Skocz do zawartości

dawids2411

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dawids2411

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Kruszwica

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

345 wyświetleń profilu

Osiągnięcia dawids2411

0

Reputacja

  1. Witam :) Jest to mój chyba pierwszy wpis na tym forum :D Zacznę od tego że szukałem rozwiązania na tym forum jak i również na innych, ale tematy związane były z wymianą tylnych lamp na pół ledy. Posiadam A4 B8 2012 r z Grudnia, niestety tylne lampy są na żarówkach. Zakupiłem w baardzo dobrym stanie nowe lampy pełny led(neon) wraz z adapterami z tym że te lampy w poprzednim aucie były wymieniane za pół ledy nie żarówki więc moje pytanie czy te adaptery trzeba będzie przerobić ?? Jeśli tak to byłym wdzięczny za schemat. Najważniejsza kwestia o ile z tym bym sobie poradził lub jakiś "elektromechanik" to z adaptacją już jest większy problem. Posiadam moduł komfortu : 8K0907064GC Czy jest ktoś wstanie napisać na jakie wartości trzeba zmienić przez VCDS ?? Dodam że wydzwaniałem po prawie wszystkich elektromechanikach w Bydgoszczy i każdy odpowiadał że czegoś takiego jeszcze nie robili -_- więc przed oddaniem auta do elektromechanika chciałbym mieć pojęcie czy oddaje w dobre ręce, nie chce również płacić za to że koleś bedzie siedział 5h i się uczył na moim aucie jak taką usługę wykonać a ja będę za to płacił. Jeśli jest ktoś z okolic z Bydgoszczy to chętnie zapłace za taką usługę jeśli ktoś się na tym zna :)
  2. Witam od kilku dni mam problem. Do mechaniora dopiero po nowym roku jade więc może uda mi się coś samemu z działać a więc: nie świeci zawsze ale bardzo często świeci mi się od kilku dni ikonka od oleju i obok napis sensor zgaduję że to problem czujnika poziomu i temp oleju umieszczonego przy misce olejowej tak? Dzis się zapalila ta kontrolka dopiero po przejechaniu 80km i to na wstecznym ale zdziwiło mnie to że gdy się pojawiła to zaśmierdziało spalenizną. Po za tym temperatura silnika na zegarze nie przekracza nawet 75 stopni dopiero zauważyłem to teraz a problem leżał od pół roku a właściwie to ta ikonka oleju pokazała sie dopiero po przekroczeniu tych 75 st. Czy to popsuty termostat ? Wczesniej nie miałem wgl cisnienia na 3 cylindrze i okazało się ze to wtryskiwacz padł teraz sie zastanawiam czy to mialo związek z tą temp i termostatem i tak samo ta kontrolka czy ma związek ? Jedyne na dniach co będę mógł sprawdzić to na kanale u sąsiada miernikiem kabel który idzie do czujnika oleju. Uwaga jestem lajkiem i nawet nie wiem gdzie się znajduje termostat Jednak proszę was o pomoc u nas w okolicy na mechaniorów można się naciąć i to ostro nie mam żadnego zaufanego "porządnego" mechanika więc chciałbym o ile się uda oddać auto z wyraźnym problemem tzn. nie chciałbym aby mechanik grzebał i znajdował w czym leży problem bo tych problemów mi znajdzie za kafla a oddac autko na zlecenie konkretnej roboty czy to bedzie wymiana termostatu czy tez czujnika oleju. Co mógłbym jeszcze sprawdzic? Czy ktoś z was miał podobny problem? czy może zna ktoś z was rozwiązanie?
  3. A na benzynie dzieje się to samo ? Jestem lajkiem ale miałem podobny problem z tym że u mnie na kompie pokazywało ze na 3 garze nie chodzi. Co można samemu zrobić z mojej perspektywy to tak : Sprawdz czy pali na wszystkie gary 1. Sprawdź czy wszystkie cewki działają jeśli tak to: 2. Sprawdź iskre na świecach 3. Jeśli masz problem z jakimś garem sprawdź u mechaniora cisnienie w garach Ja mialem dziwny przypadek bo nie mialem wgl cisnienia na 3 garze i też mi migał check najpier mechanior chcial rozbierac zeby sie dostac do glowicy że to może zaworki czy cos ale okazało się że to wtryski od benzyny a dziwne jest to że na LPG działo się to samo więc sprawdź wtryski P.S. nie radzę jeździć tyle od lajka
  4. Ale pytanie brzmiało gdy nie mruga ? A jak mruga to co się może stać ? A przepalony tłumik i odczyt sondy może mieć coś wspólnego ? A to że do mechanika i pod komp to ja wiem takie rady wgl sąnie potrzebne
  5. Witam. Problem z dzisiaj. Nie piszcie tylko że może to być wiele przyczyn bo ja to wiem i nie piszcie że mam jechać pod kompa bo to też wiadome tylko na razie wszyscy mechanicy u mnie nie mają wolnych stanowisk a ja potrzebuje szybko auto. Ewentualnie co ja mógłbym sam sprawdzić. Mianowicie dziś rano po odpaleniu auta chodził mi jak traktor tyle że praca silnika była równa. Na początku samochód nie miał mocy lekko szarpał słabo przyśpieszał po chwili kontrolka check engine zaczeła mrógać przejechałem kilka km i zgasiłem silnik po odpaleniu ponownym problem pojawił się przez chwile pozniej wróciła moc do auta ale ta praca silnika jak traktor została i podczas dodawania gazu słychać delikatny gwizd. Po południu otworzyłem maske i odpaliłem silnik to klekotanie jak traktor dochodziło nie z silnika a z pod auta od strony kierowcy tak jak by się tłumnik przepalił a silnik chodził normalnie, sprawdziłem cewki i wszystkie są sprawne bo po wyciągnieciu cewki silnik zmieniał prace. WIec uznałem że przepalił mi się tłumnik po ruszeniu znów się zaczeło po około minuty jazdy chceck engine znów zaczeło migać i samochód mi zgasł po odpaleniu znów brak mocy klekocze jak traktor więc znów go zgasiłem odpaliłem i auto było już nagrzane i moc wróciła ale klekotanie zostało. Wiec propozycje, polemizacje: co to może być ? Czy takie objawy mogą powstać od przepalonego tłumnika ? Co mógłbym ewentualnie sam sprawdzić I czy gdy kontrolka nie miga i jest moc a słychać tylko klekotanie mogę jeździć tak do pracy póki się nie zwolni miejsce u mechanika ?
  6. tyle to ja sam wiedziałem problem rozwiązany.See u later
  7. i jak z tymi głośnikami działają CI po regeneracji ?
  8. czujniki były sprawdzane 2 razy za 2 razem został przyklejony zeby czasem luzów nie miał dziwne jest to że w 90 % przypadków dzieje sie to rano kiedy jest zimniej i jest zimny silnik. A Co z tym czujnikiem od położenia wału ? kilka dni temu odłączyłem aku żeby skasować błąd i było ok, a dzis podjechałem a stacje Orlen i zatankowałem VERVE 98 i dziwnie po odpaleniu znow się pojawił błąd o co tutaj chodzi ? załozyłem tylko 2 tematy na tym forum i chyba ostatnie :/ wielcy znawcy..
  9. do 11,5 V i nic sie nie dzieje. Nie wiem jak jest podczas wystąpienia tego bledu od ABS ESP i recznego. ale aku jest prawie nowe i ładowanie przy rozruchu jest ok
  10. Aku jest praktycznie nowy w Styczniu był kupowany.
  11. Witam czytałem kilka różnych pochodnych tematów mojego problemu jednak żaden nie wstrzelił się w diagnoze. Wyjaśniam. Sporadycznie najczęściej rano przy niższej temperaturze po odpaleniu auta pojawiają się kontrolki : ABS,ESP,CHECK ENGINE i WYKRZYKNIK W NAWIASACH. Znikają one po ponownym uruchomieniu auta czasem trzeba kawałek drogi przejechać zgasić auto i odpalić żeby znikły jednak CHECK ENGINE ZOSTAJE, Przy aucie był wymieniany rozrząd nie dawno i przy okazji mechanior miał to sprawdzić niby to czujnik się wysunął i go wpieli no ok na drugi dzien znow ten problem wiec wracam do mechaniora na warsztat chlopacy przykleili ten czujnik na jakis klej no ok jakis tam czas bylo ok aale były to ciepłe dni teraz gdy znów jest z rana zimno problem się pojawia. Dodam że przy hamowaniu PEDAŁ HAMULCA OD POŁOWY GWAŁTOWNIEJ REAGUJE TZN MOCNIEJ AUTO HAMUJE TAK SZARPNIE TYM HAMULCEM XD 1. Co to może być jak nie czujnik ?. 2. Czy jest możliwe że to sterownik ABSu ? 3. Jak to naprawić ? 4. Czy ktoś miał już taki problem ? Drugi mój problem dotyczy tego błędu check engine na kompie pokazuje że jest to czujnik położenia wału tylko teraz juz nie pamiętam czy to czujnik g28 czy g40 I pytanko, który czujnik najczęściej pada czy ten g28 czy g40. W ostatnim temacie który czytałem troche się pogubiłem wyjasnijcie : g28 - jest to czujnik na scianie komory silnika za filtrem oleju ? i jest to czujnik położenia wału korbowego ? g40 - jest to czujnik przy pokrywie wałka rozrządu ? / Czy ktoś miał ten problem ? Po odłoczeniu aku i zniknieciu kontrolki check engine po kilku dniach troche szarpnie i znow ten błąd się pojawia i znow ten czujnik polożenia wału POMOŻECIE ?? Jeśli coś namieszałem nie dopisałem to sorrki jestem lajkiem ^^
  12. Przeczytałem gdzies ze trzeba sprawdzic palcami jesli membrane głośnika sie nadusi i bd trzeszczeć to są one do wymiany u mnie tak sie działo wymieniłem na fi16 basowe i wszystko działa
  13. Witam mam trochę wolnego czasu i chciałbym w końcu sie tym zająć mianowicie czytałem kilka tematów na temat przednich głośników w a4 b5 avant w systemie bose ale żadne z nich nie dotyczyło konkretnie mojego problemu a więc: Przy niskiej temp mniej więcej d 18 st Celsjusza w dół przednie głośniki charczą gdy pod głoszę jest to mniej słyszalne ale najbardziej to trzeszczenie słychac przy przyciszonym radiu jednak gdy temperatura bedzie powyżej 18-20 st Celsjusza głośniki grają bez problemu bez żadnych odchyleń. Jest to audi z 2000r Avant system bose w zimę wgl się nie da słuchać tych przednich głośników jednak czym cieplej tym te charczenie bardziej ustępuję, dodam że tylne głośniki grają bez zarzutu. Nie chce odkręcać tapicerki jeśli głośniki są do wymiany bo to podwójna robota więc pytanie do was czy macie jakieś diagnozy czy to mogą być zasniedziale kable ?, czy też wilgoć, czy też głośniki do wymiany ?, czy też moze wzmacniacz ? z góry dziękuję refresh nikt nic ?
  14. odświeżam temat mam ten sam problem a nie mogę znaleźć odpowiedzi. Jeśli ktoś wie co to oznacza prosiłbym o post.. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...