Skocz do zawartości

Prem

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Prem

Osiągnięcia Prem

0

Reputacja

  1. Prem

    Dziwny warkot w silniku 1.8T AEB

    Łańcuch sprawdzałem. Może to przytkane jakieś węże... Dla jasności nagrałem ten warkot. Oto dwa filmiki z mojego auta: - Audi 1.8T AEB zimny silnik - wszystko OK - Audi 1.8T AEB ciepły silnik - WARKOT !!!
  2. Prem

    Dziwny warkot w silniku 1.8T AEB

    Nie, to nie ten warkot... Coś takiego, wyraźnie słychać z tyłu silnika (5 sek. i 16 sek.)...tylko u mnie nie ma tego "dźwięku helikoptera" w tle: P.S. Łańcuszek rozrządu ostatnio sprawdzałem, był napięty i na pokrywie żadnych śladów otarć, więc to wykluczam.
  3. Witajcie, może ktoś podsunie co może "warkotać" z tyłu silnika 1.8T AEB w okolicy sprzęgła, na dole. Charakterystyka dźwięku: - hałas jest podobny do hałasu zużytego łożyska lub podobne "warczy" sprężarka klimy jeśli mało jest oleju w czynniku, czyli brak smarowania. - jakby coś się kręciło, a nie miało smarowania lub "ocierało coś o coś" - "warkotu" nigdy nie ma na zimnym silniku - jeśli silnik się rozgrzeje po trasie, pojawia się "warkot" i po ok 5-10 min pracy na wolnych obrotach samoistnie znika....Ruszam dalej w trasę i po chwili znowu się pojawia... - naciskanie i puszczanie sprzęgła nie zmienia charakterystyki "warkotu" - zwiększenie obrotów silnika nie nasila go, jest stały. Mechanik sprawdził wszystkie rolki i paski z przodu bo byłem pewny, że to jakaś rolka, ale są OK. I hałas jest od tyłu silnika na dole. Słychać go nawet wyraźniej od dołu auta, przy kole. Nie znam dokładnej budowy zespołu silnik-sprzęgło-skrzynia biegów w tym aucie więc proszę Was o pomoc, może ktoś naprowadzi mnie, co to może być? Pozdr
  4. Hej, to nie spod czujnika cieknie (czujnik był dokręcony). Wyciek mam spod chłodniczki oleju (2 krople na minutę) Znalazłem post o tym samym problemie, ale teraz pytanie czy przy wymianie pierścieni uszczelniających chłodniczki trzeba spuścić płyn chłodzący oraz olej przy zdejmowaniu filtra oleju? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=113419.0;highlight=aeb+wyciek+spod+filtra
  5. Witam, od pewnego czasu zauważyłem wyciek oleju w moim silniku 1.8T AEB. Po czyszczeniu i oględzinach podejrzenie padło na ten czujnik znajdujący sie pod filtrem oleju. Co to jest za czujnik? Czy wystarczy dokręcić tylko śrubę imbus czy wymienić uszczelke?
  6. Cześć, dziś poraz pierwszy przyjadę na Spot do King Krossa. Mam na imię Przemek i ogólnie pochodzę z Piły, ale obecnie mieszkam i pracuję pod Poznaniem:) No i oczywiście jestem posiadaczem wspaniałej Audiczki:) Wczoraj był zlot w Pile, ale niestety nie mogłem dotrzeć, więc zacznę od Poznania:) Do zobacenia !
  7. Ok, serdeczne dzieki Koledzy za uwagi. Mam nadzieje, ze wymiana plynu pomoze, autko co prawda stalo dlugi czas, ale silnik jest naprawde nie zajechany, chodzi miarowo, moc i spalanie w normie. (tylko 140 tys przebiegu potwierdzone w serwisie) Czy zalecacie jakis specjalny plyn chlodzenia do 1.8 T AEB? W sumie chyba wizyta w ASO nie jest konieczna, wymiane plynu mozna zrobic w dobrym warsztacie, tylko jaki plyn??? Pozdrawiam
  8. Witam, co to moze byc za nalot w zbiorniku wyrownawczym???? Czytalem troche na forum o peknietych glowicach itd. U mnie poziom oleju i plynu chlodz jest staly, brak ubytkow, barwa oleju jest poprawna (ciemnobrazowy), autko nie grzeje sie (90 stopni), brak innch niepokojacych objawow. Auto kupilem rok temu z Niemiec i caly czas jezdze, , wczesniej podobno 8 miesiecy stalo nieuzywane. Moze plyn chlodniczy stracil swoje wlasciwosci antykorozyjne i np jest to rdza z pompy ukl chlodzenia lub chlodnicy???? Zbiornik w srodku jest brazowy, brudny. Co myslicie, z gory dzieki za porady:)))
  9. Hej Domelq, a trzeba tez zamówic te dwa plastiki (nakładki) pod wycieraczki (część 1 i 2)? Pozdrawiam
  10. Przepraszam za zwłoke... Generalnie jeszcze nie załatwiłem tej przeróbki, ale jest w planie. Oto wydruki które otrzymałem w ASO Autopremium Poznań: Wynika, z tego że trzeba zakupić: - obie nakładki pod wycieraczki (część 1 i 2) - osłonę (część 3) - cena 72 PLN - osłone na akumulator (część 3A) - cena 15 PLN To są chyba ceny netto, zatem całkowity koszt może wynieść nawet 200 PLN, ale chyba warto wydać te pieniądze, aby akumulator i pompa były osłonione. Tymbardziej, że jak wynika z postów Kolegów, można to bez problemów założyć. Pozdrawiam Wszystkich:)
  11. Linki do zdjęć w 1 poście nie działają. Oto zdjęcia: 1999 r. po lifcie 1996 r. przed liftem Pozdrawiam
  12. Witaj Kolego Slepy, mam pytanie z innej beczki Jak wklejasz miniaturki zdjęć z Fotosik.pl do postu??? Byłbym wdzięczny za podpowiedz Pozdrawiam chyba raczysz żartowac
  13. Witam Wszystkich, mam następujące pytanie: czy podszybie osłaniające akumulator i pompe hamulcową w Audi A4 B5 1999-2000 (Po lifcie) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e83a96abccae99a8.html będzie pasować do Audi A4 B5 1996 rok (przed liftem)? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b03738a57cbc0066.html Czy ktoś z Was juz to kiedyś robił? Byłem w Aso, osłona kosztuje ok. 100 PLN, ale powiedzieli mi że są jakieś zmiany kontrukcyjne i że nie bardzo, ale nie mogłem tego podpasować bo nie mieli na magazynie. Mam wydruk z ASO jak wygląda to podszybie. Chce to założyć bo, śnieg czy deszcz i na akumulator i pompe kapie woda Przeszukałem forum, ale nie znalazłem odpowiedzi... Pozdrawiam
  14. Witam, ostatecznie oddałem samochód do mechanika, niemogąc samodzielnie zdemontowac odmy bez demontażu kolektora ssącego. Okazało się, że wąż plastikowy był pęknięty (załączam zdjęcia) mechanik wymienił mi wąż na nowy, orginalny (nr kat. 058 103 213, cena nowego u dealera w Poznaniu to 90 PLN). W sumie zapłaciłem (część + robocizna) 150 PLN, oprócz tego wymiana częsci innych węży gumowych i nowe opaski zaciskowe (robota zrobiona kompleksowo i solidnie). Polecam ten warsztat w Pile, jakby ktoś chciał mogę dać namiary. Adriano007, sporo dolewasz tego oleju, może masz jakiś poważniejszy problem lub wyciek, ja na razie nie musiałem dolewać. Pozdrawiam http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/20694257ba683a4b.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c228015891401e0b.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9c5df9ceeee6cf29.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eb7198bfb121fc2a.html
  15. Witam, dołączę się do tematu. Mam równiez A4 z silnikiem 1.8 T AEB. Mój problem z "odmą" polega na tym, że wyrażnie w miejscu gdzie odma wchodzi w blok silnika jest WYCIEK OLEJU. Nie jest to jakis duzy wyciek, ale wszystko mam tam juz zapackane od oleju. Nie zauważyłem jakiś złych oznak w pracy silnika, chodzi miarowo i ma moc, ale martwi mnie ten wyciek. Udało mi sie wyciągnąc ten przewód z bloku silnika i uszczelka jest cała i plastik raczej też (chodź nie zdejmowałęm kolektora dolotowego, więc nie powiem w 100 %). Oddałem samochód do mechanika, żeby sprawdził. Czy ktos z was miał ten problem? Może układ jest zapchany? Często to sie zdarza w 1.8T? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...