Skocz do zawartości

rose89

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O rose89

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Podlaskie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. I nie było widać nigdzie wycieku? Jeśli tak to możliwe, że uszczelka pod głowicą lub sama głowica dała ciała... głowica raczej nie bo mało ciśnienia w obwodzie jest podejrzenie że to może być uszkodzona nagrzewnica...
  2. Witam mam duży problem z układem chłodniczym, otóż cały czas ubywa mi płynu chłodniczego. Wymieniamy był już króciec wody oraz zbiornik ponieważ przepuszczał płyn(puszczał na łączeniu). Pomimo to systematycznie musze dolewać płynu co kilka dni, a ostatnio jak jechałem w trasie przy dużej prędkości ponad 130 km/h płyn ze zbiornika uciekł cały, musiałem dolewać 3 litry. Moje auto to Audi A4 B5 1998 r 1.9 TDI AFN 110 KM. Z góry dziękuję za pomoc
  3. Wśród "mechaników" jest taka opinia pewnie ją znacie, że turbina zaczyna siadać kiedy pojawia się czarna smuga za nami kiedy jedziemy w moim przypadku raczej jest tak że miałem tę turbinę po prostu zamuloną, za bardzo oszczędzałem , jeździłem jak autobusem do Lichenia po mieście na tysiąc rpm. Wiele się jeszcze uczę na temat diesli bo wcześniej jeździłem tylko na benzyniakach. Macie również rację w kwestii tego że nie jest to już auto nowe a nawet nie 10 letnie. Zdaję sobie sprawe z tego że turbina może w końcu paść ale narazie nie przejawia żadnych wielkich objawów poza tymi które opisałem. Poza tym ostatnio wymieniałem wąż dolotu bo stary był już mocno zużyty więc można wnioskować że turbina ładuje dobrze.
  4. zaciekawił mnie twój post kolego, bo ja w tygodniu jeżdżę około 2 tys obrotów, zaś w trasie większej jestem w weekendy i właśnie w ten weekend takie zdarzenie miałem z tym brakiem mocy, postaram się docisnąć go bardziej w trasie , przytrzymać czwórkę dłużej, zobaczę co z tego wyjdzie
  5. Tak spadki mocy są przy większych prędkościach mniej więcej od 80 kmh
  6. Witam, ostatnio mam problem związany z przyspieszeniem szczególnie jest to widocznie w trasie, na 4 czy 5 biegu kiedy dodaje gazu w podłogę jakby coś "dusiło" silnik i brakuje mu ewidentnie przyspieszenia. Wszystkie filtry mam wymienione, silnik pracuje bez zarzutów, oleje są w normie, nic nie przecieka, sprawdzałem wszelkie przewody, zwłaszcza gumowe, wszystkie są dociśnięte i nieuszkodzone, ktoś ma jakieś pomysły? Czy przyczyną może być lekko naderwany łącznik tłumika? Dzięki za jakiekolwiek informacje, pozdrawiam.
  7. Witam wszystkich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...