młody95
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
9 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O młody95
Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Dolnyśląsk , Bierutów
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia młody95
0
Reputacja
-
Turbina jest ta sama ale grucha jest dosterowana trochę inaczej chyba ?
-
Panowie zapomniałem o jednej chyba istotnej sprawie turbina jest wsadzona od Innego silnika o oznaczeniu AFN 110km i pompkę natomiast ja mam silnik AJM 115 km i pompowtryskiwicze może być tak , że geometria jest źle ustawiona ???
-
Doskonale o tym wiem lecz chciałbym najpierw usunąć usterkę na którą nikt mi nie potrafi pomoc jak jadę do mechanika to rozkłada ręce jak jadę podpiąć pod kompa to gościu mi mówi , że to "auto zagadka". Postaram się jak najszybciej zrobić drugi raz log z grupy 11 i trzymam kciuki że mi w końcu ktoś pomoże ale z tego co widzę to tylko Ty @goldi się tym interesujesz za co wielkie dzięki
-
Myślisz , że przez katalizator mogą się takie rzeczy dziać tzn powyżej 2 tys obrotów (poniżej 2 tyś jest dobrze ) jadąc stałą prędkością wywala tryb awaryjny błąd numer 17958
-
Czyli jak jest 0,57 na n75 to nie mam się czym martwić? k**wa mać !!!! Wymieniłem gruche sterująca geometrią i dalej jest ten sam problem już po prostu ręce opadają ,byłem bliski zostawienie tego samochodu na poboczu i pójściu w drugą stronę . CO MOŻE BYĆ NIE TAK ???? k**wa mać !!!! Wymieniłem gruche sterująca geometrią i dalej jest ten sam problem już po prostu ręce opadają ,byłem bliski zostawienie tego samochodu na poboczu i pójściu w drugą stronę . CO MOŻE BYĆ NIE TAK ????
-
1 odpad- wyczyszczone było po za tym nie było w ogóle oporów przed czyszczeniem 2 czujnik wymieniony 3 katalizator jest ale na pewno nie zatkany 4 zawór wymieniony wakuometr pożyczony jutro będzie badany (ale w każdym bądź razie wymieniony) 5 no i wydaje mi się , że to będzie strzał w dziesiątkę bo wcześniej w ogóle nie brałem tego pod uwagę , nawet jak czyściłem gemoetrie 6 odpada , suszara była składana na znaki Wiec zostaje moim zdaniem pompa vaku albo grucha jakie cisnienie powinien dawac N75 do gruszki sterujacej turbina? Panowie jakie ciśnienie powinno wychodzić z zawora n75 na gruszkę sterującą turbiną ? Panowie jakie ciśnienie powinno wychodzić z zawora n75 na gruszkę sterującą turbiną ? Panowie jakie ciśnienie powinno wychodzić z zawora n75 na gruszkę sterującą turbiną ?
-
Jak najlepiej "wyjąć" ten katalizator ?
-
Czyszczone na lustro papierem ale kierownica w ogóle nie była zapieczona chodziła tak że nawet oporu nie było czuć , zawór n75 wymieniony wężyki również
-
Problem być może wyeliminowany chodź nie do końca jestem pewien , okaże sie przy dłuższej trasie przy stałej prędkości powyżej 2 tyś. A wracając do problemu wypsikalem pół butelki WD 40 na sztangę z gruchy która steruje zmienną geometrią, zrobiłem jakieś 20 km i nie było trybu awaryjnego jeśli się okaże , że to na 100% to , to wymieniam gruche na nówke i z głowy Aczkolwiek proszę o dalsze sugestie co może być nie tak bo jak na razie wyeliminowanie usterki stoi pod znakiem zapytania , a co do logów to reszta w porządku? czy nad czymś jeszcze trzeba się zastanowić? z góry dzięki za pomoc Jednak nic z tego , dalej przechodzi w tryb awaryjny aczkolwiek myślę że lepiej się zbiera na wolnych obrotach,ale może mi się tylko wydawać ... Jednak nic z tego , dalej przechodzi w tryb awaryjny aczkolwiek myślę że lepiej się zbiera na wolnych obrotach,ale może mi się tylko wydawać ...