
szmero
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
23 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O szmero

Informacje
-
Imię
Krystian
-
Miasto
Kielce
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
221 wyświetleń profilu
-
Witam, nie wiem czy wybrałem odpowiedni dział, lecz szukam informacji czy jeśli zakupię sam zestaw naprawczy do podnośnika szyby chodzi mi o same linki (bo jedna zardzewiała i się rozleciała na pół) to będzie to funkcjonowało jak należy? Chodzi mi mniej więcej o takie coś ( będzie to pasowało do avanta? ) http://allegro.pl/zestaw-podnosnik-szyby-przod-l-audi-a4-b6-b7-exeo-i5589604399.html
-
Ten n18 może być winny tego błędu co odlacza turbine?
-
A możliwe żeby ona tak wyła cały czas ?
-
Witam, mam pytanie czy w 1.9 tdi 130km znajduje sie jakas dodatkowa pompka paliwa w baku? na postoju gdy dodaje gaz coś wyje i dzwiek dobiega jakby z tyłu samochodu.
-
Ok, podjade do znajomego mechanika zeby to tam poustawial i zrobie logi, odezwe sie jak wszystko zrobie.
-
011 BS http://vaglog.pl/log_249746.html 004 http://vaglog.pl/log_249745.html 007 http://vaglog.pl/log_249747.html Nie wiedziałem jak długo prowadzić pomiar więc około minuty czekałem.
-
Witam, zrobilem logi nie wiem czy dobre zebyscie zerkneli poniewaz auto wchodzi mi w tryb awaryjny za kazdym razem jak dobijalem do 4 tys obrotow na 3 biegu to juz przechodzilo przewaznie sie tak dzialo na 5 biegu przy predkosci 130/140km/h. http://vaglog.pl/log_249569.html http://vaglog.pl/log_249570.html http://vaglog.pl/log_249571.html noi logi statyczne http://vaglog.pl/log_249576.html Zrobilem logi: 003,008,011 nie znalazlem nigdzie informacji ktore zrobic. Turbina po regeneracji, zrobilem na niej jakies 3 tyś km. I błąd 16705 jeszcze wywaliło (pisało że źle wskazuje czy coś w tym stylu) jeśli logi złe jestem w stanie zrobić drugie jesli te sa bledne. Logi robione od 1500 do 4000 obrotów. EDIT//// Statyczne http://vaglog.pl/log_250549.html 004 http://vaglog.pl/log_250554.html 007 http://vaglog.pl/log_250552.html 013 http://vaglog.pl/log_250553.html 018 http://vaglog.pl/log_250555.html 023 BS http://vaglog.pl/log_250551.html 003 http://vaglog.pl/log_250550.html 011 Dynamiczne dorzuce pod koniec tygodnia.
-
Byłem u mechanika podpiął pod ESI tronica i stwierdził że zawór funkcjonuje jak należy, sztanga pracuję płynnie dodatkowo wymieniłem wężyki od podciśnienia i stwierdził żebym zainteresowałem się katalizatorem ponieważ jak turbina wcześniej puszczała olej katalizator mógł się zapchać. Zastanawia mnie tylko jedno czemu łapie notlaufa nie zawsze w tym samym momencie przeważnie przy 120-130 ale zdarzyło się też przy 160 i raz przy 180 noi jeszcze napomniał na temat sztangi jak kolega wyżej ale na starej turbinie przed regeneracją też złapałem przy 120-130.
-
Witam, mam problem z błędem 17965 otóż przeładowanie turbiny następuje na 5 biegu przy 3 tyś obrotów a na reszcie biegów ciągnie bez problemu ktoś coś może doradzić w tej sprawie? zastanawiam się nad wyczyszczeniem zaworku n75 . Dodam że turbina była niedawno regenerowana zrobiłem na niej około 300 km na turbinie przed regeneracją tylko raz mi się zdarzyło złapać tryb awaryjny tak samo na 5 biegu i postanowiłem ją oddać do regeneracji bo zaczela wsysać olej.
-
ok to na tyle w tym temacie, dziekuje za odpowiedzi.
-
Napisalem wyzej
-
Niestety aktualnie do najbliższego ASO mam jakieś 60 km także czy to opłacalny interes jechać po 4 śrubki ?
-
Czy mógłby mi ktoś podać numer śruby pompowtryskiwacza do 1.9 avf bo wiekszosc co patrze na intercarsie maja zastosowanie od 2 litrowej jednostki w gore.
-
Witam, mam pytanie dotyczące śruby : http://allegro.pl/sruba-pompowtryskiwacza-oryginalna-skoda-vw-audi-i5586792177.html, czy to ta śruba jest obowiązkowa do wymiany przy odkręcaniu pompki ? (bede odkrecal w celu wymiany uszczelniaczy, wiem ze cos pisze w aukcji na temat wymiany ale wole sie upewnic od osob ktore mialy z tym dotyczenia)
-
Witam, nie sprawdzałem jeszczę w jakiej formie jest turbo lecz mam taki problem iż samochód pożera 0.5l oleju na 2000 km i jak sprawdzalem to wyjdzie na to że samochód znowu łyknie 0.5l oleju na ~2000 km, czy to możliwe żeby turbina pobierała równomiernie olej ?