Skocz do zawartości

młody95

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O młody95

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Dolnyśląsk , Bierutów

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia młody95

0

Reputacja

  1. młody95

    Witam

    Turbina jest ta sama ale grucha jest dosterowana trochę inaczej chyba ?
  2. młody95

    Witam

    Panowie zapomniałem o jednej chyba istotnej sprawie turbina jest wsadzona od Innego silnika o oznaczeniu AFN 110km i pompkę natomiast ja mam silnik AJM 115 km i pompowtryskiwicze może być tak , że geometria jest źle ustawiona ???
  3. młody95

    Witam

    Doskonale o tym wiem lecz chciałbym najpierw usunąć usterkę na którą nikt mi nie potrafi pomoc jak jadę do mechanika to rozkłada ręce jak jadę podpiąć pod kompa to gościu mi mówi , że to "auto zagadka". Postaram się jak najszybciej zrobić drugi raz log z grupy 11 i trzymam kciuki że mi w końcu ktoś pomoże ale z tego co widzę to tylko Ty @goldi się tym interesujesz za co wielkie dzięki
  4. młody95

    Witam

    Myślisz , że przez katalizator mogą się takie rzeczy dziać tzn powyżej 2 tys obrotów (poniżej 2 tyś jest dobrze ) jadąc stałą prędkością wywala tryb awaryjny błąd numer 17958
  5. młody95

    Witam

    Czyli jak jest 0,57 na n75 to nie mam się czym martwić? k**wa mać !!!! Wymieniłem gruche sterująca geometrią i dalej jest ten sam problem już po prostu ręce opadają ,byłem bliski zostawienie tego samochodu na poboczu i pójściu w drugą stronę . CO MOŻE BYĆ NIE TAK ???? k**wa mać !!!! Wymieniłem gruche sterująca geometrią i dalej jest ten sam problem już po prostu ręce opadają ,byłem bliski zostawienie tego samochodu na poboczu i pójściu w drugą stronę . CO MOŻE BYĆ NIE TAK ????
  6. młody95

    Witam

    1 odpad- wyczyszczone było po za tym nie było w ogóle oporów przed czyszczeniem 2 czujnik wymieniony 3 katalizator jest ale na pewno nie zatkany 4 zawór wymieniony wakuometr pożyczony jutro będzie badany (ale w każdym bądź razie wymieniony) 5 no i wydaje mi się , że to będzie strzał w dziesiątkę bo wcześniej w ogóle nie brałem tego pod uwagę , nawet jak czyściłem gemoetrie 6 odpada , suszara była składana na znaki Wiec zostaje moim zdaniem pompa vaku albo grucha jakie cisnienie powinien dawac N75 do gruszki sterujacej turbina? Panowie jakie ciśnienie powinno wychodzić z zawora n75 na gruszkę sterującą turbiną ? Panowie jakie ciśnienie powinno wychodzić z zawora n75 na gruszkę sterującą turbiną ? Panowie jakie ciśnienie powinno wychodzić z zawora n75 na gruszkę sterującą turbiną ?
  7. Jak najlepiej "wyjąć" ten katalizator ?
  8. młody95

    Witam

    Czyszczone na lustro papierem ale kierownica w ogóle nie była zapieczona chodziła tak że nawet oporu nie było czuć , zawór n75 wymieniony wężyki również
  9. młody95

    Witam

    Problem być może wyeliminowany chodź nie do końca jestem pewien , okaże sie przy dłuższej trasie przy stałej prędkości powyżej 2 tyś. A wracając do problemu wypsikalem pół butelki WD 40 na sztangę z gruchy która steruje zmienną geometrią, zrobiłem jakieś 20 km i nie było trybu awaryjnego jeśli się okaże , że to na 100% to , to wymieniam gruche na nówke i z głowy Aczkolwiek proszę o dalsze sugestie co może być nie tak bo jak na razie wyeliminowanie usterki stoi pod znakiem zapytania , a co do logów to reszta w porządku? czy nad czymś jeszcze trzeba się zastanowić? z góry dzięki za pomoc Jednak nic z tego , dalej przechodzi w tryb awaryjny aczkolwiek myślę że lepiej się zbiera na wolnych obrotach,ale może mi się tylko wydawać ... Jednak nic z tego , dalej przechodzi w tryb awaryjny aczkolwiek myślę że lepiej się zbiera na wolnych obrotach,ale może mi się tylko wydawać ...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...