Skocz do zawartości

grami121

Pasjonat
  • Postów

    182
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O grami121

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Gdynia

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia grami121

0

Reputacja

  1. Witam. Czy któryś z kolegów jeździł na oponach Kormoran Ultra High Performance? Chciałem Dębicę ale w rozmiarze 255/35 R19 nie występuje.
  2. Siemka. Rozwiązałeś już swój problem?
  3. Ja miałem 1be i u mnie ładnie zjechał w dół. Najważniejsze, że poprawił mi się komfort jazdy. Przy 1bv może nie zejdzie w dół, ale będzie na pewno bardziej miękko.
  4. U mnie filtr wyglądał tak samo jak jeździłem z uszkodzoną chłodnicą oleju. Płyn chłodzący tak zakleja filtr oleju. Nadmienię, że w zbiorniczku wyrównawczym było czysto, tylko płyn chłodzący dostawał się do oleju. Ubytki płynu tylko występowały po dłuższych postojach, jak silnik dobrze wystygł. Na trasie do Francji praktycznie zero ubytku płynu.
  5. Dzięki koledzy. Wybór już padł na ProKit. Jednak jeżdżę z małym synkiem i bałem się że na Sportlie będzie za twardo. Na razie brak czasu na montaż. Po majówce jak zamontuje dam znać jak się jeździ. Pozdrawiam Jak obiecałem zdaję relację. Eibach Proo Kit już na pokładzie i jest za.....cie. Jak wspomniałem wcześniej miałem fabrycznie 1be czyli podobno -2cm od 1ba. Po zmianie przód zjechał aż o 3,5 cm w dół a tył o ok 2cm od tego co było . Wygląd auta mega fajny, ale najlepsze jest to, jak poprawił się komfort jazdy(jest podobnie sztywno na zakrętach jak na 1be,ale po załatanych dziurawych drogach jest dużo ciszej i mniej trzęsie. Sprawdziłem po wymianie springów jeszcze skuteczność amorków i o ok 10% wzrosła od tego co było na 1be.Co by nie było same ++++++
  6. Które springi polecacie: Eibach Pro Kit czy Eibach Sportline do A4 B7? Obecnie mam zawiechę 1be i po wymianie amorów z przodu na bilstein b6 przód za wysoko stoi względem tyłu. Chciałbym wyrównać auto i jeszcze trochę opuścić tył.
  7. Niekoniecznie. U mnie była walnięta chłodnica oleju i i płyn chłodzący dostawał się do oleju, czyli odwrotnie niż opisujesz.
  8. Czujnik można sprawdzić w VCDS ale dokładnie nie pamiętam czy to było w silniku czy liczniku, napewno w którymś z tych i na 100% była to grupa 006. W jednym polu są zera i jedynki (coś na podobę: 001011) i jak wciskasz sprzęgło lub hamulec a czujnik jest sprawny to zera zmniejają się na jedynki. Inne sprawdzenie to gdy auto ma tempomat. zazwyczaj jak czujnik sprzęgła lub hamulca jest uszkodzony to nie da się uruchomić tempomatu.
  9. Sprawdź czujnik położenia pedału sprzęgła. Jak jest walnięty tak właśnie się dzieje.
  10. To masz przyczynę. Ustaw porządnie rozrząd i będzie dobrze. Ja obstawiam na 100% złe ustawienie wałka rozrządu wydechowego do ssącego.
  11. Po mojemu masz uszkodzony czujnik świateł stopu i dlatego wyłącza ci ESP i wywala ten błąd
  12. Sorki. Poprawiam się. U mnie po odkreceniu modułu walki były faktycznie brzuchami do dołu. Tak też skrecilem i jest ok.
  13. Jakim momentem dokręcać te śruby to nie wiem. U siebie dokręcałem na czuja. Silnik trzeba ustawić tak jak napisałeś 1 i 4 cylinder w GMP. Ja wał blokowałem ori blokadą, bo operację robiłem przy okazji wymiany rozrządu. Ale jak masz rozrząd złożony, to zblokuj wałek rozrządu ori blokadą lub wiertłem fi 6mm i będziesz miał 1 cylinder w GMP. Jak tak masz ustawiony silnik, to moduł wałków wyrównoważających ustaw brzuchami do góry i tak przykręć do bloku. Uważaj, żeby się nie przestawiły nawet o 1 ząb, w momencie dokładania do bloku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...