Skocz do zawartości

Hugo_RH

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Hugo_RH

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Hersztek

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Hugo_RH

0

Reputacja

  1. Mi sie udalo rozwiazac problem. Wyciolem dpf i wszystkie obiawy minely.
  2. Ja jeszcze walczę z tematem, co prawda zrobiłem sobie dłuższą przerwę i nie robiłem nic z problemem. Mi nie ubywa płynu chłodniczego, a oleju raczej w rozsądnych ilościach (na 15000 km dolałem ok 0,5l oleju i w tym momencie mam ok 1/4 miarki) Sprawa wygląda tak że ras samochód jeździ dobrze, a raz jest strasznie "szorstki" i brak mu mocy.
  3. EGR założyłem nowy ale ze starego przełożyłem plastikowy dekielek z elektrycznym gniazdem przyłączeniowym. Dzisiaj jeszcze zauważyłem, że na rozgrznym przy odpalaniu, zaraz po zgaszeniu, tak jak by akumulator był za słaby. Coś przyblokuje i nagle przekręci i odpali. Nie jest to regułą, 2 razy mi sie tak stało.
  4. Po wymianie pompek było bez zmian więc zaproponowano wymianę softu, ponieważ nie wiadomo czy ktoś wcześniej nie grzebał. W sumie teraz to jest chyba jeszcze gorzej bo zaczyna dymić już po odpaleniu. Wcześniej jak był zimny było ok, a teraz kopci. Jeszcze rozruch ma ciężki, musi dłużej zakręcić. Jeśli chodzi o płyn to nie zauważyłem aby znikał, coprawda mam samochód od 3 miesięcy, na tym płynie po wymianie rozrządu zrobiłem ok 6000 km i nie dolewałem. Z olejem podobnie, ale zrobiłem ok 4000km.
  5. Wracam do tematu. Dalej mam problem z moim samochodem. Był u mechanika, pompki zregenerowane, soft podobno zmieniony, ogólnie wszystko posprawdzane i w dalszym ciągu kopci. Macie jakiś pomysł?
  6. Znacie kogoś z okolic Krakowa, kto może to solidnie zrobić?
  7. tak, u innego, ale przecież synchronizacja to synchronizacja, prawda?
  8. Synchronizacja zrobiona - miałem 1.4 - niestety nie ma poprawy, dalej ten sam efekt. Czy to może być EGR? podczes czyszczenia zauważyłem duży luz na ośce.
  9. Panowie! Ale powaznie pytam. Bo mi mechanik powiedzial abym zaczol od wymiany pompowtryskiwaczy, potem DPF i zobaczy sie co dalej. Troszke mnie zalamal!
  10. Dołączam sie do tematu. Mam identyczny problem. Czy udało sie komuś to rozwiązać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...