Skocz do zawartości

Dżony W.

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Dżony W.

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

355 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Dżony W.

0

Reputacja

  1. Dżony W.

    CAHA przyspieszenie

    Hej No niestety nic lepszego na dynamic się nie wydarzyło. Na razie problem ze światłami musze załatwić. Potem może jakiś chip albo 3.0 do wsadzenia. Dla zainteresowanych pomiary: 0-60/80/100 km/h 4,47/6,91/9,59 s 60-100 3 bieg 5,7 s Dla zainteresowanych -po zrobionym chipie 0-100 km/h 8,0 s 60-100km/h 4,8 s ( w pomiarze 0-100 km/h -3,6s)
  2. Przekodowałem i niestety nic z podświetleniem się nie zmieniło. Brak regulacji podświetlenia zegarów Brak podświetlenia zegarów w pozycji postój i światła, w auto jest Brak podświetlenia klawiszy MMI Ekran przyciemniony Ręce opadają Walcząc z problemem podswietlenia udało mi sie dzisiaj dojść do nastepujacej sytuacji Do modułu 5F wygenerowałem security acsess ,w moim przypadku to 01293 po wpisaniu. w adaptacjach w bloku 49,50,52 zmieniałem wartości tak aby odpowiednio rozjaśnić diody w klawiszach ,same klawisze i ekran mmi. po daniu testu i save wartości zapisały sie ,jednak po wyjściu z kontrolera 5F wszystko wracało don stanu pierwotnego.Czy może trzeba jeszcze cos uruchomić ,zmienić? Będę wdzięczny z wszelkie porady.
  3. Jutro będę mógł wysłać. Dzisiaj byłem w warsztacie który robił adaptacje cofnęliśmy kodowanie ,ADS oczywiście się deaktywowało ,a problem z oświetleniem pozostał. Błędów nie wywala. Wielkie dzięki za gotowość do pomocy Witam Niestety jeszcze nie opanowałem wklejania to kodowanie kopiuje nie wiem czy to wystarczy 260050914034AF000001000300001D0D001E270806010101000000 o
  4. No niestety zauważyłem to po jakimś czasie po wyjeździe z warsztatu (było dzisiaj słonecznie ) ,tak że odczytam dopiero w poniedziałek Zero błędów na VCDS. Wróciłem do poprzedniego kodowania ,a problem został. Mile widziane jakieś sugestie.
  5. Dżony W.

    CAHA przyspieszenie

    Czasy rzeczywiście były lepsze i samochody na pewno. Powtarzalność pomiarów była w różnych warunkach temperatury ,paliwa itd.To nie to.Przynajmniej u mnie. Sprawdzimy jeszcze na DYNAMIC ale słabo to widzę. Póki co w pn. na kompa bo uruchmili ADS a przy okazji zrobili Coming home w dzień a w nocy brak podświetlenia zegarów... Co do wywalania z auta to ja bym zaczął od dwumasów ,EGR-ów,DPF-ów,potencjometrów i całego tego gówna.
  6. Dżony W.

    CAHA przyspieszenie

    Kolego Widzę że masz doświadczenie :hi:powiedz ile tracę sekund na oponie 205/60 r16 zimowej z 2,4 bara ? Jaka będzie różnica przyspieszenia miedzy bakiem 60 l i 10 l wg mnie to około40 kg? Co do umiejętności to pytałem się rzeczywiście o sposób w pierwszym poście. Nie mam doświadczenia z takim wynalazkiem . Poprzednie wózki to tylko AHC,ADU ,BBK i 3xAAN i zawsze jechały tak jak miało być. Ten jako firmowy. cóż zrobić . Lubimy tutaj polatać sobie po Ludwikowicach,kamionkach ,uwierz mi cos tam wiem o Audi i jeździe. Ideą mojego postu jest to że Auto jedzie na parametrach silnika 140 konnego (elastyczności ,przyspieszenia) ,a sprawdziłem niby jest ok. Więc może ja coś robię źle z gruźlikiem? Zapraszam jak wyciśniesz z niego to co ma być dostaniesz klucze
  7. Witam Aktywowałem dzisiaj Audi Drive Select -działa na MMi mam tryb indywidual i możliwość regulacji silnika i ukł kierowniczego. Niestety pojawiły się "skutki uboczne" Znikło podświetlenie klawiszy MMI przy jeździe na włączonych światłach ,diody w klawiszach MMI też świecą słabiej .Podświetlenie zegarów po zmroku działa tylko w pozycji auto ,po przekręceniu włącznikiem na włączenie św.mijania ,podświetlenie tarcz gaśnie ,wskazówki zostają. Nie działa potencjometr regulacji oświetlenia zegarów.Funkcja coming home zaczęła działać nawet w dzień.Czy przy włączaniu ADS mogło coś "w pobliżu" zostać przestawione?
  8. Witam Aktywowałem ADS i mam na MMI opcje wyboru silnika i układu kierowniczego. Wszystko działa, niestety gdzies po drodze cos namieszałem i teraz klawisze obsługi MMI są ledwo podświetlone ,oraz przy wychodzeniu z auta w dzień zapalają się swiatła odprowadzające do domu. Tak jakby czujnik nasłonecznienia odbierał że jest ciemno lub był odłączony.prosze o podpowiedź co się mogło namieszać .
  9. Dżony W.

    CAHA przyspieszenie

    no niestety 1N1, to służbówka.
  10. Dżony W.

    CAHA przyspieszenie

    Hamownia C tronic ---174 km, 370 Nm , pomiar OMP. Znalazłem jednak coś ciekawego W ADS wszystko mam ustawione na komfort ,jutro przeprogramujemy i sprawdzam.
  11. Dzięki.To dopiero w sobote bo na razie muszę w warsztacie robić. Mam stary kabel od moich poprzednich audi ,ściągnąłem VCDS 11 podłączam i cos nie widzi się z autem. Muszę nabyć coś świeższego chyba
  12. OK,zacząłem od "..DLA POSIADACZY MMI 3G LOW HIGH (2009-2011) " bez tego co powyżej..
  13. czyli fachowiec powinien wcześniej pozmieniać bity w Bytach 8,17.. itd.?
  14. Witam Proszę o wskazanie co może być przyczyną braku dostępu do kanałów 63-66. W zielonym menu porobiłem sam wg. wskazań w poście mam wybór trybu jazdy w mmi na szaro (MMI 3g Basic). Po podłączeniu w warsztacie vcds wyswietla brak dostępu do kanałow 63-66. Auto bez servotronica i reg.zawieszenia.Skrzynia manual.
  15. Dżony W.

    CAHA przyspieszenie

    Witam. Mój pierwszy post dotyczy pierwszego diesla jakim jeżdżę. Wcześniejsze audi nie sprawiały mi takich "problemów" Znalazłem dane dotyczące mojej wersji A4B8 Avant Q manual. Byłem na diagnostyce ,hamowni wyszło OK. Auto ma przyspieszac do 100 km w 8,6 s a tu poniżej 9,6 nie można zejść.. podobno te silniki były blokowane na pierwszych biegach.. Jak możecie jakies porady odnośnie sposobu pomiaru tzn ruszania obrotów itp. ewentualnych przyczyn dość dla mnie dziwnego stanu rzeczy. pzdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...