Skocz do zawartości

dawidq100

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O dawidq100

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. ok dzieki. Wiec trzeba działać
  2. Witam Wiem ze temat poruszany nie raz. Ale konkretnie takiego nie znalazłem. Problem polega na tym ze po właczniu biegu wstecznego Kontrolka od parktronika mruga i nadaje kilku sekundowy dżwięk. Standard gdy syganalizuje uszkodzenie tak wiem. Ale po podłączeniu VAG pokazuje taki bład 01549 - Supply Voltage for Parking Aid Sensor 29-00-Short to Ground . Odległości również w normie. Osłuchanie stetoskopem każdego czujnika nic nie dało bo jest cisza w każdym z nich. Dodam ze do usterki doszło nagle nie było ze raz działa raz nie. Jakies pomysły?
  3. Dzieki za odpowiedz wszystko juz wiem
  4. dawidq100

    Sprzęgło AVF

    Witam Panie i Panowie. Nie znalazłem na forum konkretnej odpowiedzi na moje pytanie. Mianowicie zaczynam zabawe z moją B6 AVF. Cel 200 ps. Zaczynam od zrobiena koła dwu masowego i sprzegła. Moje pytanie następujące. Skoro bede miał juz wszystko na "stole" czy moze warto dac jakieś zmocnione tarcze sprzegłowe z jakims obiciem z kewlaru itp. Czy w ogole jest cos dostepne pod orginalna dwumase. Chyba ze standard sprzegło do moich celow i jazdy cywilnej da rade. . chociaz nie chciał bym tego rozbierac powiedzmy po pół roku z powodu ślizgającego sie sprzęgła
  5. dawidq100

    2.0 TDI 170

    Szczerze? Nie spodziewałem sie takich wypowiedzi bo tak ten silnik na forach jest gnojony ze myślę sobie jak to w ogolę jeździ. Ale w tym momencie nie mam wątpliwości jak znajdę dobry egzemplarz to nie będę sie zastanawiał Dzięki bardzo.
  6. dawidq100

    2.0 TDI 170

    no i zostałem przekonany co to silnika he he
  7. dawidq100

    2.0 TDI 170

    I tez tak właśnie zrobię. Na temat każdej fury można znalesc negatywne opinie ale ludzie kupują I jeżdżą. Fura jest jak dla mnie przepiękna a i myślę że moc dosyć fajna. Wiec decyzja zapadła. Dzięki za konkretne odpowiedzi SotoM
  8. dawidq100

    2.0 TDI 170

    Dzięki za odpowiedzi lista długa he he. zostało wymienione wszystko chyba co jest w silniku. W starym 1.9 tdi afn spał mi się jak cholera wiec reguły nie ma ale lepiej dmuchać na zimne.
  9. dawidq100

    2.0 TDI 170

    Ok czyli już wiem ze silnik występuje o jednym kodzie. Teraz tylko pytanie na temat awaryjności tej jednostki. Wihajster dzięki za odpowiedź
  10. dawidq100

    2.0 TDI 170

    Witam serdecznie. Potrzebuje pewnych informacji czy silnik 2.0 TDI o mocy 170 występował w różnych kodach silnika jak tak to jakich? I które z nich sa najbardziej awaryjne. Czy zostało coś w nich poprawione od początku produkcji? Osobiście interesuje mnie rocznik 2007 jak i posiadam informacje na temat silnik z oznaczeniem BRD. Podobno są już to troszkę mniej awaryjne niż 2.0 140 oczywiście 16V czy można je w ogóle do siebie porównać ? Pozdrawiam Dawid
  11. Witam miłośników marki Audi. Nazywam się Dawid jestem z okolic Wrocławia. Będę od dziś częstym gościem forum. Postaram sie odpowiadać na pytania posiadaczy aut jak i sam będę je zadawał. Pozdrawiam miłego dnia życzę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...