Skocz do zawartości

mlody997

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mlody997

Informacje

  • Imię
    kamil
  • Miasto
    zielona góra

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

274 wyświetleń profilu

Osiągnięcia mlody997

0

Reputacja

  1. Witam Wczoraj udało się ustalić że sprzęgło zostało zerwane. Dzisiaj nastąpiła wymiana po złożeniu do kupy pojechałem nabić czynnik. Po nabiciu czynnika i włączeniu klimy w aucie momentalnie czynnik wystrzelił najprawdopodobnie z zaworu bezpieczeństwa. Co może być jeszcze nie tak? Nabito 500gr i 20ml oleju . Ale dla bezpieczeństwa ściągnęliśmy co pozostało (okolo300gr) Po przyjechaniu do domu zauważyłem że econ można wyłączyć czyli teoretycznie czynnika coś na dnie zostało. Podłączyłem kompa sprawdziłem grupy włączyłem klimę i działa więc co w tym wszystkim jest grane? Czy może ilość czynnika nabitego była za duża? Ponizej załączam loga do analizy na górze na wyłączonym na dole na włączonym silniku http:// http://vaglog.com/log-001_002_010_4u6R8O.html Pozdrawiam Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  2. Dysza z tego co zostałem poinformowany była czysta układ był wolny od opiłków. Sprzęgiełko sprawdzę po weekendzie bo brakło czasu . Wałek z kołem pasowym bd stawiał jakiś opór przy przekręcaniu ? Na kanale zdiagnozuje bez problemu sprzęgło i wyjmę zawór czy bez ściągania przodu się nie obejdzie ? Pozdrawiam Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  3. Błędy sprawdzałem występuje jedynie błąd silniczka klapy recylkulacji ale o tym wiem bo mam odłączony silniczek bo potencjometr padł poza tym żadnych błędów Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  4. Witam! Znalazłem dziś chwilę i wykonałem logi na na włączonym silniku i wyłączonym poniżej log na wyłączonym log na właczonym Proszę o dalsze sugestie pozdrawiam
  5. Rocznik 2002, model bodajże z 2003 Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  6. Wiesz generalnie przegląd lampa UV był przeprowadzany ale z wierzchu nic nie wykazało . Dopiero po ściągnięciu pasa przedniego nieszczelność ukazała się między dwoma chłodnicami . Generalnie gość cały czas robił mi auta i zawsze było wszystko jak należy. Kiedyś robił w serwisie ASO VW i zaufanie bylo, no ale ta klimatyzacja... Niestety kara musi być . Co mogę to po sprawdzam a potem bd myślał dalej Pozdrawiam Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  7. Witam! Jestem posiadaczem Audi a4 b6 1.9tdi avf Mam kilka pytań: Około 2 tygodnie temu zauważyłem że moja klimatyzacja nie chłodzi udałem się więc do warsztatu w celu uzupełnienia czynnika. Ku mojemu zdziwieniu w układzie nie było czynnika. Czynnik został nabity a gościu zalecił przyjechać za kilka dni żeby sprawdzić ile ubyło . Niestety w tym czasie klima w ogóle nie dzialała, po kilku dniach udałem się do warsztatu diagnoza wykazała że jest wyciek i zapadła decyzja o dokładnym sprawdzeniu po czym został wykryty przeciek na skraplaczu oraz którymś wężu . Po naprawie układ był szczelny gościu mówił że wszystko hula. Po odebraniu samochodu i okazało się że kompresor i wiatrak stoi . Na drugi dzień udałem się z reklamacja ciśnienia oraz szczelność ok . Po całym dniu grzebaniu wykryli rzekomy brak napięcia na kablu do wtyczki kompresora oraz brak błędów . Awaria nie została usunięta a ja wkurzony zabrałem samochód bo moje nerwy już puszczały. Sprawdziliśmy z kumplem wtyczkę przy kompresorze i ku naszemu zdziwieniu prąd dochodził miernik wykazał około 7.5-8v przy włączonym silniku i climatroniku na auto. Niestety kompresor nadal nie odpalał . Sprawdziliśmy wentylator klimatyzacji podłączając go na krótko do akumulatora i ku naszemu zdziwieniu nawet się nie zakręcił - wniosek popsuty wentylator i tu pytanie: Czy uszkodzony wentylator może uniemożliwiać załączenie kompresora klimatyzacji? Wg mechanika komputer podobno żadnych błędów nie wykazywał - w co wątpię :/ Ale bd mógł to sprawdzić koło weekendu. Dodam że W tamtym roku odpadło mi sprzegielko od kompresora, ale kompresor został naprawiony i sprawdzony pod kątem sprawności , układ czysty - brak opiłków na dławiku. Wszystko pięknie chodziło do wiosny.... Proszę o jakieś sugestie nasuwające dalszy tok postępowanie Pozdrawiam i sorry za wywód ale staram się zamieścić wszystkie ważne informacje Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...