
mk_c
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
11 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O mk_c

Informacje
-
Imię
Maciej
-
Miasto
Kraków
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
272 wyświetleń profilu
-
Jak sprawdzić sam N75 czy prawidłowo działa bez robienia logów?
-
Po odłączeniu wężyka od sterowania N75 czuć jak auto rwie do przodu a turbo dmucha na maksa. Test był robiony na krótko i niestety nie mam logów.
-
Przepływka wymieniona na nową Bosch. Czy problem nie jest gdzieś w ładowaniu. "Load" nie powinien wynosić ok 150%?
-
Witam, Bardzo proszę o analizę logów. Walczę z błędem: 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded Pacjent: Audi A4B6 1.8T BFB 2002r po mapie na 180km 002 + 033 https://log.malonetuning.com/chart/259275?fbclid=IwAR18hJkCvgiYWECXi880IqG8814RA27IBeXmB4lf2EchI5veC_eyp51CGwE#H8KLCAB%2BLxFdAgNtwo1BCsODMAwEw7%2FCosKzDHXCm8OfGB%2FDlEbCuMKGw4QKwrISw5LCvsK%2BcQzCpcKHHnfChmFDAMOlWTZ2IxlVNkDCj8K3wojDv8OwwrXDocKHw4zDt1zDmCXClXXCqcKAwpcOJ8ORw7zDpmMiJC7CrGQMw53ClMKNw5XCnMKJw5sdw63CuRXCvcKhcXTCry8Cw43DqWlncsK8w73CiMOgccKICMO%2BVMK0wprDlGXDisOWwowfYsO8ABBDSELCvwAAAA%3D%3D 003 + 020 https://log.malonetuning.com/chart/259276?fbclid=IwAR31NEqdqXG19QkyhfgMDxbfBH92e5XnhvKFO9ANpQWXfuSO47zN0GkHxEU#H8KLCADDjS8RXQIDTcKLQQ7DgjAMBMO%2Fw6LCsy3CtVDDuEzClEPCoFbCsFTDosOKcVHDocO1wpBWQj3DrsOMTghww5fDp00KUzZdw6YKw5hFbHBSwpMPw78mQsOmw4LClsKcYTfDpcOFw6bDpEorwqVVWsKxN2kcw6nDvUdgwpIfwr4lwpXDvSDDggnDjzjDoAXCrxHCocOfDmlxwq3DsyTDnnw%2Fw4TDuAV1w6fDokLClwAAAA%3D%3D 115 + 118 https://log.malonetuning.com/chart/259274?fbclid=IwAR30X9yyUEJo5r41BpS3hvpSk3yr6KdWHgKLhtsb4P5i9-q7oIdZDWHND1o#H8KLCAANLxFdAgNNwoxBCsODMAwEw7%2FCosKzBAlNXxN8cGvDoQhSO8OIcknDu8O6w4QOwpQed2d2w6cZwp7DucO1wpDDhBQ1w5fCrQAODlvCuWbClS%2FCnxEhcmLDtcOGcMKRw7RmNcKyTDvDuV3DmsOiw5osEsKYwoI3X8OYWnlDw5PDisKNw7gQw6jDs8KTQSUuw5bDj07Dsw%2FDjAPDnnFyCGPCh8K%2BWi7DmyrDvWzCnMKcOwAxTyfCjsKtAAAA Turbo nie osiąga ciśnienia zadanego. Gdzie tkwi problem? Z góry dziękuję.
-
Proszę o analizę logów: 002 + 033 https://log.malonetuning.com/chart/259275?fbclid=IwAR18hJkCvgiYWECXi880IqG8814RA27IBeXmB4lf2EchI5veC_eyp51CGwE#H8KLCAB%2BLxFdAgNtwo1BCsODMAwEw7%2FCosKzDHXCm8OfGB%2FDlEbCuMKGw4QKwrISw5LCvsK%2BcQzCpcKHHnfChmFDAMOlWTZ2IxlVNkDCj8K3wojDv8OwwrXDocKHw4zDt1zDmCXClXXCqcKAwpcOJ8ORw7zDpmMiJC7CrGQMw53ClMKNw5XCnMKJw5sdw63CuRXCvcKhcXTCry8Cw43DqWlncsK8w73CiMOgccKICMO%2BVMK0wprDlGXDisOWwowfYsO8ABBDSELCvwAAAA%3D%3D 003 + 020 https://log.malonetuning.com/chart/259276?fbclid=IwAR31NEqdqXG19QkyhfgMDxbfBH92e5XnhvKFO9ANpQWXfuSO47zN0GkHxEU#H8KLCADDjS8RXQIDTcKLQQ7DgjAMBMO%2Fw6LCsy3CtVDDuEzClEPCoFbCsFTDosOKcVHDocO1wpBWQj3DrsOMTghww5fDp00KUzZdw6YKw5hFbHBSwpMPw78mQsOmw4LClsKcYTfDpcOFw6bDpEorwqVVWsKxN2kcw6nDvUdgwpIfwr4lwpXDvSDDggnDjzjDoAXCrxHCocOfDmlxwq3DsyTDnnw%2Fw4TDuAV1w6fDokLClwAAAA%3D%3D 115 + 118 https://log.malonetuning.com/chart/259274?fbclid=IwAR30X9yyUEJo5r41BpS3hvpSk3yr6KdWHgKLhtsb4P5i9-q7oIdZDWHND1o#H8KLCAANLxFdAgNNwoxBCsODMAwEw7%2FCosKzBAlNXxN8cGvDoQhSO8OIcknDu8O6w4QOwpQed2d2w6cZwp7DucO1wpDDhBQ1w5fCrQAODlvCuWbClS%2FCnxEhcmLDtcOGcMKRw7RmNcKyTDvDuV3DmsOiw5osEsKYwoI3X8OYWnlDw5PDisKNw7gQw6jDs8KTQSUuw5bDj07Dsw%2FDjAPDnnFyCGPCh8K%2BWi7DmyrDvWzCnMKcOwAxTyfCjsKtAAAA
-
Podpowiesz, z których grup mam zrobić logi? Dziękuję
-
Dzień dobry, Proszę o pomoc. Audi A4B6 1.8T BFB 2002r. Walczę już od dłuższego czasu z błedem: 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded Auto po programie na 180km. Wymieniony n75, DV i przepływomierz ponieważ już był zanieczyszczony. Auto pompuje ok 0,6 bara. Zapotrzebowanie po programie to 0,9-1,0 bara. Po odłączeniu wężyka od N75 turbo pompuje 1,5 bara także luźną klapkę i problemy z wg wykluczam. Czy problem może być w tym, że nowy n75 jest uszkodzony?? A może jest źle podłączony? Będę wdzięczny za wszelką pomoc ponieważ nie mam już sił. Z góry dziękuję.
-
Witam wszystkich, Od 3 dni mam problem w postaci dziwnych odgłosów dobiegających z prawego tylnego koła (metaliczne stukanie). Objaw pojawia się po nocy podczas ruszania i przede wszystkim przyśpieszania. Po przejechaniu ok 1km wszystko przechodzi i auto jeździ normalnie. Nie mam pojęcia co to może być. Będę wdzięczny za sugestie. Pozdrawiam.
-
Witam, Przepraszam, że tak późno odpisuję ale może się to komuś przydać. Po zdjęciu miski olejowej okazało się że smok była całkowicie zapchany. Czyszczenie oraz wymiana oleju pomogły. Zgrzytanie łańcuszka podczas zapalania silnika po nocy ustało, kontrolka od ciśnienia oleju też się nie zapala. Dziękuję wszystkim za pomoc Pozdrawiam
-
Dzięki za podpowiedź, zdejmę miskę i zobaczę co jest grane
-
Witam wszystkich, Od kilku dni zaobserwowałem w mojej audi dziwny dźwięk dochodzący z silnika. "zgrzytanie" słychać tylko chwilami w momencie kiedy zapala się lampka od ciśnienia oleju, Nie ma reguły kiedy się zapali ale zazwyczaj jest to po kilkudziesięciu kilometrach. Dodam że lampka jak już się zapali to nie mruga cały czas. Mrugnie kilka razy (w tym czasie są zaobserwowane odgłosy) potem zgaśnie na kilka minut i spokój a nastęopnie dalej to samo. Ciśnienie było sprawdzane i wynosiło ok 2 barów na wolnych obrotach. Czujnik ciśnienia wymieniony. Poniżej link znaleziony na forum z odgłosem odpowiadającemu mojemu: od 0:17 Odgłos trwa jakąś sekundę - dwie. Bardzo proszę o pomoc bo te dźwięki mnie niepokoją Pozdrawiam