Jump to content
IGNORED

[BRD] Nierówna praca silnika i kopcenie na biało


maromarko

Recommended Posts

Audi A4 2.0 tdi 170km silnik brd, odpala bez problemu na zimnym silniku chodzi bez problemu lecz gdy temperatura osiągnie 50st obroty zaczynają lekko falować i zaczyna kopcić na biało. Gdy temperatura przekroczy 70st wszystko powraca do normy. Niedawno wymieniony silnik klapy gaszącej przy przepustnicy i wszystkie filtry. Co może być przyczyną? Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Silnik klapy gaszącej...-jak ten ktoś to zrobił? To nierealne.można zdjąć pokrywke-wymyć w srodku,spr stan trybików ale wymienić silniczek... Kwestia jak ta przepustnica pracuje choć to jest klapa gasząca silnik.

Link to comment
Share on other sites

Sprawdź synchronizacje rozrzadu w wcds i ustawienie wałków na blokady. Kiedy robiłeś rozrząd i od kiedy masz objawy

Link to comment
Share on other sites

Sprawdź synchronizacje rozrzadu w wcds i ustawienie wałków na blokady. Kiedy robiłeś rozrząd i od kiedy masz objawy

rozrzad bede robil za okolo 30tys a co do objawow to jakis czas sie z tym borykam, sporo czytalem na ten temat ale jakos nie wiem co moze byc przyczyna.

Link to comment
Share on other sites

Sprawdzenie rozrządu nie kosztuje nic a może coś się dowiesz. Miałem to samo co ty kopcil na biało niebiesko i wtryski mi cuda pokazywaly po ustawieniu rozrządu jest lala

Link to comment
Share on other sites

Dołączam sie do tematu. Mam identyczny problem.

Czy udało sie komuś to rozwiązać?

Link to comment
Share on other sites

Panowie! Ale powaznie pytam.

Bo mi mechanik powiedzial abym zaczol od wymiany pompowtryskiwaczy, potem DPF i zobaczy sie co dalej.

Troszke mnie zalamal!

Link to comment
Share on other sites

Panowie! Ale powaznie pytam.

Bo mi mechanik powiedzial abym zaczol od wymiany pompowtryskiwaczy, potem DPF i zobaczy sie co dalej.

Troszke mnie zalamal!

Bo na tym najwięcej zarobi :naughty: rób jak chłopaki piszą wyżej, a mechanika kopnij w zad

Link to comment
Share on other sites

A niby na jakiej podstawie stwierdzil zebys zaczal od wtryskow?

Tak popatrzyl i stwierdzil? Jesli tak to uciekaj od niego jeszcze dzis i znajdz porzadnego, nie oszusta i naciagacza.

Dostales od nas info zeby ustawic poprawnie rozrzad, co jest potwierdzonymi przypadkami, ale jakos nie chcesz sluchac, tylko pchac sie w koszty wolisz :)

Edited by Gentleman
Link to comment
Share on other sites

miałem to samo. jeden z mechaników twierdził że trzeba zdemontować pd i na testy do serwisu za jedyne 400 zł od szt. Na moje teksty że to synchro rozrządu: "panie to nie może być to"... to się wku... zdenerwowałem, skontaktowałem z Kubą ( http://a4-klub.pl/index.php?/user/29934-djim/) pojechałem i w kilkanaście min mi to zrobili. Najdrożej w tej imprezie wyszedł mnie dojazd - miałem 120 km w jedną stronę... Koledzy ze śląska - dzwońcie do Kuby!!!

Link to comment
Share on other sites

miałem to samo. jeden z mechaników twierdził że trzeba zdemontować pd i na testy do serwisu za jedyne 400 zł od szt. Na moje teksty że to synchro rozrządu: "panie to nie może być to"... to się wku... zdenerwowałem, skontaktowałem z Kubą ( http://a4-klub.pl/index.php?/user/29934-djim/) pojechałem i w kilkanaście min mi to zrobili. Najdrożej w tej imprezie wyszedł mnie dojazd - miałem 120 km w jedną stronę... Koledzy ze śląska - dzwońcie do Kuby!!!

Synchronizacja zrobiona - miałem 1.4 - niestety nie ma poprawy, dalej ten sam efekt.

Czy to może być EGR? podczes czyszczenia zauważyłem duży luz na ośce.

Link to comment
Share on other sites

ale u innego byleś ?

turbo moze puszczac olej ale wtedy przerwy by nie bylo,

Link to comment
Share on other sites

ale u innego byleś ?

turbo moze puszczac olej ale wtedy przerwy by nie bylo,

tak, u innego, ale przecież synchronizacja to synchronizacja, prawda?

Link to comment
Share on other sites

A sprawdzał ust.wałka wydech.względem w.ssącego czy tylko spr./ust.synchro w.ssący a w.korbowy?

Link to comment
Share on other sites

Prawdopodobnie tylko sychro

Link to comment
Share on other sites

Prawdopodobnie tylko sychro

To masz przyczynę. Ustaw porządnie rozrząd i będzie dobrze. Ja obstawiam na 100% złe ustawienie wałka rozrządu wydechowego do ssącego.

Link to comment
Share on other sites

Znacie kogoś z okolic Krakowa, kto może to solidnie zrobić?

Link to comment
Share on other sites

Panowie a gdzie jest ten walek rozrzadu wydechowego ? O ktory to chodzi?

Link to comment
Share on other sites

W 16V są dwa wałki rozrządu, jeden napędza zawory ssące drugi wydechowe i pompowtryski :decayed: .

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...