Skocz do zawartości

Mati_74

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mati_74

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Mati_74

0

Reputacja

  1. Cześć polo25, Rozumiem, że wyjąłeś komputer, który jest po lewej stronie w komorze bezpieczników - mocno zagłębiony. Czy musiałeś rozwiercać nity? Czym skleiłeś komputer? Proszę o info. Pozdrawiam
  2. Ja wymieniłem wcześniej dwa te przekaźniki i nic nie pomogło.
  3. Hej, Wymieniłem tuleje również na poliuretanowe i super - o to chodziło Mam zawieszenie przed liftem - więc wymiana była uzasadniona. Poniższe objawy zniknęły: 1. Mocne wibracje kierownicy podczas hamowania na oponach zimowych 205/60/16 2. Wibracje wyczuwalne na siedzeniu przy prędkości 140 km/h na oponach zimowych Na oponach letnich 225/50/17 nie miałem wibracji podczas hamowania a jedynie wibracje przy 140 km/h
  4. Hej, Na jakie opony wymieniłeś? Podaj pełny opis U mnie na drzwiach dla rozmiaru 225/50 R17 Y jest 2.0 przód i tył
  5. Sprawdzałem już wszystko oprócz styków rozrusznika. Na forum pisali, że to nic nie da i to jest coś innego. Znalazłem gdzieś w sieci, że ten błąd może być z zacisku akumulatora i dlatego chciałem sprawdzić u siebie. Jak coś znajdziesz napisz Też odpalasz trzymając kluczyk wciśnięty?
  6. Ja jeszcze nie. Jeśli jest to Audi ze Start-Stop sprawdź zgodność akumulatora faktycznego z tym zapisanym w sterowniku. Chciałem sprawdzić u siebie, ale VCDS nie chciał się połączyć.
  7. Ja też wymieniałem wtryski i pompę i od tamtego czasu błąd. 5462 - Sterowanie rozrusznika; komunikat zwrotny zacisku 50 P3053 00 [039] - zwarcie z masą / przerwa
  8. Hej, Ja jadę sprawdzić we wtorek ustawienie synchronizacji. Opanowałem temat synchronizacji do perfekcji. Znajomy mechanik ma program VCDS i sprawdzi jak jest u mnie tzn. czy wartość jest powyżej 3 lub -3. Wchodzimy: 01 - Silnik 08 - Bloki pomiarowe Grupa 4 Odczytujemy kąt synchronizacji rozrządu w polu 4 "Torsion Value" Jeśli jest 3 lub -3 albo powyżej tej wartości to jest źle - musi być na zero albo blisko 0. Jeśli mocno pływa to znaczy, że napinacz jest słabo naciągnięty. Jeśli jest wartość stała i mocno odbiega od 0 to trzeba regulować. Poniżej przesyłam link co do silnika na jednym wałku rozrządu. Co do naszego A4 2.0 TDI CR mam opanowany sposób regulacji. https://www.youtube.com/watch?v=EVe3hCA2iHU Jak uda mi się rozwiązać problem odpalania co do wciskania kluczyka - to napiszę wam instrukcję dla mechanika. Ważne jest, aby synchro było na 0 to wtedy będzie palić tyle l/100km ile powinien Pozdrawiam i Życzę Spokojnych Świąt Wielkanocnych i mokrego dyngusa Hej, Jestem po sprawdzeniu synchronizacji. U mnie -0,60 czyli super . Super, że rozrząd OK, ale znowu dalsze poszukiwania Wychodzi, że to nie to. Będę szukać dalej, ale przy rozruszniku - coś z zaciskami
  9. Hej, Mam ten sam problem po wymianie pompy i wtrysków, tylko nie wiem jak było przed bo auto z Niemiec i nie uderzone. Rozwiązałeś problem. Podziel się wiedzą jeśli doszedłeś do tego
×
×
  • Dodaj nową pozycję...