dynio665
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O dynio665
Informacje
-
Imię
Da
-
Miasto
lbn
Auto
-
Model
Volkswagen
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
2.0 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia dynio665
0
Reputacja
-
Czytalem. W takim razie jest bardziej zanurzony pod lustrem oleju i nie ma wielkiej koniecznosci obcinania? Poprostu jest wiekszy bufor oleju ?
-
Zastanawia mnie jedna rzecz moze ktos bedzie wiedzial. Auto passat b6 silnik bmr 2.0tdi 170km. Jestem po wymianie pompy z 1.9. Dokladnie na taki zestaw jak na zdjeciu. Nie pasowala miska byla doslownie 1cm za plytka i blokowala o kolo zebate w pompie. Zalozylem ta od 1.9. Nie zwrocilem uwagi na wysokosc bagnetu wzgledem tego smoka co zasysa olej z miski nie wiem czy dobrze pokazuje stan oleju bo moze koniec tej rurki z pompy co zasysa olej jest umiejscowiony wyzej niz stary. Wlalem 4L i bylo malo to dolalem jeszcze 1L i jest troszke ponad maximum a ta miska jest glebsza i wiecej oleju wchodzi. Sprawdzal ktos jaka jest roznica w wysokosci starego a nowego smoka? NIe chce zeby np sie okazalo ze jest mniej zanurzony. Czy bagnet pokazuje poprawnie i jeszcze jedno jak to sie ma to czujnika poziomu w misce ?