Skocz do zawartości

mati_audi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mati_audi

Informacje

  • Imię
    Mati
  • Miasto
    Toruń

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia mati_audi

0

Reputacja

  1. Witam, Mam następujący problem. Mam A4 na zwykłym zawieszeniu, koła 225/50/R17. Gdy jadę z prędkością powyżej 90km/h i zrobię takie energiczne ruchy kierownicą lewo następnie prawo( od razu mi koryguje esp.) To samo mam gdy wchodzę z większą prędkością w zakręt i przyhamuje na skręconej kierownicy, wtedy też esp mi się włącza. Tak jakby tył auta miał uciec. Autko jest takie mało sztywne. W firmie jeździ też Passata B7 na kołach 225/45/R17 i robiliśmy to samo, samochód nie jest tak wrażliwy jest dużo sztywniejszy. Audi od nowości jedna ręka, nie jest uderzony czy coś tego typu, serwisowany ASO cały czas. Ostatnio był prześwietlany w autoryzowanym serwisie, stwierdzili że nie ma się czego przyczepić. Wydaje mi się że nie powinien być aż tak miękki. Na szarpakach też O.K. Zdecydowałem się nawet zmienić amortyzatory tył, z racji że czytałem że testy na szarpakach nie zawsze dają miarodajne wyniki. Ale jest tak samo. Luzów podobno żadnych. Chyba że nie wiedzą gdzie szukać. Zauważyłem też że auto nawet jak stoi (łapałem za tylne koło i ruszałem oponę w bok) łatwiej rozbujać na oponach niż Passata. Opony to Continental Contisport Contact 3. Co może być przyczyną? Czy tak powinno to chodzić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...