Bardzo Ci dziękuję kopytko19 za odpowiedź..
Mam zrobiony program na 200 kucyków i też mam wrażenie że samochód stracił od jakiegoś czasu na mocy.. nie mówiąc o częstym wypalaniu..
Czasem zdarza mi się sytuacja że samochód w takcie zwalniania gaśnie, ale odpala normalnie. Dzieje się to, z tego co zaobserwowałem, jak zaczynam hamować i wysprzęglam aby zrzucić bieg. Tak jakby schodząc z obrotów gasł. Mam manual i u mnie przy wypalaniu samochód pracuje głośno (taki basowy dźwięk który słychać w wydechu, który de facto nie jest seryjny więc może ten dźwięk się potęguje) a obroty na postoju wskakują na ok 1000rpm.
Kombinuję i szukam jakiegoś rozwiązania bo wolałbym nie wywalać całkowicie dpf bo czuję ze jak zacznie dymić, to moje piękne wydechy przestaną być piękne..
Możesz podać namiary gdzie dokładnie kupiłeś swój egzemplarz? Może być na PW..
PS. Mam Octavie 2 RS.. Ostatnio też zaliczyłem lawetę ale przez czujnik prędkości obrotowej silnika.. zgasł i amen.. musiała przyjechać platforma hydrauliczna bo samochód siedzi bardzo nisko na gwincie i na zwykłą wżyciu bym nie wjechał..
SotoM jak widać są jakieś dobre duszyczki które podzielą się spostrzeżeniami..
Tak, czytałem.. zawsze czytam cały temat do początku :-)
Też nie wiem w którą stronę pójść.. rozważałem wywalenie dpf ale tak jak napisałem wolałbym aby wydechy pozostały czyste.. ;-)
Może jeszcze któryś z posiadaczy zamienników się wypowie jak to wygląda u niego? :-)
Może ktoś ma jakiś link do podobnego tematu? Chętnie poczytam..