kuba_85
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O kuba_85
Informacje
-
Imię
Kuba
-
Miasto
slask
Auto
-
Model
A5
-
Nadwozie
Liftback
-
Rok produkcji
2010
-
Silnik
2.0 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia kuba_85
0
Reputacja
-
Panowie, czy do 2.0 tdi (a5 2010) rok - podwójny wydech z lewej pasują końcówki jedynie dedykowane do audi czy ogólnie wszystkie z grupy VW oczywiście oem ? http://allegro.pl/oe-vag-koncowki-wydechu-60mm-1-2-1-4-tsi-2-0tdi-i6702035630.html podejdą ?
-
Panowie, czy do 2.0 tdi (a5 2010) rok - podwójny wydech z lewej pasują końcówki jedynie dedykowane do audi czy ogólnie wszystkie z grupy VW oczywiście oem ? http://allegro.pl/oe-vag-koncowki-wydechu-60mm-1-2-1-4-tsi-2-0tdi-i6702035630.html podejdą ?
-
Witam, przytrafila mi sie pierwsza usterka, awaria i chcialbym zasiegnac Waszej rady, moze kogos spotkala taka sytuacja. Otoz problem dotyczy nierownej pracy silnika na niskich obrotach. Bez znaczenia czy silnik jest zimny, cieply objawy wygladaja mniej wiecej tak: . Tak wiem, to inny silnik ale u mnie wyglada to niemalze identycznie. Podskakujaca wskzowka obrotomierza, slyszalne "przegazowania" oraz drgania karoserii odczuwalne dosyc silnie wewnatrz. Dodatkowo u mnie nie zaplila sie zadna kontrolka na desce rozdzielczej. Zaden "check engine", nic. Gdy rusze samochodem, silnik wejdzie na wyzsze obroty to problem ustaje, obroty ida i w gore i w dol rownomiernie, nie czuc spadku mocy. Start stop dziala poprawnie. problem dotyczy jedynie pracy na niskich obrotach. Samochod oddalem do znajomego mechanika, ktory na codzien pracuje w ASO Skody, Seata z nadzieja ze rozwiaze problem. Podpial komputer, ten pokazal ze jest cos nie halo z cisnieniem paliwa. Wymienil cala listwe wtryskowa na nowa z takiego samego sliniku, wymienil filtr paliwa na nowy, wymienil zawory przy cisnienia paliwa przy listwie i nadal problem nie ustal. Zatem moze macie jakies pomysly, moze ktos zetknal sie z czyms podobnym ? czego szukac? bede wdzieczny za pomoc