Skocz do zawartości

byyq

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O byyq

Informacje

  • Imię
    Filip
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    3.0 V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

434 wyświetleń profilu
  1. Dzięki za odp. Mechanik uczciwie powiedział, dlatego szukam tutaj. Pzdr
  2. Witam, mechanik na razie na „słuch” stwierdził lokalizacje stuków z silnika z okolic głowicy. Stuki słuchać mocno przy zwiekszeniu obrotów >1,5k.W silniku nie ma opiłków. Z zebranych opinii mechaników na temat prawdopodobnej naprawy to ciężki temat. Niestety żaden mechanik z którym rozmawiałem nie chce się podjąć tematu naprawy. 1.Czy możecie polecić kogoś kto może pomóc w okolicach Łodzi (ew.gdzies dalej)? 2. Czy ktoś przechodził podobny temat ? Duży silnik v6 z podobna diagnoza i może pomoc?
  3. Cześć. Chyba zakończyłem półtoraroczny bój z tematem Przyczyna to ... uszkodzony zbiorniczek od oleju układu wspomagania. Nie pompa, nie maglownica! Z jednej strony ciesze się, że problem udało się rozwiązać, a z drugiej kolejny raz potwierdza się niestety jakość polskich warsztatów i mechaników Wnioski: Gdybym nie drążył sam, nie czytał, i nie pytał to teraz skończyło by się na ponownej wymianie pompy, i maglownicy (koszt ok 2 tys !!!) prawdopodobnie bez efektu!!! A i tak koszt 2 pomp i robocizny to 1000 zł w plecy + zmarnowany czas i nerwy. ostatecznie skorzystałem z warsztatu (ul. Wodna 4/6, Łódź) który zajmuje się regeneracją układów kierowniczych bez pośrednictwa mechaników. Po usłyszeniu pracy wspomagania i pokręceniu kierownicą od razu stwierdził, że to będzie jakaś "pierdoła", a nie pompa, czy maglownica - polecam!!! Mam nadzieje, że zamykam temat. Dzięki wszystkim za rady (nie dajcie się naciągać;) ) Pzdr.
  4. Jestem po wymianie pompy ( "Ja w końcu kupiłem regenerowaną pompę ZF od sprzedawcy z Allegro"). Niestety! "Nowa" pompa tez mocno buczy. Dzwoniłem do sprzedawcy i wskazał na: - możliwość odczepienie się sitka w zbiorniczku (objawy pienienie się płynu i mocny wir w zbiorniczku) - konieczność wymiany/regeneracji maglownicy (odpadł teflon i zapycha/zapowietrza układ) - problem z przewodem Jeśli ktoś miał podobne przejścia (najlepiej rozwiązane) dajcie znać, bo koszty i uciążliwość problemu rośną pzdr.
  5. http://allegro.pl/pompa-wspomagania-audi-a4-a6-vw-passat-b5-b6-zf-i5655798128.html
  6. Dzięki Panowie za info. Ja w końcu kupiłem regenerowaną pompę ZF od sprzedawcy z Allegro. Gwarancje 24 miesiące. Będę montował po 5 czerwca. Zobaczymy jak się sprawdzi. pzdr.
  7. Cześć, Mam problem ze znalezieniem pompy wspomagania do A4 B6, silnik 3.0 ASN (quattro). Objawy: pompa buczy/wyje teraz już nawet nie tylko przy skręcaniu kół. Niestety raz pokusiłem się na używaną na oryginalną, używaną pompę na Allegro, po kilki tygodniach również ta padła. Byłem w zakładzie gdzie regenerują pompy- diagnoza: nie nadaje sie do regeneracji. Po przerobieniu wielu wątków w necie mam kilka opcji: 1. Kupić w ASO nową za 2200 zł - tego bym chciał uniknąć. 2. Kupić jeśli będzie gdzieś dostępna pompę Boscha - niestety koszt to 1300 zł :/ - tez dużo. 3. Kupić używkę - niestety mam złe doświadczenia, niby są sprzedawcy, którzy dają 14 dni gw. rozruchowej, ale są minusy takiego rozwiązania. Mianowicie: pompa może również się zepsuć (tak jak ostatnio miałem po 1,5 miesiąca); koszt wymiany pompy za każdym razem to 150 zł. Więc 250- 300 zł za używkę + 150 za wymianę średnio mi się usmiecha nawet jeśli będę mógł oddac pompę. 4. Słyszałem o regenerowanych pompach, ale tez nigdzie nie mogę znaleźć, ZF, TRW - wszędzie niedostępne :/ 5. Zamienniki - nic dobrego o nich nie słyszałem, poza tym też nie mogę już znaleźć 6. i ostatnia najbardziej mnie interesująca, ale brakuje mi wiedzy. MOŻE KTOŚ DORADZI - podobno jest możliwość zamontowania podobnej POMPY od silnika 2,5 TDI- tylko trzeba obrócić króciec od pompy. Pytania: Czy to prawda ? Czy ktoś tak z Was robił? Jaka dokładnie to pompa (są 3 wersje 2,5 TDI)? Czy musi mieć tyle samo "barów" ? Temat tej pompy to jak szukanie świętego graala - HELP !!!!!! dzięki.
  8. Dzięki za rady i opinie. Zdecydowałem się na: KME Nevo Pro + wtryski barracuda + reduktor KME Gold 8 fi ( wlew tam gdzie paliwo, butla 60l). Odebrałem i po jeżdzie testowej jest ok. Montaż w Łodzi. Gdyby ktoś chciał montować- dam namiary jak wszystko będzie ok nadal. Pozdrawiam.
  9. WItam, Od 2 tygodni jestem posiadaczem mojego pierwszego Audi A4 B6 3.0 V6 220 KM i przymierzam się do założenia instalacji LPG zanim budżet pochłonie tankowanie Pb Propozycja serwisu gdzie będę zakładał prawdopodobnie: KME NEVO Reduktor KME Tur 8 fi do 250 KM Wtryskiwacze Barracuda albo Hany Gold Koszt 2900 zl Nie miałem nigdy tak mocnego silnika, nie jeździłem też na LPG, więc pytania powstały na podstawie czytania forów i opinii znajomych. 1. Czy ktos miał do czynienia z takim zestawieniem. Widziałem, takie na allegro co może sugerować najnizszy koszt dla montera, a z drugiej strony może sprawdzone rozwiązanie. 2. Czy odradzacie któryś z poszczególnych elementów? 3. Zdania co do reduktora są podzielone. Czy wystarczy jeden? Mechanik mówi mi o jakimś KME Tur do 250 KM, chociaż takiego nigdzie nie znalazłem. Kolejna sprawa reduktora: z jakim zapasem dać reduktor do 250 KM wystarczy( Inny mechanik z kolei proponuje założyc do 300 KM) Podobno gdy da się za mocny to też niedobrze. 4. Mechanik stawiał raczej na wtryski Barracuda, choć zastanawiam się, czy Hany to nie najlepsze i sprawdzone rozwiązanie. 5. Czy o cos jeszcze powinienem dopytać montera? Dzięki za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...