Hugo_RH
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
11 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Hugo_RH
Informacje
-
Imię
Rafał
-
Miasto
Hersztek
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
2.0 TDI
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia Hugo_RH
0
Reputacja
-
Mi sie udalo rozwiazac problem. Wyciolem dpf i wszystkie obiawy minely.
-
Ja jeszcze walczę z tematem, co prawda zrobiłem sobie dłuższą przerwę i nie robiłem nic z problemem. Mi nie ubywa płynu chłodniczego, a oleju raczej w rozsądnych ilościach (na 15000 km dolałem ok 0,5l oleju i w tym momencie mam ok 1/4 miarki) Sprawa wygląda tak że ras samochód jeździ dobrze, a raz jest strasznie "szorstki" i brak mu mocy.
-
EGR założyłem nowy ale ze starego przełożyłem plastikowy dekielek z elektrycznym gniazdem przyłączeniowym. Dzisiaj jeszcze zauważyłem, że na rozgrznym przy odpalaniu, zaraz po zgaszeniu, tak jak by akumulator był za słaby. Coś przyblokuje i nagle przekręci i odpali. Nie jest to regułą, 2 razy mi sie tak stało.
-
Po wymianie pompek było bez zmian więc zaproponowano wymianę softu, ponieważ nie wiadomo czy ktoś wcześniej nie grzebał. W sumie teraz to jest chyba jeszcze gorzej bo zaczyna dymić już po odpaleniu. Wcześniej jak był zimny było ok, a teraz kopci. Jeszcze rozruch ma ciężki, musi dłużej zakręcić. Jeśli chodzi o płyn to nie zauważyłem aby znikał, coprawda mam samochód od 3 miesięcy, na tym płynie po wymianie rozrządu zrobiłem ok 6000 km i nie dolewałem. Z olejem podobnie, ale zrobiłem ok 4000km.
-
Wracam do tematu. Dalej mam problem z moim samochodem. Był u mechanika, pompki zregenerowane, soft podobno zmieniony, ogólnie wszystko posprawdzane i w dalszym ciągu kopci. Macie jakiś pomysł?
-
Znacie kogoś z okolic Krakowa, kto może to solidnie zrobić?
-
Prawdopodobnie tylko sychro
-
tak, u innego, ale przecież synchronizacja to synchronizacja, prawda?
-
Synchronizacja zrobiona - miałem 1.4 - niestety nie ma poprawy, dalej ten sam efekt. Czy to może być EGR? podczes czyszczenia zauważyłem duży luz na ośce.
-
Panowie! Ale powaznie pytam. Bo mi mechanik powiedzial abym zaczol od wymiany pompowtryskiwaczy, potem DPF i zobaczy sie co dalej. Troszke mnie zalamal!
-
Dołączam sie do tematu. Mam identyczny problem. Czy udało sie komuś to rozwiązać?