Witam! Mam mały problem z moim nowym nabytkiem. Gdy jeżdżę po mieście bardzo dużo mi pali, koło 15l/100km (silnik rozgrzany do 90 stopni). W trasie pali w okolicach 7-8l wiec jest okej. Zauważyłem, że komputer pokazuje chwilowe spalanie na postoju koło 8l, 20l, a nawet 50l na setkę, przy takich wartościach czuć w aucie niespalone paliwo, i trochę nierówno pracuje tak jaby się zalewał. Gdy wcześniej miał go mój tato to na postoju pokazywał 2,7l / 100 km i było ok. Sprawdzałem sonde Vagiem i niby pracuje, reaguje na pedał gazu. Na postoju cały czas się wacha pomiędzy 0,1 a 0,9v. Może wtryski cały czas leją? Gdy za pierwszym razem podłączyłęm do VAGa zczytałem takie błędy :
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
00561 - Mixture Adaptation
15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached
17735 - Knock-Control: Cylinder 3: Regulation Limit Exceeded
P1327 - 35-10 - - - Intermittent
17736 - Knock-Control: Cylinder 4: Regulation Limit Exceeded
P1328 - 35-10 - - - Intermittent
00670 - Throttle Position Sensor (G127)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Po skasowaniu i przejechaniu około 300km został tylko
00561 - Mixture Adaptation
15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached,
gdzie szukać przycyny?
Pozdrawiam.