Skocz do zawartości

Groszekgroszek2

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Groszekgroszek2

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Godzieszów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    ALZ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

320 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Groszekgroszek2

0

Reputacja

  1. Witam, po wymianie czujnika temperatury, jest znaczącą poprawa bo temperatura po nagrzaniu już nie schodzi w dół, ale jest inny problem teraz strasznie długo się nagrzewa, przykład: -5 na zewnątrz, po przejechaniu 15 km dopiero wskazówka wskoczyła na 90 stopni, panel klimatronica był ustawiony na 19 stopni po dwóch stronach, prędkość na nawiewu na 3 kreski bez trybu auto. Proszę o jakieś porady
  2. CZUJNIK TEMPERATURY SZARY 06A919501A ORYGINALNY Rzeszów - Świlcza - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz z Rzeszów - Świlcza - CZUJNIK TEMPERATURY SZARY 06A919501A ORYGINALNY, na Allegro.pl, za 137 zł w... Czy ten czujnik będzie ok?
  3. Dziś zrobiłem drugi test, zrobiłem ogólnie 40 km, chwili jak wskazówka temperatury zaczęła lecieć w dól, zatrzymałem się, sprawdziłem bloki pomiarowe i w silniku było 88 stopni, a w liczniku było 80 stopni. później wskazówka wróciła na swoje miejsce i tak to wyglądało: Silnik blok nr 1 : 95 stopni licznik blok nr 3 : 88 stopni dodam film który nagrałem dużo wcześniej, nagranie jest trochę nie stabilne ale widać jak zachowuje się wskazówka temperatury VID_20201023_213303(0).mp4
  4. Po sprawdzeniu czujnika G62 i G2 wygląda to następująco: 1.Na zimnym silniku przy temperaturze powietrza 10.5 stopni Celsjusza silnik blok nr 1 : 13.5 stopnia licznik blok nr 3 : 8 stopni 2. przy temperaturze silnika 55 stopni Celsjusza według wskazań licznika : silnik blok nr 1 : 58.5 stopni licznik blok nr 3 : 52 stopni 3. przy temperaturze silnika 90 stopni Celsjusza według wskazań licznika : silnik blok nr 1 : 86 stopni licznik blok nr 3 : 80 stopni
  5. jak znajdę chwile sprawdzę i wrzucę na forum
  6. Ok, jeden jest w liczniku blok nr 3? A drugi jest w silniku blok nr 7?
  7. Witam wszystkich, w ostatni czasie mam problem z temperatura silnika, mianowicie taki że gdy się na grzeje do odpowiedniej temperatury (90stopni według licznika) to po krótkim czasie spadnie do 80 stopni, i po chwili wraca na swoje miejsce czyli do 90 stopni, wymieniłem już 3 termostaty, w tym modelu jest termostat w obudowie, ostani jest firmy behr, robiłem test wskaźników vag. Com i nie widzę problemu, jeśli chodzi o błędy to w silniku jest błąd zbyt bogata mieszanka ale to podejrzewam jest od instalacji LPG, Dzieje się to tylko w tedy gdy auto ostygnie, proszę o jakieś porady, dodam że jeżdżę na automatycznej klimatyzacji, nie wiem czy ma to jakieś wpływ. Pacjent to audi a4 b6 avant 2002rok 1.6 ALZ +LPG
  8. Po wymianie przegubu wewnętrzngo od strony pasażera jest wszystko ok
  9. Jak było by bicie tarcz to miał bym to podczas hamowania... A u mnie akurat to jest ok, ale sprawdzić można, dam znać jakie wyszly wyniki
  10. Witam wszystkich, jestem posiadaczem Audi A4 B6 1.6 ALZ 2002 r. Ostatnio zauważyłem że podczas przyspieszania od 100 km/h w górę trzęsie całym samochodem, drążkiem lewarka skrzyni biegów, kierownicą... Gdy odpuszczę pedał gazu i wciąż jest na 5 biegu to ustaje, gdy wcisnę s powrotem pedał gaz do oporu zaczyna drgać... Tarcze i klocki mają pól roku , opony wyważałem już dwa razy, proszę o jakieś porady co można sprawdzić , z góry dziękuje.
  11. Witam, mam problem z elektrycznymi szybami z przodu, od kierowcy szyba pasażera się otwiera, od strony pasażera szyba pasażera nie otwiera się, od kierowcy szyba kierowcy również się nie otwiera, Z kluczyka otwiera się tylko klapa bagażnika, szyby z kluczyka również nie działają przejrzałem silniki elektryczne, przewody i tam jest ok, czy w module komfortu można jeszcze sprawdzić ??? Pacjent to Audi A4 B6 2002r. 1.6 benzyna-lpg??
  12. Szczerze mówiąc to nie wiem, faktycznie przepływomierz pokazuje za dużo przy 5000... co robic??
  13. Proszę o sprawdzenie tych logów, z góry dziękuje http://vaglog.pl/log_240657.html
  14. Witam Wszystkich, Moje Audi a4 b5 1.8t AEB+LPG wkurza mnie juz nie miłosiernie... od jakiegos miesiaca, gdy silnik jest zimny cieżko pali... czasem zapali dopiero za drugim razem, gdy juz odpali szarpie strasznie aż do momentu gdy nie przęłączy sie na gaz, wtedy nic sie nie dzieje. wymienione zostało : Pompa paliwa, Filtr paliwa, filtr powietrza, Cewki wszystkie 4 NGK, Swiece Platynowe, Jeśli Chodzi o Błędy w kompie sa ta: Za uboga mieszanka, za bogata czasem pokaze sie błąd 16487 Przepływomierz - wysokie napięcie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY Zrobiłem Logi dynamiczne na zimnym silniku, na paliwie oto i one: http://vaglog.pl/log_240656.html pierwszy na zimnym silniku http://vaglog.pl/log_240657.html drugie podejscie na gazie na samym zapłonie przepływomierz powietrza pokazuje 27.78 g/s czy to normalne? z góry dziekuje i prosze o pomoc...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...