Jump to content

roxerxc90

Pasjonat
  • Posts

    25
  • Joined

  • Last visited

About roxerxc90

Informacje

  • First name
    patryk
  • Location
    lublin

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2007
  • Engine
    2.0 TDI
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

295 profile views

roxerxc90's Achievements

0

Reputation

  1. Mam problem przedostawania się oleju do paliwa, filtr cały czarny. Wydaje mi się że to vacuum pompa, chciałem kupić zestaw naprawczy i wymienić wszystkie uszczelnienia. Problem w tym że kiedy już rozebrałem wszystko, to na wałku, na którym osadzony jest simmering uszczelniający olej-paliwo mam wyżłobione dwa rowki. Czy taka pompa nadaje się do regeneracji czy w grę wchodzi już tylko nowa?
  2. Zaktualizowałem RNS-E z wersji 0650 do 0750, kodowanie 0301751 ... i pomogło! Jak ci mogę browarka podesłać? Natomiast co do jakości dźwięku to jestem strasznie rozczarowany :/. Sam poziom głośności to 1/4 tego co z kart SD i płyt MP3, radio FM gra 2 razy głośniej, dużo więcej jest też szumów... Tak ma być? Czy może wina chińskiego kabla? Mam coś takiego: no name oczywiście, muzyka puszczana z premium spotify, telefonem Xiaomi Mi9. Muzyczny telefon to raczej nie jest no ale na pewno są też gorsze. Aż odechciewa się słuchać muzyki I jeszcze ta różnica głośności, przy przełączaniu ze źródła AUX na jakiekolwiek inne popalić świstki można, no i ogłuchnąć. Strasznie nie fajne
  3. Coś drgnęło z tym kodowaniem, przyjęte 0301751. Ale dalej w RNS-E w opcjach źródeł, AUXa brak Próbowałem też i inne opcje kodowania - we wszystkich to samo (zmieniałem wartości na ostatnim i przedostatnim bicie wg podpowiedzi programu). Przyjmuje zmiany, ale AUXa jako opcję źródła nie wyświetla. Nie mam już pomysłów :/
  4. Próbuję dołożyć AUX do swojego RNS-E, jednak mam problem z kodowaniem. Ciągle błąd "Polecenie poza zakresem". Czy coś z radiem jest nie tak? Może z VCDS-em? Jest to klon, wersja 19.6.1.
  5. Panowie mam problem, po podłączeniu subwoofera+wzmacniacz bose do zestawu seryjnego Harman w tylnych głośnikach jest glosny szum. Skopałem coś w połączeniach kabli? Czy może ze wzmacniaczem być coś nie tak? Jest używany, kupiłem na olxie. Podejrzewam że może coś z masą sygnału od radia, bo tam na PIN2 z harmana wychodzą dwa przewody, które zmostkowałem. W jaki sposób je połączyć? EDIT: Piny 19 i 21 zmostkowane. Tak samo 20 i 22. :/ Czy przeciągnięcie nowej, ekranowanej wiązki z kablami sygnałowymi rozwiązało by sprawę? Czy szukać przyczyny w złym podłączeniu/uszkodzeniu wzmacniacza?
  6. I jak tam Panowie? Wzmacniacz dalej śmiga po obniżeniu impedancji? Bo widzę że temat założony już jakiś czas temu. Zastanawiam się jak by grał taki dodatkowy subwoofer z Q5 podpięty pod kanał głośnika przedniego (ori zestaw audi+harman ze zmianą na bose subwoofer i wzmacniacz "stage I", który nie zasila przodu).
  7. Heh, faktycznie. Bezpiecznik był spalony, mocno zmylił mnie ten kawałek plastiku. Chociaż ładowarka nie wchodzi do samego końca dając takie charakterystyczne "kliknięcie" jak oryginalna zapalniczka. Bardzo łatwo ją wyciągnąć kablem, ale może to już wina samej ładowarki. Problem rozwiązany
  8. Dziś po raz pierwszy chciałem użyć zapalniczki w swoim aucie. Do naładowania telefonu. Wkładam wtyczkę... i nic... Zaglądam do środka... a tam takie cyrki: W środku siedzi jakiś kawałek plastiku który ktoś próbował wydrzeć. Co z tym zrobić? Żeby to wyciągnąć muszę zdejmować cały tunel środkowy? :/
  9. Dobrze to wróży na przyszłość że objawy praktycznie przeszły same? Bez żadnej wymiany itd..?
  10. No właśnie nie wiem nic o tym gdzie to było robione i jak :/ Ale dzięki za podpowiedź, na pewno sprawdzę
  11. Dpfu brak. Auto nie dawno kupione i do filtra paliwa nie zaglądałem :/
  12. Pacjent 2.0TDI model BRD Do 3 tyś. obrotów ciągnie bardzo ładnie, tak jak zawsze, liniowo wręcz, problem zaczyna się po przekroczeniu 3 tysięcy. Na każdym biegu. Auto na ułamki sekundy lekko szarpie. Mam wrażenie że w tym przedziale obrotów przyspiesza teraz trochę gorzej (3-4 tysiące). W dodatku silnik zawsze kręcił się co najmniej do 4200-4300. Teraz już przy 3900-4000 nie chce się wkręcać dalej. Po wciśnięciu sprzęgła obroty rosną jeszcze o jakieś 150-200, a błędów zero :/
  13. BRD 170KM bez dpfa tak mniej więcej 70% trasa 30% miasto na oponach 235/45 17 pali mi równo 7 litrów
  14. H5W, H6W? Hmmm, montuje W5W. Dziwne to trochę. Nie rozumiem jak mogły być dobrane złe żarówki, może gdyby były tam W21W to faktycznie, tylko ze one są zauważalnie grubsze, wszystkie kostki są jak nowe
×
×
  • Create New...