Skocz do zawartości

mikhael86

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mikhael86

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    małopolska

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia mikhael86

0

Reputacja

  1. Gdzie znajdę ten folder? W miejscu gdzie zainstalował się VCDS nie mam takiego katalogu. OK, pogrzebałem trochę i już wszystko rozumiem. Źle liczyłem bity. Ich numeracja zaczyna się od 0 i od prawej do lewej.
  2. Możesz jeszcze potwierdzić, że moje przeliczenia wartości jakie powinny znajdować się w 35 bajcie są prawidłowe? W poście #28 podajesz, że wartość dla tyłu powinna wynosić 20. Zgodnie z tym co jest napisane w pierwszym poście za tył odpowiada bit 5 w 35 bajcie czyli wg mnie w systemie dwójkowym wygląda to tak: 0001 0000. Przeliczając to na wartość szesnastkową dostajemy wartość 10 (w poprzednim poście zrobiłem błąd). Oczywiście wszystko to zakładając, że pozostałe bity w tym bajcie mają wartość zerową czyli nie są uruchomione pozostałe funkcje zaimplementowane w tym bajcie. Jeśli się mylę poprawcie mnie.
  3. Czy w takim razie można stwierdzić, że sterownik obsługuje PDC? Rozumiem, że zmianę wartości 35 bajtu wprowadzam w wierszu 1) i będzie ona miała wartość 40 dla PDC przód, 08 dla PDC tył lub 48 dla obydwu przypadków. Czy da się jakoś stwierdzić które czujniki obsługuje sterownik 8K0 907 063 DE (przód, tył, oba przypadki)?
  4. Posiadam sterownik 8K0 907 063 DE. Chcę się dowiedzieć czy obsługuje PDC. Po podłączeniu do modułu mam możliwość zmiany tylko 29 bajtów, nie ma bajtu 35 jak jest to opisane w wątku (Jest tyko 29 czarnych pól). Czy to oznacza, że sterownik nie obsługuje czujników? W górnej części okna long coding helper jest możliwość edycji całego ciągu bitów. Ilość cyfr wskazuje na to, że mogę w tym miejscu zmienić bajt 35 (domyślnie wartości 00). Czy taka operacja jest możliwa? Wygląda to wszystko podobnie jak na obrazku poniżej (zdjęcie poglądowe)
  5. Mam jeszcze jedno pytanie. Czy ma znaczenie, czy to pierwszy czy czwarty tłok znajduje się w GMP? Ustawiłem to bez dobierania się do rozrządu nie wiem tylko który tłok pracuje na ssaniu, a który na wydechu. Punkty pomiarowe na pierścieniu znajdują się dokładnie na przeciwko siebie i ilość zębów między nimi jest taka sama więc teoretyczni nie powinno mieć to znaczenia.
  6. Działamy :-) Mam jeszcze jedno pytanie, czy możliwe jest odpalenie motoru bez skrzyni biegów?
  7. Jeśli dobrze rozumiem chodzi o to, żeby ten pierścień odpowiednio "głęboko" osadzić, nie chodzi o jego kątowe położenie względem punktu. Oczko w pierścieniu powinno się pokrywać z punktem na obudowie uszczelniacza przy położeniu pierwszego tłoka w GMP. Po podpięciu komputera wyskakują mi błędy: - 4902 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145) - 4096 - Bank 1: CMP Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incorrect Correlation
  8. A czy mógłbyś pokrótce napisać na czym polega to ustawianie, czy nie da się tego ustawić bez przyrządu (np. za pomocą VAG)?
  9. Witam, Mam problem, po wymianie dwumasu w moim audi silnik odpala tylko na ułamek sekundy. Zastanawiam się czy pierścień położenia wału korbowego powinien mieć określone położenie, (sprawdzałem przy okazji simering wału). Nie zaznaczyłem jego pierwotnego położenia. Zauważyłem też, że wtyczka od czujnika położenia wału była założona odwrotnie niż wskazywałyby na to wycięcia. Założyłem więc wtyczkę tak jak powinna pasować. Czy to ewentualnie może mieć wpływ na to, że auto nie odpala? Proszę o pomoc. Pozdrawiam
  10. Tam już sprawdzałem i niestety nie ma wzmianki o modelu, który posiadam. Najbardziej zbliżone połączenie wydaje mi się posiada Seat, ale czy to to samo?[br]Dopisany: 21 Luty 2010, 11:33_________________________________________________Może ktoś posiada już zamontowaną taką zmieniarkę i mógłby sprawdzić podłączenie przewodów?
  11. Witam, Poszukuję schematu, instrukcji, opisu wyprowadzeń styków w ww. zmieniarce. Chcę ją podłączyć do fabrycznego radia Chorus II by Grundig. Nie posiadam niestety oryginalnego kabla ani instrukcji do zmieniarki, a nie chciałbym od razu czegoś spalić. Pozdrawiam
  12. Narazi dziękuję za pomoc. Postaram się przepiąć przepływke od innej A4 i wtedy napiszę czy coś się zmieniło. Pozdrawiam
  13. Przepływka musi być od silnika 1Z czy może być np od A3 AGR
  14. Przewody są szczelne, przy około 2000 obr/min rury zaczynają puchnąć. Możesz wyjąsnić czym jest LMM? Dodam jeszcze, że spalanie jest bardzo niewielkie. Nie przekracza 5l przy umiarkowanej jeździe. Przepływomiezr był czyszczony spirytusem tak jakby troche się poprawiło, ale nie jest to jeszcze to
×
×
  • Dodaj nową pozycję...