Skocz do zawartości

szalik94

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O szalik94

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

209 wyświetleń profilu

Osiągnięcia szalik94

0

Reputacja

  1. szalik94

    2.0 TDI oznaczenia

    Wszystko od Tego się wzięło, panewka zrobiła hello from the other side :D. Prawdopodobnie odma zamarzła panewka nie miała smarowania i ją wykręciło.
  2. szalik94

    2.0 TDI oznaczenia

    Witam, drodzy forumowicze, czy jeżeli posiadam silnik 2.0 TDI 136 KM CAGB to będzie do niego pasował blok z oznaczenia CAGA lub CAG(lub któregokolwiek innego) ? Bardzo proszę o szybką odpowiedź. Pozdrawiam.
  3. Miałem to samo, aczkolwiek zniknęło. Tylko pyknął, że tak powiem a nawet nie odpalał. Sprawdź świece żarowe u mnie 3 były spalone. Co do tematu to mam aktualizację. Jutro audi do odbioru. -głowica regeneracja(trzeba było wymienić jakiś wałek bo był nie do odratowania, wsadzono oryginał, aczkolwiek ten co ja miałem nie produkują już i trzeba było coś w głowicy zmienić jeszcze dokładnie nie wiem co) -nowe świece żarowe -nowy akumulator -rozrząd nowy oraz napinacz paska alternatora -nowe poduszki silnika -uszczelki, oleje etc -nowe popychacze
  4. Okej dziękuję bardzo Panowie za wszystkie odpowiedzi. Wstępna diagnoza cenowa u mechanika to od 4 do 8 tysięcy. Podzwonię i zacznę się poważnie zastanawiać nad przekładką. Jeżeli znalibyście jakieś firmy godne polecenia to byłbym bardzo wdzięczny.
  5. Ja nie miałem pomysłu odpalania na zaciąg, on z kumplem na to wpadł. Najgorzej, że nie wiem w jakich granicach kosztów się spodziewać. Rozrząd mógł przeskoczyć przez zamarznięte paliwo i próbę uruchomienia? W sumie do końca jeszcze wszystko nie jest posprawdzane, będę wiedział na tygodniu.
  6. Okazało się, że kochany Tato odpalał z kolegą na zaciąg jak mnie nie było :). Głowica do regeneracji ,prawdopodobnie wał pokrzywiło(ledwo można go obrócić. Do wymiany również popychacze(czyli szklanki tak?). Rozrząd przeskoczył prawie o 90 stopni.
  7. Właśnie najdziwniejsze jest w tym to, że na zaciąg go nigdy nie paliłem. Nie mam kompletnie pomysłu dlaczego tak. Mróz u nas był podobno największy w Polsce ale żeby aż tak?
  8. Akumulator jutro wjedzie nowy jutro, błąd znikł i znów kręci lecz powodem nieodpalania to paliwo zamarzło. Mimo, że Orlen deklaruje, że jest już zimowe.(moje przypuszczenie udało się wstawić do ciepłego garażu także dam znać na wieczór). Jeżeli jutro nie ruszy to załatwię kompa i wstawię błędy. Więc tak, błędów nie ma żadnych jest nowy akumulator. Audi kręci ale nie pali. Czy trzeba wymieniać filter paliwa i spuszczać paliwo? bo nie wiem co to dalej może być. Tak mi się wydaję, że paliwa nie dostaje. Znam już rozwiązanie to się podzielę dla potomnych. To były powody i następstwa. Ropa prawdopodbnie wytrąciła parafine. W związku z próbami odpalania: stary aku padł przeskoczył rozrząd spaliło 3 świece żarowe rozrusznik do regeneracji Także jak nie chce odpalić to nie siłujcie mocno.
  9. Witam! Po postoju moje audi(a4 b8 2.0 tdi 136 km 2009 rok) stanęło i nie chciało odpalić. Cały wczorajszy dzień próbowałem i nic. Dzisiaj po całonocnym ładowaniu akumulatora w ciepłym miejscu również nie miał mocy zakręcić więc wnoszę, że to akumulator(audi wyświetlała wiadomość o słabym akumulatorze). Jednak po dzisiejszej próbie rozrusznik w ogóle nie kręci i zaczęła się świecić ikonka świec żarowych(miga co chwilę). Co to może być, czy to może być coś poważnego oprócz akumulatora? Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...