Siemanko!
Chciałem się z wami podzielić moją b5 i krótką historią o niej
Auto zakupiłem w kwietniu 2015 przez przypadek. Nie była jeszcze oficjalnie na sprzedaż, a ja szukałem zupełnie innej marki
Ładna, zdrowa baza a4 b5, pod maską AEB zagazowane od 3 lat na sekwencji STAG 300, ciemne szyby, zwykły przedlift...
Tak właśnie wyglądała w dniu kupna.
Coś więcej o niej:
Rok produkcji: 1996 (na wszystkich szybach '95, pierwsza rejestracja kwiecień '96)
Silnik: 1.8T AEB napędzany przez stare dobre quattro bez żadnej elektroniki
Z wyposażenia to raczej nie ma szału: 4 szyby w prądzie, klimatronik, centralny, el. lusterka (kiedyś były składane, niestety ta opcja nie działa), w środku zwykłe, zajechane szmaty i podłokietnik, kiera s4 i zegar boosta w jednej z kratek nawiewu
Tłumik końcowy RM MOTORS, brak kata(została tylko obudowa), heble przód prawdobodobnie od a6c5 V6 (312mm), gwint z przodu no name, ciemne szyby (wszystkie oprócz przedniej) i jest to prawdopodobnie forumowy wóz, sądząc po naklejce
I tak jeżdżąc tym dłuższy czas postanowiłem się za nią zabrać. Z początku ogarnięcie tego co najważniejsze typu cieknący zacisk z tyłu itp postanowiłem ruszyć gwinty z przodu, co okazało się nie łatwą sprawą... Na szczęście udało się i wleciał felunek od w220 AMG 18" 8.5j
Idąc dalej zachciało mi się trochę głośniejszej pracy silnika, więc wszystko co było możliwe zostało wycięte i tak teraz jest obudowa kata, i przelotowy końcowy(niestety na oryginalnej średnicy rury) ale daje to dość fajny dźwięk
Z takich nowszych modów to wleciały lampy na przód polift i gril od s4
Wrzuciłem jakieś radyjko clariona, wzmacniacz blaupunkta i głośnik GMS w zamkniętej skrzyni, żeby coś grało
W chwili obecnej malują się dla mnie identyczne felgi jakie były w zeszłym sezonie, z tym że w męskich szerokościach 4x9.5j
Na zdjęciu już w podkładzie
Co do planów na najbliższy sezon to jest ich mnóstwo, ciekawe ile się uda
-Na pewno musi wlecieć gwint na tył, ale pewnie wyjdzie tak, że będzie to TaTesco x4 bo nie mogę znaleźć samego tyłu
-w najbliższych tygodniach wpadną oponki 4x215/35/18
-koniecznie dystans, bo koło sie nie mieści i trze o co popadnie, planowane na przód 15mm, na tył 20-25mm
-musowo kubły ori audi jasna bądź czarna skóra
-koniecznie ciemny sufit i słupki(i tak już wisi więc trzeba to wyjąć)
-xenon i ściemnienie lamp z przodu
-planuje poliftowy zderzak na przód ze spryskami, gdyż obecny dzięki poprzedniemu właścicielowi ledwo się trzyma(bliskie spotkanie z rowem)
-na koniec zostaje grzebanie silnika, FMIC, wtryski, turbo, tip, porządny wydech itp itd
Mam nadzieje, że wszystko napisałem ok, w końcu to mój pierwszy temat na forum
Czekam na opinie, rady i inne cenne komentarze
Pozdro, Więcek