km. rocznie
AUDI A4 B8 2.0 TFSI 2009 180KM manual - kod silnika: CDNB przebieg sprawdzany w ASO AUDI: 158750km
Na przeglądach w ASO podczas min. wymiany oleju lany był do niego Castrol professional longlife III 5w-30. Aktualnie świeżo po wymianie filtrów oleju zalany castrolem edge titanium fst 5w30. Po przejechaniu ponad 500km pojawił się komunikat o dolaniu max 1l oleju, dolałem więc resztę która mi została i póki co komputer pokazuje wskaźnik na lekko ponad 50%.
Odnośnie kwestii stage2 to dostałem informację od jednego z pracownika Krasnobrodzka racing:
"Nie prowadzimy mechaniki, więc muszą do nas trafić jedynie tłoki oraz głowica. Musi Pan znaleźć warsztat, który Panu rozbierze i poskłada silnik.
1. Przeróbka tłoków wraz z pierścieniami 800 zł
2. Proszę przywieźć lub wysłać tłoki korbowody , głowicę bez wałków i dźwigienek z zaworami spiętymi. Koszt naprawy głowicy około 850 zł. Koszt naprawy głowicy może się zmienić po weryfikacji.
3. Ewentualna wymiana tulejek w korbowodach 300 zł
4. Czas naprawy około 2-3 dni robocze.
Pierścienie dajemy wszystkie nowe. Pierścieni nie zakładamy na tłoki."
I w tym momencie pojawiają się 2 pytania:
1. Jaki polecacie najlepszy olej do 200zł/5L, tak żebym mógł go bezinwazyjnie wymienić z tego castrola edge titanium fst 5w30?
2. Możecie polecić jakiegoś mechanika w Warszawie, który wykończy robotę pracowników krasnobrodzkiej?
Nie mam zamiaru robić tego w ASO audi bo tam ceny roboczogodzin i samych części są śmieszne. Jeśli ktoś by to wykonał a jest z drugiego końca polski, to też nie jest dla mnie większy problem. Rozmawiałem z dwoma użytkownikami tego forum i cena takiej usługi to około 4k zł.
Z góry dzięki za zaangażowanie i pomoc
Pozdrawiam.