-
Postów
13 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O bieznik95

Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Koszalin
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1995
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
7787 wyświetleń profilu
-
Jaki kąt i dawka przy wtryskach 0.216 w silniku 1z.
bieznik95 odpowiedział(a) na bieznik95 temat w Audi A4 B5
od momentu zmiany nie tankowałem jeszcze auta, ale sugerując się wskaźnikiem na liczniku i trasą ok 100 km to od kreski do kreski wolniej jakby opadała. Może to tylko wrażenie, ale nie jestem w stanie powiedzieć. -
Jaki kąt i dawka przy wtryskach 0.216 w silniku 1z.
bieznik95 odpowiedział(a) na bieznik95 temat w Audi A4 B5
Sam mocy też jestem ciekaw, ale muszę jeszcze się wstrzymać. Dzięki za pomoc! lukasz51237 Kupiłem od znajomego, który swoją A4 sprzedał bo typek wpakował mu się w bagażnik. -
Jaki kąt i dawka przy wtryskach 0.216 w silniku 1z.
bieznik95 odpowiedział(a) na bieznik95 temat w Audi A4 B5
Jak najbardziej na plus. Na forum chłopaki polecają Leo ze Szczecina, więc raczej do niego się udam. 216 chodliwy towar, więc o sprzedaż bym się nie martwił -
Jaki kąt i dawka przy wtryskach 0.216 w silniku 1z.
bieznik95 odpowiedział(a) na bieznik95 temat w Audi A4 B5
Odczucia? 4 osoby w aucie+ bagaż, 225/45 R17 koło i wyprzedzanie to już nie udręka Teraz tylko pozostało mi czyszczenie EGR i kolektora, czyszczenie turbiny i pojadę do tunera po wirusa. -
Witam. Kilka dni temu założyłem wtryski 216 do niuni z silnikiem 1z 90km. Orientuje się ktoś jak najbardziej optymalnie ustawić kąt i dawkę? Aktualnie po podłączeniu VCDS pokazał mi dawkę 4.2 a kąt w przedziale 44-46 oczywiście na silniku rozgrzanym do 90 stopni. I moje pytanie czy wprowadzać jakieś korekty czy zostawić tak jak jest. Z góry dzięki za pomoc
-
Dzięki za info lukasz51237.
-
Raczej będę szukał całych wtrysków.
-
Witam. Zmieniał może ktoś panel z przyciskami wklęsłymi (chyba do 1995 r. ) na nowszy z przyciskami wypukłymi (rozmowa o panelu z przedlifta oczywiście). Szukałem i szukałem, ale znalazłem tylko jak chłopaki przerabiają z przedlifta na polifty. Druga sprawa jest tego typu, że po podłączeniu gutmanna wyskoczyły mi takie błędy: Kody usterek: 1274 podwyższanie obrotów biegu jałowego - niesprawy: siłownik klapy spiętrzającej Kody usterek: 1297 czujnik temperatury powietrza nawiewu - wnęka na nogi -G192 Kody usterek: 1296 czujnik temperatury powietrza nawiewu - środek G191 Kody usterek: 1206 sygnał czasu postoju. Czy te błędy mogą być związane z tym, że jest założony niewłaściwy panel klimatronika?
-
Wielkie dzięki za pomoc. Tak też myślałem, że 216+soft wystarczą, ale wolałem się upewnić.
-
Witam. Doradziłby mi ktoś jaką opcję wybrać: wtryski 216+soft czy wtryski 230+soft. Mam oryginalnego 1z i jednak z biegiem czasu troszkę mało mocy.. Żadnej innej zmiany w osprzęcie nie będę robił.
-
karaluch8 masz rację. Znajduję się tam tzw. dławik. Koszt nowego ok. 15 złotych. Znajduję się na rurce z przyłączem wysokiego ciśnienia pod filtrem kabinowym. Do ewentualnego demontażu potrzebowałbyś imbusa nr 8 i klucza płaskiego 22 i 24.
-
Audi A4 B5 1Z 1995r. Witam. Problem polega na tym, że na postoju na wolnych obrotach wszystko działa idealnie. Problem pojawia się podczas dodawaniu gazu z tym, że jak się dodaje gazu powoli to nic nie rozłącza. Rozłącza tylko przy takim ostrzejszym dodaniu gazu. Dodam, że klima została dziś nabita, dławik koło filtra kabinowego wymieniony. Podczas jazdy jadąc ze stałą prędkością klima działa, rozłączy ją na ok. 10 sekund i działa dalej. Wentylator działa bezproblemowo a ciśnienie na zegarach na zaworze HP od 9 do 14. Na vagu brak błędów. Ktoś ma może jakieś pomysły?
-
Witam wszystkich. A więc do sedna. Kupiłem niedawno wymarzoną A4 i od samego początku borykam się z problemem klimatyzacji. Po podpięciu pod komputer wyskoczyły mi owe błędy: -01274 Nastawnik klapy spiętrzającej - V71, Motor klapy nawiewy powietrza - V71, -00792 Włącznik ciśnienia w klimatyzacji - F129, Przełącznik ciśnienia klimatyzatora - F29, -01297 Czujnik temperatury w kanale powietrza. podłoga - G192, -01206 1206 Sygnał opóźnienia wyłączenia zapłonu, -01582 Signal for Coolant Temperature, -01272 Nastawnik klapy centralnej - V70, Motor klapy głównej powietrza - V70, -00600 Potencjometr w V68 - G92, Czujnik pozycji regulatora temperatury klapy motoru - G92, -00625 Sygnał prędkości własnej, Sygnał prędkości pojazdu, -00603 Silnik klapy nawiewu / odmrażania - V85, Klapa motoru nożno - ściennego odmrażacza - V85, -00792 Włącznik ciśnienia w klimatyzacji - F129, Przełącznik ciśnienia klimatyzatora - F29, Sprawdzałem to programem VCDS-Lite i zgłupiałem widząc tę ilość błędów. Może ktoś miał podobny problem? Sprzedający powiedział mi, że ktoś mu stwierdził, że padł jakiś czujnik z prawej strony pod schowkiem w kabinie. Czy przez ten czujnik mógł spowodować taką ilość błędów? Z góry wielkie dzięki za jakąkolwiek pomoc. Pozdrawiam.