Skocz do zawartości

B_udyn

Pasjonat
  • Postów

    61
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O B_udyn

Informacje

  • Imię
    Jacek
  • Miasto
    Szczecin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

687 wyświetleń profilu

Osiągnięcia B_udyn

0

Reputacja

  1. Witam, koledzy i koleżanki mam takie pytanie czy uszkodzone oringi na pompkach mogą być przyczyną znikającego oleju.
  2. To samo mowil moj kumpel ze nie wolno tam nic ruszac z korekt wyglada na to ze 3 na 4 weszly ok a ta na 1 cylindrze cos sie nie udala ? trzeba bedzie to piprawic po swojemu hehe
  3. Hmm coś nie kojarzę żeby było to robione a byłem przy tej operacji bo z kumplem mechanikiem to skladalem ... wyyglada na to ze bedzie trzeba tam ponownie zajrzeć... Dzieki za naprowadzenie i potwierdzenie podejrzeń ?
  4. Gniazda były juz troche wytluczone wiec ogolnie mialo sie o co przecic przy montażu. A właśnie u mnie widac ze ta korekta jakoś tam się zmienia ale bez zajrzenia w pompke sie chyba nie obejdzie.
  5. Cieszy mnie ta wiadomość bo nie byłem do końca przekonamy a wychodzi na to ze nie ma się co martwić?
  6. Jak sie okazało mechanik zalal olej valvolin all climate 5w40 naszczescie olej z normą 50.501. Ale olej ktory polecales kamilu czeka na zalanie przy nastepnej wymianie ?
  7. Witam, Mam do Was takie pytanie po zrobieniu głowicy i wymianie uszczelnień na pompkach, na 1 cylindrze korekta miesci sie w granicach normy ale jest to juz około +2.7 czasem pokazuje 2.99( przed robieniem UPG wynik byl duzo lepszy ) reszta wydaje sie być ok. Z czasem pracy silnika lub dodania gazu i trzymania okolo 1400 obrotów korekta spada do około+ 1.7 i mniej. Czy moze być to oznaka konczacego sie pompowtryskiwacza czy moze jest to znak ze przy montażu mogła uszkodzic sie któraś uszczelka na pompce. Dodam że po nocce przy odpalaniu puszcza bąka niebieskiego i troche telepie silnikiem wszystko trwa okolo 10s i pracuje normalnie. Może prosze o wróżenie z fusów ale mozliwe ze ktoś spodkal sie z podobna sytuacja.
  8. Witam, Panowie mam pytanie kupilem olej na alledrogo i koles przyslal nie ten co byl na aukcji. Zamawialem valvoline 5w30 xl-III C3 z norma vw 50400/50700 i taki mam obecnie wlany. A wyslal mi valvoline 5w30 acea a3/b4 z nirma vw 50200/50500. Czy moge zmienic na ten olej czy sie raczej nie nadaje do mojego silnika dodam ze sielnik 1.9 tdi avf. Pozdrawiam.
  9. Dzięki ale już udało mi się go dostać ?. Temat do zamkniecia.
  10. Witam, Koledzy ratujcie ma ktoś z Was na zbyciu przycisk do radia zaznaczony na zdjeciu w obojetnie jakim stanie mój się rozsypał podczas próby regeneracji.
  11. A to jeszcze dodam ze czujnik sprawdzalem na rozgrzanym aucie po przejechaniu okolo 7km. a z tego co kolega pisze powinno sie go sprawdzac po dluzszym postóju wiec wynik moze być przekłamany.
  12. Ok dzięki tak właśnie podejrzewałem że wartość na minusie nie wróży nic dobrego ?
  13. Witam Kolegów, Mam do was takie pytanie w blokach pomiarowych silnika w grupie 7 blok 1 pokazuje temperature paliwa -16; -17 stopni czy tak powinno byc ... ? Dodam że nie ma zadnego błędu w Vagu dotyczacego czujnika.
  14. Witam Kolegów, Mam do Was pytanie odnośnie sprężarki klimy a mianowicie moja to 6SEU14C o numerze GE447220-9530 która się zatarla. Facet od klimatyzacji mówi że można założyć używek ale ważne żeby miała identyczny numer 447220-9530 bo 6seu14c to model i o innym numerze może nie pasować. Pytam bo na allegro jest sporo sprężarek 6SEU14C ale zadnej o numerze 447220-9530. Czy faktycznie ten numer jest tak istotny ? Czy wystarczy dobrac sprezarke 6seu14c o odpowiedniej średnicy koła i powinna pasować?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...