Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[BRD] Nierówna praca silnika i kopcenie na biało


maromarko

Rekomendowane odpowiedzi

Audi A4 2.0 tdi 170km silnik brd, odpala bez problemu na zimnym silniku chodzi bez problemu lecz gdy temperatura osiągnie 50st obroty zaczynają lekko falować i zaczyna kopcić na biało. Gdy temperatura przekroczy 70st wszystko powraca do normy. Niedawno wymieniony silnik klapy gaszącej przy przepustnicy i wszystkie filtry. Co może być przyczyną? Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik klapy gaszącej...-jak ten ktoś to zrobił? To nierealne.można zdjąć pokrywke-wymyć w srodku,spr stan trybików ale wymienić silniczek... Kwestia jak ta przepustnica pracuje choć to jest klapa gasząca silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź synchronizacje rozrzadu w wcds i ustawienie wałków na blokady. Kiedy robiłeś rozrząd i od kiedy masz objawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź synchronizacje rozrzadu w wcds i ustawienie wałków na blokady. Kiedy robiłeś rozrząd i od kiedy masz objawy

rozrzad bede robil za okolo 30tys a co do objawow to jakis czas sie z tym borykam, sporo czytalem na ten temat ale jakos nie wiem co moze byc przyczyna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzenie rozrządu nie kosztuje nic a może coś się dowiesz. Miałem to samo co ty kopcil na biało niebiesko i wtryski mi cuda pokazywaly po ustawieniu rozrządu jest lala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołączam sie do tematu. Mam identyczny problem.

Czy udało sie komuś to rozwiązać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie! Ale powaznie pytam.

Bo mi mechanik powiedzial abym zaczol od wymiany pompowtryskiwaczy, potem DPF i zobaczy sie co dalej.

Troszke mnie zalamal!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie! Ale powaznie pytam.

Bo mi mechanik powiedzial abym zaczol od wymiany pompowtryskiwaczy, potem DPF i zobaczy sie co dalej.

Troszke mnie zalamal!

Bo na tym najwięcej zarobi :naughty: rób jak chłopaki piszą wyżej, a mechanika kopnij w zad

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A niby na jakiej podstawie stwierdzil zebys zaczal od wtryskow?

Tak popatrzyl i stwierdzil? Jesli tak to uciekaj od niego jeszcze dzis i znajdz porzadnego, nie oszusta i naciagacza.

Dostales od nas info zeby ustawic poprawnie rozrzad, co jest potwierdzonymi przypadkami, ale jakos nie chcesz sluchac, tylko pchac sie w koszty wolisz :)

Edytowane przez Gentleman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem to samo. jeden z mechaników twierdził że trzeba zdemontować pd i na testy do serwisu za jedyne 400 zł od szt. Na moje teksty że to synchro rozrządu: "panie to nie może być to"... to się wku... zdenerwowałem, skontaktowałem z Kubą ( http://a4-klub.pl/index.php?/user/29934-djim/) pojechałem i w kilkanaście min mi to zrobili. Najdrożej w tej imprezie wyszedł mnie dojazd - miałem 120 km w jedną stronę... Koledzy ze śląska - dzwońcie do Kuby!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem to samo. jeden z mechaników twierdził że trzeba zdemontować pd i na testy do serwisu za jedyne 400 zł od szt. Na moje teksty że to synchro rozrządu: "panie to nie może być to"... to się wku... zdenerwowałem, skontaktowałem z Kubą ( http://a4-klub.pl/index.php?/user/29934-djim/) pojechałem i w kilkanaście min mi to zrobili. Najdrożej w tej imprezie wyszedł mnie dojazd - miałem 120 km w jedną stronę... Koledzy ze śląska - dzwońcie do Kuby!!!

Synchronizacja zrobiona - miałem 1.4 - niestety nie ma poprawy, dalej ten sam efekt.

Czy to może być EGR? podczes czyszczenia zauważyłem duży luz na ośce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale u innego byleś ?

turbo moze puszczac olej ale wtedy przerwy by nie bylo,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale u innego byleś ?

turbo moze puszczac olej ale wtedy przerwy by nie bylo,

tak, u innego, ale przecież synchronizacja to synchronizacja, prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sprawdzał ust.wałka wydech.względem w.ssącego czy tylko spr./ust.synchro w.ssący a w.korbowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie tylko sychro

To masz przyczynę. Ustaw porządnie rozrząd i będzie dobrze. Ja obstawiam na 100% złe ustawienie wałka rozrządu wydechowego do ssącego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 16V są dwa wałki rozrządu, jeden napędza zawory ssące drugi wydechowe i pompowtryski :decayed: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...