Witam
Jestem od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem audi a4 b6 2.0 alt. Po wymianie przez mechanika rozrządu oraz oleju na motul 8100 x-clean 5W30 pojawił mi się klekot ok 2 sekundowy przy odpalaniu na zimnym silniku, teraz także po rozgrzaniu silnika mam delikatny cichy klekot. Wcześniej przed wymianą rozrządu oraz oleju te objawy nie występowały w nim. Po podpięciu pod kompa nie wywala mi żadnych błędów oraz check-engine, natomiast po resecie kompa klekot na ciepłym ustanie na ok 3 sekundy. Z tematu wnioskuje ze prawdopodobnie wariator nadaje się do wymiany bądź regeneracji, a także zawór wysokiego ciśnienia. Mechanik mi mówił że być może wystarczy wymienić łańcuszek sam. Mam pytanie ponieważ szykuje mi się kilka (3-4) dłuższych wyjazdów po ok. 400 km czy jazda z takimi objawami zwłaszcza na rozgrzanym silniku delikatny klekot może czymś grozić dla silnika (mechanik mój twierdzi że nie)oraz prosił bym o fachową ekspertyzę gdyż tylko z tematu wnioskuje co być może jest do wymiany.