Skocz do zawartości

ramzespp

Pasjonat
  • Postów

    67
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ramzespp

Osiągnięcia ramzespp

1

Reputacja

  1. Bluetooth faktycznie przestał działać... Telefonu nie wykrywają aktywnego bluetootha w samochodzie. Próbowałem różnego kodowania odnośnie telefonu, ale dalej to samo... Jak miałem kodowanie 032000 to przynajmniej wszystko działało, a teraz jak chciałem poprawić to narobiło się. Macie jakieś pomysły?
  2. Mam zmieniarkę - zapomniałem o tym napisać, bo rzadko jej używam
  3. W dalszym ciągu Control Module Incorrectly Coded... Dziwna sprawa
  4. Mała aktualizacja, miałem 0301717. Na 0301727 wyskakuje dodatkowo błąd na digital radio - implausible signal. 0301737 nie wchodzi...
  5. Z tego co pamiętam to teraz mam 0301737
  6. Niestety - po próbach kodowania według wskazówek z w/w linku dalej to samo - 01044 - Control Module Incorrectly Coded...
  7. Podczas ostatniej wizyty u mechanika dowiedziałem się, że mam błąd na nawigacji RNS-E - controle module incorrect coding. W kodowaniu mam wartość 0320000. Jak to poprawnie zakodować, aby błędy się nie pojawiały? Chodzi o A4 B7 2006r sedan, RNS-E US z softem EUROPE H70 0650 (bluetooth, kierownica multifunkcyjna, w podłokietniku coś od telefonu?, zwykłe nagłośnienie - bez BOSE, radio satelitarne Sirius - nieprzydatne u nas) Pozdrawiam i proszę o odpowiedź
  8. Padł mi czujnik światłą STOP. Objawem tego były samoczynnie włączające się światła STOP, które przez noc potrafiły rozładować akumulator. Kupiłem nowy czujnik W ASO (nowsza wersje tego czujnika, trochę inaczej wyglądająca). Po zamontowaniu wydaje się, że jest OK. Przy wyłączonym zapłonie czujnik działa tak jak należy - załącza STOP w odpowiednim momencie przy wciśnięciu hamulca. Problem pojawia się gdy włączę zapłon / odpalę auto - światła STOP świecą się nieustannie i nie gasną. Co może być tego powodem? Potrzebne jest podłączenie pod komputer? Czujnik montowałem z 10 razy, gdyż myślałem, że problem tkwi w jego błędnym montażu jednak powodem jest chyba coś innego. Jakieś sugestie?
  9. Myślę, że z 1000km zrobiłem.
  10. To poczekam jeszcze, chociaż zrobiłem już sporo kilometrów od wymiany klocków.
  11. Na pompce nie mogę namierzyć żadnych numerów w tej chwili. Moja jest wsadzona do samochodu Objawem jest to, że pedał wchodzi w podłogę podczas postoju np. na światłach. Trzymam nogę na hamulcu a on powoli schodzi mi w podłogę. W czasie jazdy hamulce dobrze hamują. Takie objawy mogą wskazywać na to, że pompka nie trzyma ciśnienia. Cały układ hamulcowy odpowietrzany był 3 razy. Wycieków brak. Trudno uwierzyć, że pompka tak szybko padła. Jest to bardzo uciążliwe w codziennej jeździe. Objawy te wystąpiły po wymianie klocków hamulcowych (przód+tył).
  12. Wszystko wskazuje na to, że mam do wymiany pompkę hamulcową. Aktualnie zamontowana jest pompa hamulcowa ATE. Mam możliwość kupienia tanio pompy ATE od A4 B7 1.9TDI. Wygląda na taką samą co u mnie w 2.0 TFSI. Jak myślicie, będzie pasowała?
  13. Znalazłem fotki obu turbin na allegro. Wygląda na to, że kolektor jest jednakowy, ale wlot do intercoolera jest skierowany w drugą stronę.
  14. Witam, czy ktoś widział obydwie turbiny (A4 2.0TFSI, VW EOS 2.0TFSI lub Audi A3 2.0TFSI)? Czym się one różnią? Słyszałem z kilku źródeł, że są jednakowe, ale chciałbym się upewnić
  15. HTC Touch Pro. Trochę duży, z klawiaturą wysuwaną. Całkiem wygodny do internetu. Ja osobiście lubię Samsungi, kilka ich miałem w życiu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...