Skocz do zawartości

nlukasn

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O nlukasn

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Lubaczów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BPG
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB
  1. Panowie urwała mi się linka od mechanizmu podnoszenia szyb, zamówiłem już nowy. I mam mały problem... jak odkleić od karoserii tą matę wygłuszającą żeby jej nie podrzeć? Próbowałem w miejscach klejenia lekko ogrzać, niby odkleja się lepiej tylko, że klej zostaje na karoserii zamiast zejść razem z tym wygłuszeniem ehh I czym ją później przykleić jakiś klej jest do tego czy może używać taśm? Bo coś czuję, że ten z którym mam teraz problem już się do niczego nie nada, bo oderwie się od maty. Oglądałem film na yt wyglądało to banalnie prosto, co swoją drogą jeszcze bardziej mnie śmieszy bo okazuje się, że mam z tym największy problem hehe Podam linka, może kiedyś komuś się przyda: -------------------- edit Po dobrym podgrzaniu klej odzyskał swoje właściwości i ponownie zaczął kleić.
  2. Witam, mam dziwny problem z moim audi - zaczęły mi się włączać same światła awaryjne... dzisiaj zaobserwowałem, że włączają się dopiero w momencie włączenia wycieraczek. I żeby było śmieszniej jeden "ruch" wycieraczek powoduje włączenie awaryjnych a drugi wyłączenie. Najlepiej to można zaobserwować jak czujnik deszczu steruje pracą wycieraczek i nie pada zbyt mocno (wolniejsza praca wycieraczek). Problem pierwszy raz pojawił się jakieś 3 tygodnie temu i w sumie od tego czasu wystąpił 3 razy, ale praktycznie poza przymrozkami z rana nie padało u mnie to i nie musiałem włączać wycieraczek heh Żadnych błędów komputer nie zgłasza. Będę niezwykle wdzięczny za wskazówki. Pomocy Dodam jeszcze, że jak przytrzymam włącznik awaryjnych to się nie włączają, ale nie będę jeździł w deszczu trzymając ten przycisk cały czas
  3. Zakupione zostały Nexeny, dzięki za odpowiedzi.
  4. Witam, czy zestaw Ferodo tarcze 320mm i klocki na przednią oś 630zł to dobra cena ? Niestety nie dopytałem o dokładne oznaczenia
  5. Ale ze mnie lolek, miałem napisać S-Line
  6. Jak obiecałem tak odpisuje, po wymianie n80 problem znikł i jak narazie wszystko wróciło do normy.
  7. Witam, mam Audi A4 B7 S-Line, które opony wg kolegów lepiej będą się sprawowały: http://allegro.pl/nexen-235-45-r17-winguard-sport-97v-xl-x4szt-w-wa-i5752994851.html czy lepiej dołożyć i kupić http://allegro.pl/4x-235-45r17-dunlop-ws3d-mo-run-flat-moe-nowe-rof-i5642822189.html Pierwsze mają większy indeks nośności od dunlopów. Czy może jeszcze coś innego w bardziej przystępnej cenie? PS czy da się może wcisnąć do tego A4 stalowe felgi na zime? Z przodu mam tarcze 320mm.
  8. To jedyny błąd jaki mi wyskakuje. Zawór mam już kupiony, ale jestem poza domem i może zmienie go w przyszłym tygodniu. A co do opasek, czy te zwykłe skręcane będą dobre?
  9. Witam, wiem, że temat stary i trochę odkopany, ale nie ma odpowiedzi czy wymiana pomogła u mnie ostatnio zaczął występować również problem z odpaleniem silnika bezpośrednio po zatankowaniu (aż wstyd na stacji), później mogę go zgasić i odpala już bez problemów do kolejnego tankowania. Zapalił mi się check z błędem P0455 Evap System Large Leak Detected. Wyżej zasugerowano wymianę zaworu n80 - czy można jakoś na szybko go zdiagnozować? Dodam, że piszczy on dosyć głośno po włączeniu stacyjki przez kilka/naście sekund - nie wiem czy tak ma być?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...