Skocz do zawartości

Gwizdo

Pasjonat
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Gwizdo

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Gorlice

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB
  1. Po wymianie sterownika mannetka ożył bez kodowania .Trzeba było zakodować abs i jest ok .Dziękuje za wszystkie porady
  2. Niestety nie . Porzycze ten sterownik pod kierownicą jak to nie pomorze to będe jezdził po szamanach ;-)
  3. Tak
  4. W ustawieniach zmienialem co sie da kabel tez byl inny i nic . Podmienić moduł ?
  5. Niestety to samo
  6. Powinieneś dostać bez większych problemów w dobrym sklepie motoryzacyjnym ( koło zębate wału )
  7. Vag com 311
  8. Witam mam problem poniewaz udało mi się odblokowac fis-a ale niemoge otworzyc 16 wyskakuje too many communication errors to continue . Pytanie do was czy ktoś ma pomysł co z tym zrobić z gòry dziękuje
  9. Witam mam problem poniewaz udało mi się odblokowac fis-a ale niemoge otworzyc 16 wyskakuje too many communication errors to continue . Pytanie do was czy ktoś ma pomysł co z tym zrobić z gòry dziękuje
  10. Nazwy nie mogę znałeś bo sam chciałem kupić drugi
  11. Na pierwszym zdjęciu widać łączenie tam wkładasz śrubokręt i odginasz jest to złożone na wcisk trzeba ścisnąć te końcówki i wsadzić pomiędzy ten zawór a bańkę płaski śrubokręt i podważyć życzę powodzenia
  12. Zdjęcia jak wygląda w środku z mojej naprawy jak kogoś interesuje
  13. Od diesla na pewno nie będzie pasował napisz dokładnie który wysokiego , niskiego ciśnienia ( z grubszą końcówką czy z cieńszą )
  14. Piszczy tylko ten ten kondensator znajduje się w głośniku ?
  15. Mam problem z głośnikiem wysoko tonowym w TP drzwiach piszczy i się strasznie grzeje ktoś wie czemu ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...