
topola222
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
22 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O topola222

Informacje
-
Imię
rafał
-
Miasto
topolewski
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
2.0 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
witam serdecznie ma może ktos namiar gdzie tanio mogę kupić sonde lambda najlepiej nowa?
-
witam to znowu ja czy ktos ma pomysł która sonda lambda jest do wymiany dobra juz wiem wszystko jest jedna bo ktos mnie wprowadził w błąd!!!!
-
nie czaje czemu sondy lambda niby w ropniaku nie ma!!!!
-
witam serdecznie moze ktos podrzucic jak dostać się najszybciej do sondy lambda z góry bardzo dziękuje
-
witam właśnie sprawdziłem na kompie o co chodzi pokazoło błąd sonda lambda tylko że nie wiem jeszcze czy siadła czy tylko przewód nie łączy muszę to sprawdzić jeszcze
-
dzięki bardzo za info jak coś mi wyjdzie na komie to dam odpowiedz co i jak
-
wiem wiem muszę podłączyć na czasie!! myślałem że cos ktoś podpowie!!!ale bardzo dziękuję
-
witam serdecznie wiem że ten temat już na pewno był poruszany ,ale nie mogę go namierzyć i dlatego prosze o pomoc!!! zapaliła mi się kontrolka check po odłączeniu ako znikneła ale znowu powróciła wszystko działa jak należy auto ma moc i chodzi wzorowo!!! bardzo proszę o jakieś info
-
dzięki śliczne za rady a czy pompa vacum ma cos wspólnego z tym że turbina moze wstawac od 2200 obrotów?dzieki za odp..
-
wielke dzieki za pomoc rady pomogły!!!
-
dzieki za rade napewno sprawdzę instalacje podciśnieniową turbiny!!a co do błędów byłem niby u szpeca i mówił że błędów nie ma więc wieże mu na słowo!! turbina była regenerowana w poznaniu,i niby nic tam skopac nie mogli bo nawet wysłałem ja na gwarancje i po ich sprawdzeniu wszystko niby jest ok. Ale wielkie dziekii za odpowiedz
-
A co to za czujnik zajętości jest?
-
dzięki za odpowiedz i wybacz ale jestem tu nowy i zabardzo nie wiedziałem co gdzie i jak mam pisac!!! A co do logów to wybacz ale nie posiadam i dlatego nie wstawiłem zgóry bardzo dziękuje no i przepraszam że nie ogarniety jestem troche na tym forum!!! SORKI WSZYSTKICH ZA SYFFFFFFFFF JAKI WYKONUJE
-
witam koledzy bardzo proszę o pomoc bo jest to moje pierwsze wymażone audi mianowicie mam bardzo duży problem może ktos zdoła mi pomóc!!!Sprawa jest taka że byłem dziś na hamowni z komem bardzo profesionalny mój audik pokazał 95km a powinnen 140 i tu zaczynają sie schody,żadnego błędu nie pokazuje na kompie,dodam że dopiero się rusza od 2200obrotów !!!Teraz tak co zrobiłemm przed hamownią;wymieniłem olej na 10w30do dpf żeby było zabawnie zrobiłem nawet pompe oleju a dokładniej wałek napędzajacy i przy okazji wszystko tam wymyłem,wymieniłem wszystkie przewody doprowadzające olej do turbiny jak i wężyki cisnieniowe,zrobiłem turbine wszystko jest niby wymienione i ustawione profesionalnie,egr działa przeczyszczony i sprawdzony,pokrywa zaworów wyczyszczona i ma przedmuch dobry bo wiadomo że jest tam odma,interculer wymyty,filtry wymienione ,rozrząd jest dobrze ustawiony,przepływka tez jest na bank dobra, a co do dpf to został wypalony na 0 wiem że mimo wypalenia może miec sadze ale nie wiem co z tym fantem zrobić?Jedyne czego nie sprawdziłem jeszcze to układu wydechowego i zaworu n75 ale nie wiem czy to będzie miało znaczenie? a co do wtrysków to na kompie wszystko ok wiem że komp czasem sie z prawdą mija ,ale nie było takiego wielkiego odchyłu od normy żeby coś z tym robić a pozatym wiecie jakie to koszty mimo to nie zrażam sie i szukam pomocy u was!!!!!! POMOŻECIE PROSZĘ I ŁAGAM NIE PISZCIE ŻE MOGŁEM KUPIĆ INNĄ JEDNOSTKIE NAPĘDZAJĄCĄ!!!